Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי טויוטה אוריס היברידית שנרכשה 0 קמ מאלבר, נגמרה לי האחריות יצרן ורציתי להרחיב את האחריות על הסוללה אבל התשובה של היבואן בארץ זה שהם לא מרחיבים אחריות על רכבים שהגיעו ביבוא מקביל. 

רציתי לדעת אם אפשר לעשות משהו בנידון ? ראיתי שזה שירות שנותנים דרך טויוטה העולמית וזה לא איזה משהו מיוחד שקורה פה בארץ

 

תודה לכולם

פורסם

תפנה לטויוטה העולמית. מעניין מאוד (לא בציניות) איזה תשובה הם יתנו. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם זכרוני לא בוגד בי מדובר בפוליסת ביטוח שעומדות מאחריה סוכנות הביטוח מדנס. אני הייתי פונה ליבואן המקביל. ליבואן הרשמי אין סיבה להאריך אחריות כי זה מה שמבדל אותו מהיבואן המקביל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני כשעה, discoTD5 כתב:

תפנה לטויוטה העולמית. מעניין מאוד (לא בציניות) איזה תשובה הם יתנו. 

בתור איש מקושר, חלק מהברנז'ה המקומית, מוזמן לכל ההשקות, מקבל רכבים למבחן, משתתף בפודקסט (נכון בחסות כלמוביל וחברת ביטוח, אבל עדיין מנסים להיות מאוזנים עד כמה שאפשר בשוק המקומי הקטן, ומרגישים בדיונים שלכם, סגנון לא לעצבן יבואנים/גופים ממשלתיים ולא להיות נשכניים, מקסימום להציף נושאים/בעיות ) "נותן שרות" לפורום לאחרונה עם הפניה לאתר הפרטי שלך, ועושה העתק/הדבק לפרסומים ממחלקות PR של יבואנים, למה שלא תשאל בדסקרטיות מישהו בקבוצת יוניון (לא בציניות) ?
לפנות ליצרן ב-99.9% מהמקרים ייגמר עם תגובה לקונית שהיבואן הוא הנציג שלהם בארץ, ותוכיח קודם שהוא עשה משהו לא תקין או שנגרם לך "אבל" רציני, ביטוח סוללה או תקופת אחריות (בכל מדינה היבואן יכול לתת "אחריות מורחבת" שונה) לא חלק משיח מול יצרן !
באמת מה קשר ליצרן, אחרי שנגמרה אחריות יצרן, זה לא שלא יהיו מוכנים למכור סוללה חדשה (במחיר מופקע) במקרה הצורך רק בגלל שזה ייבוא מקביל ?
זה בדיוק כמו "רצון טוב" בכל דבר בתחום האוטומוטיב, ויודעים איך מנהלים את זה היבואנים :mm_tongue
ביטוח סוללות זה משהו מקומי, תלוי מדינה והיבואנים כרגע עושים מה שרוצים, זכותם חוקית לקבוע כל התנאי שעולה בראש שלהם (אכן כרגע משתינים בקשת על כולם) אין עוד גוף רציני/נורמלי שנכנס לתחום ונותן פייט בתחום הזה, יש כל מני ניצנים, אבל אין מספיק מודעות אצל צרכן מצוי, בדיוק כמו שאין להם בתחום של ADAS !!


לפות"ש אני מכיר את הנושא אצל טלקאר, בעצמי דואג לא לפספס בק"מ אחד מה שקבע היבואן, ומחדש כל פעם כי הרכב השני PHEV פרטי ומעולם לא היה ברישום בבעלות בע"מ, עדיין הכי זולים בשוק (250 ש"ח ל15 אק"מ/שנה המוקדם), כל המקרים כמו שלך סורבו בתוקף, ושמעתי אותו מצב בכלמוביל.
בקיצור יופתע לטובה אם תצליח לעשות אחריות דרך יבואן טויוטה !

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
פורסם
לפני 25 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

בתור איש מקושר

אם היית יודע כמה פעמים פניתי ליבואנים כדי להפעיל סוג של 'רצון טוב', להקשיב ללקוח, ולנסות להבין אם יש משהו בטענותיו.

לפעמים אני מצליח, ולפעמים לא. 

התגובה שלי היא בדיוק על סמך הנסיון שצברתי. 

 

לפעמים פשוט פונים ליצרן ומגלים שהיבואן המקומי הוא לא האיש הרע בסיפור, אלא יש מעליו יצרן עם מדיניות קשיחה מאוד, ואפס גמישות. 

ועדיין שווה לנסות. 

