Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אחרי קראתי פה דברים ועזרתם לי הגעתי ל 3 דגמים שאני רוצה לבחון 

1. להפתיע להוסיף עוד קצת לרכוש קונה היברידית אני רוצה שצריכת דלק טובה, רכב גבוה דמוי suv  והכי חשוב אמין. 

2. יונדאי וניו שבפורומים בפייסבוק אין תלונה אחת רק דברים טובים עליה למרות שלטעמי מבפנים מיושנת, הדגם הכי מפואר , רק הבנתי שהיא לא חסכונית כי היא לא טורבו. 

3. קיה סטוניק 1.0 טורבו הדגם הכי מפואר

אשמח שתתנו לי עוד פוש של החלטות בדרוג של שלושתם

צריכת דלק, אמינות, חוויית נהיגה, אבזור

ככה ממה שאתם מכירים תודה

פורסם

קונה היברידית היא רמה אחת מעל הווניו והסטוניק. 

היא גדולה יותר וחסכונית יותר, ובסה"כ רכב מוצלח מאוד לטעמי.

את הווניו פחות אהבתי.

את הסטוניק אהבתי מאוד, אבל היא לא באמת תחרות לקונה ההיברידית. 

 

מבחן לקונה - מספטמבר 20, לפני מתיחת פנים קלה.  

מבחן לווניו - ממרץ 21.

מבחן לסטוניק - מבחן מפברואר 20. 

 

אם יש תקציב לקונה - זה מה שהייתי בוחר.

אם התקציב צפוף יותר  - סטוניק. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אלה האפשרויות, ואם מדובר בקניית מכונית חדשה, אפשר לקחת בחשבון גם יאריס קרוס היברידית שנראה לי שעונה על הדרישות שלך וזולה יותר מהקונה ההיברידית

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

במקום הסטוניק הייתי בודק את יונדאי באיון. הוא מרווח יותר, תא הנוסעים מודרני ואוורירי יותר מזה הכהה של הסטוניק ואבזור הבטיחות שלו עדיף.

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, discoTD5 כתב:

קונה היברידית היא רמה אחת מעל הווניו והסטוניק. 

היא גדולה יותר וחסכונית יותר, ובסה"כ רכב מוצלח מאוד לטעמי.

אתה לא חושב שהקונה בגירסתו ההיברידית מחירו גבוה מדי? 

ההפרש במחיר לבין גירסת הבנזין הוא כ-15K (לא מעט לטעמי). אני לא יודע כמה הנסועה של פות"ש אבל בהנחה שזה סביב ב-12-15K בשנה,  כמה זמן יקח לנהג לעשות רק "ברייק איוון" בהוצאות הדלק?

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם
לפני 14 שעות, discoTD5 כתב:

קונה היברידית היא רמה אחת מעל הווניו והסטוניק. 

היא גדולה יותר וחסכונית יותר, ובסה"כ רכב מוצלח מאוד לטעמי.

את הווניו פחות אהבתי.

את הסטוניק אהבתי מאוד, אבל היא לא באמת תחרות לקונה ההיברידית. 

 

מבחן לקונה - מספטמבר 20, לפני מתיחת פנים קלה.  

מבחן לווניו - ממרץ 21.

מבחן לסטוניק - מבחן מפברואר 20. 

 

אם יש תקציב לקונה - זה מה שהייתי בוחר.

אם התקציב צפוף יותר  - סטוניק. 

 

מה לא אהבת בוניו? אני דווקא אהבתי

×
×
  • תוכן חדש...