Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

ביצעתי טיפול 135,000 ק"מ, מצרף את הפירוט על מנת לוודא שלא זיהו פרייאר ואפשר לחזור בעתיד..המחיר סביר?

תודה

985615357_2023-04-25083257.png.a2aed9d4a8036c5ae06090f4d7aae225.png

פורסם

 

פילטר מזגן ואוויר חלופיים יקרים יותר באיזה 70 שקל

השמן גם יקר יותר באיזה 100 שקל 

 

לא הכי זול בעולם אבל גם לא נוראי. לפחות לא ניסו לדחוף לך כול מיני שטויות בתשלום.  אם זה מוסך שקיבלת ממנו הרגשה טובה והוא נוח לך, אז זה שווה את זה

פורסם

בדקתי בחשבונית שקיבלתי ממוסך יבואן בחודש פברואר השנה, כל המחירים אחרי הנחה של 15%:

שמן מנוע - 205

מסנן שמן - 92

מסנן אויר - 76

מסנן מזגן - 75

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, חולגי כתב:

איפה בוצע הטיפול בבקשה ?

(מוסך יבואן / מוסך "רגיל" )

לא יבואן, מוסך רגיל 

לפני 17 דקות, avngas כתב:

בדקתי בחשבונית שקיבלתי ממוסך יבואן בחודש פברואר השנה, כל המחירים אחרי הנחה של 15%:

שמן מנוע - 205

מסנן שמן - 92

מסנן אויר - 76

מסנן מזגן - 75

 

תודה 

להבנתי קיבלתי מחיר יקר יותר מיבואן ללא חלקים מקוריים של יבואן ככל הנראה 

נשמע שאת הטיפול הבא שווה לעשות במקום אחר.. 

עריכה אחרונה על ידי roei674
פורסם

תודה.

אכן, לא שמתי לב - אם זה היה מוסך יבואן, היו רושמים כחלקים, גם את השייבה המפורסמת של אטם בורג ריקון שמן מנוע.

 

נראה לי שניתן לחסוך מעט במוסך אחר ועוד יותר לחסוך אם אתה מביא את החלקים בעצמך (רק רצוי  לבדוק ולתאם זאת עם המוסך קודם).

alfa 156 2.5.

פורסם

שעת עבודה יותר זול ממוסך יבואן.

חלקים כמחיר מוסך יבואן~

החלקים מקוריים? (לא רק במוסך יבואן יש חלקים מקוריים) איזו חברה השמן?

פורסם
לפני 5 דקות, Buki כתב:

זו חשבונית של שנה שעברה? טיפול 120?

לא, מפברואר השנה. זה הסבב השני של שגרת הטיפולים.

האוטו מתקרב ל 180000.

פורסם
לפני 19 דקות, Buki כתב:

לא הבנתי איך עשית טיפול בפברואר ובאפריל עוד טיפול. 15 אלף בחודשיים?

עכשיו אני לא הבנתי. איפה נאמר שעשיתי טיפול באפריל?

אני לא זה שפתח את הפוסט. אולי אתה מתכוון אליו?

פורסם
לפני 33 דקות, avngas כתב:

אני לא זה שפתח את הפוסט. אולי אתה מתכוון אליו?

נכון התבלבלתי, מתנצל 😁

 

 

×
×
  • תוכן חדש...