 

במחשבה שניה, הייתי פונה ליבואן במכתב רשמי, כדי שתהיה לי תשובה רשמית. אח"כ פונה ליצרן. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני לא מפקפק ברצון שלך לעזור, ואני לא ה"צרכן מצוי" המתלהם שזועק "כל היבואנים זבל", ממש לא תמיד הלקוח צודק, ובטח לא תמיד היבואן אשם, רואה מקרים/סיטואציות אמיתיות ולא נעימות של יבואנים שממש רוצים אבל לא באמת מסוגלים לעזור מכל מני סיבות...אבל אני שוב פעם מחדד, מדובר על מקרה של רכישת ביטוח של יבואן מקומי, לא היצרן מציע את זה !!
ונתתי דוגמא של יבואן אחר, כל הנירו שנרכשו ע"י אנשים פרטיים משוק 0 ק"מ וליסינג תפעולי, סורבו מה שאני מכיר, כאשר ה-PHEV שלי מ-2019 מהר מאוד עבר את 100 אק"מ , דגם שמעולם לא היה בליסינג, בקושי נמכרו כמה מאות כאלו, וכאשר ששאלתי אם המחיר זה ביטוח ל-2 הסוללות (כולם הסתכלו אלי כאילו נפלתי מהירח בסוכנויות), רק מנהל בכיר הצליח לענות לי, וכולם נורא חקרו את הנושא אם היה רישום בע"מ בבעלות של הרכב, אז אנחנו מדברים על רכב של היבואן עצמו שלא מוכנים לעשות ביטוח, אז על כמה וכמה למה שהיבואן יירצה לעשות כזה דבר לייבוא מקביל, הרי מבחינתו המדינה מספיק ניקנק אותו לתת לרכבים האלו אחריות וחלילה שירותי ריקול, שמקבל גרושים עבורם מהיצרן !
כמו שכתבתי, לעולם אל תגיד "לא יכול להיות" אבל מהיכרותי מה שקורה בשוק המקומי, מדגיש שוב פעם, יופתע לטובה אם יצליח פות"ש לחייב את היבואן !

פורסם
בתאריך 17.2.2023 בשעה 13:16, discoTD5 כתב:

אם היית יודע כמה פעמים פניתי ליבואנים כדי להפעיל סוג של 'רצון טוב', להקשיב ללקוח, ולנסות להבין אם יש משהו בטענותיו.

לפעמים אני מצליח, ולפעמים לא. 

התגובה שלי היא בדיוק על סמך הנסיון שצברתי. 

 

לפעמים פשוט פונים ליצרן ומגלים שהיבואן המקומי הוא לא האיש הרע בסיפור, אלא יש מעליו יצרן עם מדיניות קשיחה מאוד, ואפס גמישות. 

ועדיין שווה לנסות. 

 

במחשבה שניה, הייתי פונה ליבואן במכתב רשמי, כדי שתהיה לי תשובה רשמית. אח"כ פונה ליצרן. 

 

 

פניתי ליבואן לרצון טוב (כולל פניה מאיש מקושר ולא קבלתי מענה, בהמלצת דיסקו פניתי ליצרן בפנייה אישית למנכל והפתרון בא מהר מאוד דרך היבואן תוך דרישה לתת אישור ליצרן שהבעיה נפתרה לשביעות רצוני.

 

יש הפתעות בחיים

פורסם
לפני כשעה, אליהו שבת כתב:

פניתי ליבואן לרצון טוב (כולל פניה מאיש מקושר ולא קבלתי מענה, בהמלצת דיסקו פניתי ליצרן בפנייה אישית למנכל והפתרון בא מהר מאוד דרך היבואן תוך דרישה לתת אישור ליצרן שהבעיה נפתרה לשביעות רצוני.

 

יש הפתעות בחיים

איך פונים למנכל?

פורסם
לפני שעה, אליהו שבת כתב:

פניתי ליבואן לרצון טוב (כולל פניה מאיש מקושר ולא קבלתי מענה, בהמלצת דיסקו פניתי ליצרן בפנייה אישית למנכל והפתרון בא מהר מאוד דרך היבואן תוך דרישה לתת אישור ליצרן שהבעיה נפתרה לשביעות רצוני.

 

יש הפתעות בחיים

משמח לשמוע שלטויוטה בסופו של יום יש שירות טוב..

ויותר משמח שברוך ה' הבעיה באמת סודרה לשביעות רצונך.

איך פנית למנכ"ל? 

יש מייל / וואטסאפ?

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

×
×
  • תוכן חדש...