Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רציתי להתייעץ לגבי רכישת הרכב הראשון שלי. בעקרון התקציב שלי הוא עד 18,000₪ (רוצה להשאיר כסף בשביל ביטוח, דלק וטיפולים). חשוב לי שיהיה ידני, שנתון לא נמוך מדי ובעקרון יהיה נוח ואוכל להסיע את אח שלי. מעדיף סדאן (או קרוס אובר אבל מנחש שזה קצת תלוש בתקציב הזה). כמה דגמים שאהבתי: קיה ריו, שברולט קרוז, הונדה סיביק, סקודה רפיד/אוקטביה, סובארו אימפרזה/b4, סוזוקי למיניהם. אילו דגמים אתם ממליצים לחפש ואם יש טיפים באופן כללי אני ממש אשמח לשמוע smile.gif

פורסם

קרוז לא קיים ידני, סיוויק קיים אבל נדיר יחסית, ראפיד ואוקטביה ידניות יהיו לרוב דגמי דיזל אחרי מונית או לימוד נהיגה, סובארו אימפרזה ו B4 עם גיר ידני יהיה משהו די ישן באיזור 15 שנה על הכביש פלוס מינוס. 

 

ממליץ מניסיון על ריו, דגם סדאן ידני נמכרו כמה עשרות יחידות עם מנוע 1.4 (הדור שהתחיל ב 2012) ודי הרבה יחידות ריו הצ'בק 5 דלתות (אותו דור) עם מנוע 1.2. 

זה רכב פשוט, אמין וללא יומרות, מתאים לדעתי יופי לנהג חדש. 

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, Buki כתב:

קרוז לא קיים ידני, סיוויק קיים אבל נדיר יחסית, ראפיד ואוקטביה ידניות יהיו לרוב דגמי דיזל אחרי מונית או לימוד נהיגה, סובארו אימפרזה ו B4 עם גיר ידני יהיה משהו די ישן באיזור 15 שנה על הכביש פלוס מינוס. 

 

ממליץ מניסיון על ריו, דגם סדאן ידני נמכרו כמה עשרות יחידות עם מנוע 1.4 (הדור שהתחיל ב 2012) ודי הרבה יחידות ריו הצ'בק 5 דלתות (אותו דור) עם מנוע 1.2. 

זה רכב פשוט, אמין וללא יומרות, מתאים לדעתי יופי לנהג חדש. 

מצאתי ריו 2009/2010 ביד 2 שנראית אחלה אז אני אשקול, תודה.

חוץ מיד 2 יש עוד מקומות מומלצים לחפש? בסוכנויות לא מצאתי משהו שמתאים לי ופייסבוק הבנתי שפחות עדיף. 

פורסם

2009/2010 זה הדגם הישן, עם התקציב שלך אתה יכול לקנות את הדגם החדש שהתחיל ב 2012.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

2009/2010 זה הדגם הישן, עם התקציב שלך אתה יכול לקנות את הדגם החדש שהתחיל ב 2012.

ביד 2 כל הדגמים של 2012 הם האצ'בקים ואני פחות מתחבר. אם אין סדאן איכותי בתקציב הזה אין לי בעיה להתפשר על האצ'בק/קופה

פורסם

תשקול פיאסטה, הייתה לי אחת כזו ידנית (2014) - ראיתי אותה מסתובבת בלוח לפני כמה ימים. סביב ה120K ק״מ, כשהייתה אצלי הייתה שמורה ומטופלת ברמה גבוהה. 

פורסם
לפני 6 דקות, Tal7 כתב:

תשקול פיאסטה, הייתה לי אחת כזו ידנית (2014) - ראיתי אותה מסתובבת בלוח לפני כמה ימים. סביב ה120K ק״מ, כשהייתה אצלי הייתה שמורה ומטופלת ברמה גבוהה. 

ראיתי גם אבל עם קילומטראז׳ גבוה.

דרך אגב, כמה קילומטראז׳ עובר כבר את הגבול וכבר לא כדאי לקנות את הרכב?

×
×
  • תוכן חדש...