Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כרגע עם ספארק והוא לא מספיק גדול לנסיעות עם 2 ילדים.

בתקציב של עד 20,000₪

מחפש רכב כמובן אמין, שלא יאכל דלק, ובעדיפות למשהו קצת יותר גבוהה (לא מחפש ג'יפ.. פשוט משהו שלא יהרס מליסוע בשבילי עפר)

לגבי הילוכים אין בעיה עם גיר רגיל (ברכבים חלשים אולי אפילו עדיף) 

יש המלצות 

חשבתי על הדאסטר הבנתי שהמנוע 1.2 בעייתי וזה הדגם היחיד שעומד בתקציב(עם 200,000 קמ+-) 

מצאתי גם סוזוקי s-cross שגם עומדת בתקציב אבל נשמע שהיא עברה חיים קצת קשים (הוחלף מנוע וכרגע אצל אדם שעושה שליחויות) גם בסביבות 200k קמ  ובלי טסט 

עריכה אחרונה על ידי ybro
פורסם

בתקציב שלך יהיה קשה לעמוד הדרישות, בכל מקרה יהיה מדובר ברכב בן 10 ומעלה שגם אם אמין בבסיסו כבר נשחק, ותצטרך לצפות לתקלות שעלולות להיות יקרות.

בדוק סוזוקי sx4 מהשנים 2010-13 שנחשב אמין ובגרסת הסדאן בעל תא מטען מכובד. אבל, כמובן, יהיה עם אותו סיכון כמו כל רכב ישן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יכול גם לנסר,תחפש את המנוע 1.6, או 1.5.

רכב מרווח.

לגבי דרכי עפר...זה  עדיין רכב משפחתי.

אולי תמצא סובארו ישנה a3, אם הנעה קבועה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אם הילדים במושבי בטיחות הרי הגג המשתפל של המאזדה מקשה על הטיפול בהם. חוץ מזה המאזדה עם מנוע ה-1600 סמ"ק 105 כ"ס לא סוחב בעליות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה לי שבתקציב הצנוע שלך כדאי לך "לרדת" תרתי משמע מהדרישה לרכב גבוה ולהתמקד ברכב משפחתי.

הייתי בודק קיה פורטה או סיד סטיישן, מיצובישי לנסר וסובארו אימפרזה שנכנסים בתקציב.

אלו רכבים פשוטים, אמינים ומרווחים.

לפני שעה, חולגי כתב:

הייתי הולך על הבחירה ה"אולטימטיבית" - מאזדה 3, שנתון הכי מתקדם שניתן.

למאזדה 3 תדמית "ספורטיבית" שמעלה את מחירה כמושמשת, יפנית או קוריאנית "אפורה" ומשעממת תתן תמורה גבוהה יותר.

פורסם

בתקציב תוכל לרכוש פיג'ו 301 / סיטרואן C-אליזה אפילו מ-2017

 

אם תמתח את התקציב טיפה תוכל לרכוש פיאט טיפו מ-2016-2017.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי מכר שרכש אטראז לפני שנתיים עם ק"מ "הזוי בסביבות המחיר שלך
תכלס... הרכב פשוט נוסע בלי לעצור באמינות יוצאת דופן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא מתווכח על זה, אבל בתקציב הזה לרכב בגודל סביר וגם שלא יהיה החבר הכי טוב של הגרריסט... זאת אופציה
ב 20 אלף יש לך Q5 2008, רכב חלום אם אתה רוצה המלצות על מכוניות עם איכות ונוחות

  • מצחיק 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ואז בתיקון הראשון כשהוא יצטרך להביא סכום של 5 ספרות בגלל איזה חיישן או שניים שהשתגעו - הוא יבין את גודל הטעות.

 

לא, לא ממליץ לאף אחד בלי כיסים עמוקים מאד לרכוש אאודי בת 16 - אפילו לא בחינם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

בתקציב תוכל לרכוש פיג'ו 301 / סיטרואן C-אליזה אפילו מ-2017

 

אם תמתח את התקציב טיפה תוכל לרכוש פיאט טיפו מ-2016-2017.

לדעתי האופציות הכי טובות בתקציב בלי לקנות רכב בן 10-15.

יש גם בגרסאות ידניות, אם כי פחות נפוץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 11 שעות, zvit כתב:

בתקציב תוכל לרכוש פיג'ו 301 / סיטרואן C-אליזה אפילו מ-2017

 

אם תמתח את התקציב טיפה תוכל לרכוש פיאט טיפו מ-2016-2017.

הרכבים האלו אמינים?

המליצו לי היום על הסיטרואן C4 קקטוס ולא הצלחתי למצוא תשובה מספקת לגבי אמינות הרכב לדעתכם אופציה טובה?

 

לפני 15 שעות, sperial כתב:

בתקציב שלך יהיה קשה לעמוד הדרישות, בכל מקרה יהיה מדובר ברכב בן 10 ומעלה שגם אם אמין בבסיסו כבר נשחק, ותצטרך לצפות לתקלות שעלולות להיות יקרות.

בדוק סוזוקי sx4 מהשנים 2010-13 שנחשב אמין ובגרסת הסדאן בעל תא מטען מכובד. אבל, כמובן, יהיה עם אותו סיכון כמו כל רכב ישן.

אם אני אעלה את התקציב ל25,000 אתה מאמין שיפתחו אפשרויות משמעותית יותר טובות או שזה לא כ"כ ישנה?

אם כן מה אתה ממליץ?

לפני 13 שעות, חולגי כתב:

הייתי הולך על הבחירה ה"אולטימטיבית" - מאזדה 3, שנתון הכי מתקדם שניתן.

אין להם צריכת דלק גבוהה יחסית?

פורסם
לפני 8 דקות, ybro כתב:

הרכבים האלו אמינים?

המליצו לי היום על הסיטרואן C4 קקטוס ולא הצלחתי למצוא תשובה מספקת לגבי אמינות הרכב לדעתכם אופציה טובה?

 

אין להם צריכת דלק גבוהה יחסית?

 

301 / C-אליזה הגרסה הממולצת היא 1.6 אוטומטית מגיעה עם מנוע TU ותיק ואמין, וגיר אוטומטי פשוט.

 

C4 קקטוס מגיעה עם מנוע פיורטק עם אמינות לא מדהימה.

 

בתקציב הזה - לא תוכל לקבל הכל. על צריכת הדלק תצטרך להתפשר.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה הנסיעה הצפויה?

 

אגב, לגבי s-cross, יש מעט יחידות ידניות. עוקף את בעיית הגיר האוטומטי (רציף) הבעייתי בדגם - אם כי רכב שעבר את הריקול לא אמור לסבול מהבעיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...