Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מליסינג: 2008 אקטיב, מיצובישי ASX או MG EHS PHEV


GTאי
שימו לב! השרשור הזה בן 672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

נהג מבוגר (סביב 70), עובד במשרה מלאה, יש ימים שהוא עושה 400-500 ק"מ (הרוב בין עירוני), כולל שבילי עפר.

יש לו היום סובארו XV שהיא אחלה, אבל נגמר החוזה ואין במלאי.

 

על מה הייתם הולכים? אין דרישות מיוחדות בשום תחום.

אני זרקתי 2008 כי הוא יהיה הכי נח למרחקים ארוכים, אבל אני קצת משוחד לצרפתיות.

 

אשמח לרעיונות ודעות

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תקציב שצריך לעמוד בו? אופציות שהוגדרו מראש?

אם לא הייתי בודק סיטרואן C5 איירקרוס דיזל שהוא מאוד נוח, גם טויוטה CHR מפתיע עם נוחות נסיעה מעולה, ניסאן קשקאי גם יכול לבוא בחשבון, וגם פיג'ו 3008 וקיה ספורטאז' החדש. כולם נוחים ומרווחים, הטויוטה יכול להיות גבולי קצת לחלק מהשבילים בגלל חצאית קדמית נמוכה אבל הוא היברידי ויתן הטבה בשווי שימוש. לקיה אין בקרת שיוט אדפטיבית וגם לסיטרואן ברמת האבזור הבסיסית.

מיצובישי ASX נוח אבל אין לו בקרת שיוט אדפטיבית והוא מאוד מיושן.

2008 נעים מאוד אבל לא מאובזר במיוחד בגרסת הכניסה וגם מהפרימיום הורידו חלק מהאבזור.

MG EHS מרשים מאוד על הנייר עם מפרט עשיר אבל הביצוע לא מבריק ועבור מי שנוסע הרבה הטווח החשמלי לא מספיק משמעותי ואחריו צריכת הדלק גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. אין תקציב, אלו 3 האופציות שיש במלאי ומהם הוא צריך לבחור.

מה שרשמת לגבי ה 2008 מעניין, אכנס לאתר לבדוק - אני דווקא זוכר שלפחות ב3008 הדיל-ברייקר בין אקטיב לפרימיום בעבר היה תוספת מערכות בטיחות שעכשיו מגיעות כבר מהבסיס, אז מוזר שהורידו אבזור.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2008 הבסיסית אין בקרת שיוט אדפטיבית ויש מערכת בלימה אוטונומית על בסיס מצלמה שאיתה הוא קיבל 4 כוכבים במבחן ריסוק לעומת 5 שהוא מקבל עם המערכות שיש בפרימיום.

מתחילת השנה 2008 אקטיב מגיעה עם מראות צד שחורות ואני לא זוכר אם היו שינויים נוספים. בפרימיום הורידו את החיישנים הקדמיים ואני חושב שגם הריפוד שונמך.

אם אלה האופציות היחידות אז על ה-ASX אפשר לוותר. ה-MG גדול ומאובזר מהפיג'ו, נוחות הנסיעה לא רעה אבל המשקל מורגש והוא נוטה קצת להתנדנד. אני נהגתי ברכב עם תחילת השיווק ומערכת המולטימדיה הייתה קטסטרופה, בשילוב עם אפל קאר פליי או אנדרואיד אוטו זה היה אפילו יותר גרוע - איטי, מסורבל ונתקע המון. יחידת ההנעה לא נעימה במיוחד עם בלימה רגנרטיבית מאוד מורגשת מיד בעזיבת הדוושה שגורמת לתחושה שהרכב מושך גומיה ענקית (אין לי הסבר יותר טוב לזה), גם תיבת ההילוכים המורכבת לא ממש חלקה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן שרשור לא קטן בפורום על הMG ונראה שדווקא הביקורות טובות ואנשים מרוצים,
אחד מהצוות שלי קיבל ביום ראשון את הASX בליסינג (מנוע 2.0 ליטר) נחמדה מיושנת אבל מרגישה גבוהה (שבילי עפר?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...