Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 שנת 2014. הצבע מאוד שרוף ומתפורר.

עשיתי חיפוש בפורום וראיתי הרבה המלצות לפחחות צבע זול בשטחים. קצת מפחיד אותי שזה זול בגלל שזה באיכות נמוכה.

יש המלצות מניסיון לפחחות צבע טובים, שישאר לאורך זמן ולא יהרס אחרי שנה? וכמובן מקום שלא מסוכן להכנס אליו.

WhatsApp Image 2023-04-02 at 08.36.06 (1).jpeg

WhatsApp Image 2023-04-02 at 08.36.06.jpeg

פורסם

אני מתל אביב.. אבל בהתחשב בזה שזו השקעה כספית גדולה אהיה מוכן לסוע רחוק בשביל איכות..

פורסם
בתאריך 7.4.2023 בשעה 11:35, Michazzz כתב:

תבדוק מחיר למדבקה עיטוף של כל הרכב

אני חייב להגיד שאני אף פעם לא מבין הודעות כאלה... (ועזוב שזה לא הכיוון של פות"ש ולא עונה לו על השאלה).

מה בעצם הצעת כאן?

איזה ניסיון יש לך עם הטכניקה הזו? יש קישור או שאנחנו כבר נעשה גוגל?

למי אתה מפנה אותו? מהנסיון שלך האם יש רכב שהיה בסיטואציה דומה והלך על טכניקה של מדבקה שהיתה עדיפה על צבע?

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה אתה לא מבין? לצבוע בשטחים זה נחמד וזול אבל לא נראה טוב בד"כ, מדבקה שמצפה את הרכב יכולה להראות מקצועית וכמו רכב חדש. ועושים את זה ביום יומיים עבודה. יש מלא חברות שעושות את זה, בגוגל תמצא את כולן. הנה אחת עם דוגמאות: גלריית עיטוף לרכב • סאן פילם דיזיין (sunfilmdesign.co.il)

ואפשר לנסות לבד: 

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני צבעתי בכפר דיר קדיס חבר לקח לי את האוטו לשם 

כבר עבר שנה וחצי והצבע עדיין מצוין עשו עבודה יפה

אם תרצה אוכל לקשר אותך עם החבר שלי הוא יכניס עבורך את האוטו

או שתרצה להכנס בעצמך אוכל לתת לך בפרטי את הטלפון של בעל המצבעה שם

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...