Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריחת שמן לקרבורטור סובארו לאונה 93


Guest

פוסטים מומלצים

בסובארו DL היה חלק שמתחבר לדופן הגיר האוטומטי עם צינור וואקום לאיזור הסעפת\קרבורטור. כל אחד קורא לו בשום אחר: "וואקום גיר", "מודולטור", "מודולצייה" וכד'.

כשהדיאפרגמה היתה נקרעת - המנוע היה יונק שמן גיר ישירות לצילינדרים.

שלב ראשון כדאי לבדוק את החלק הזה.

אולי השירשור הזה יעזור:

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 7.12.2023 בשעה 17:27, מוטי אלתר כתב:

המנוע עשה רק 120 K ק"מ  בכל 30 שנותיו 

ויחסי עובד טוב בעיר

כנראה שנסיעה של שעה בכביש 4 לא עשתה לו טוב

אולי כדאי לנתק את הצינור הזה ולבדוק?

 

 

 

 

נסיעה במהירות שיוט בכביש 4 מאמצת את הרכב פחות מאשר נסיעות קצרות בתוך העיר

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...