Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך ולמה קניתי רכב צרפתי מושמץ ויקר (יאריס קרוס היבריד)


motior
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אתה מציין את אותו ההפרש, אני הסתכלתי ביחס ל100 ק"מ.

בכל אופן גם עם הצריכה שלך מדובר בכ5 שנים.

 

 

Mike808, מוזמן להשוות ביד 2, לא יודע אם זה תקף לכל הרכבים אבל יש דגמים בהם דגם היברידי נמכר נמוך יותר מדגם בנזין זהה באותו שנתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היאריס ההיברידי הקודם שומר על הערך שלו יותר טוב מדגם הבנזין ולמעשה פער מחיר הקניה שלהם לא הצטמצם עם השנים. כלומר הרכב עלה 10000 שח יותר כחדש ושווה 10000 שח יותר כמשומש בן 9

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Mike808 כתב:

אני לא יודע איך החלטת שהיברידי שומר ערך פחות טוב אבל אני דווקא מהמר שהדגם ההיברידי יהיה מבוקש יותר בהמשך.

זה לא נכון.

היברידיות מתיישנות השוק שלהן מת. 

רכב כמו זה שהחסכון הוא כבר בגרסת הבנזין, ולהייבריד יש תרומה קלה? הסיבה היחידה לקיומו זו הטבת מס/הגבלות בכניסה לערים אירופאיות.

לפני 30 דקות, Uri-G כתב:

היאריס ההיברידי הקודם שומר על הערך שלו יותר טוב מדגם הבנזין ולמעשה פער מחיר הקניה שלהם לא הצטמצם עם השנים. כלומר הרכב עלה 10000 שח יותר כחדש ושווה 10000 שח יותר כמשומש בן 9

מנפלאות המחירון המעוות.

זה כמו שקקטוס סולר האמין והחסכוני איבד יותר בערכו מ- 1.2 טורבו בנזין ידנית, עם כל הידע על המנוע המתפגר.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, פריג'י כתב:

מנפלאות המחירון המעוות

ברווור הכל קונספירציה

של לוי יצחק בטח הוא נוסע על יאריס היברידית בת 9 והוא שומר לה על המחירון :)

אההה...יש לי אחד יותר טוב. חברות הליסינג לא מצליחות להפתר 6 שנים מתום החוזה מכל היאריס ההיברידיות שהם קנו בכמויות מטורפות ולוי יצחק משתף איתם פעולה :)

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, פריג'י כתב:

זה לא נכון.

היברידיות מתיישנות השוק שלהן מת. 

 

השאלה איך אתה מגדיר "מתיישנות" - היברידית בת 5? בת 7? בת 10? בת 15? 
 

לפני כשעה, Albetx כתב:

אתה מציין את אותו ההפרש, אני הסתכלתי ביחס ל100 ק"מ.

בכל אופן גם עם הצריכה שלך מדובר בכ5 שנים.

 

סליחה, אכן התבלבלתי במספרים.
החיסכון בדלק הוא בנתונים שלי כ-350 ליטר בשנה = 2,300 ש"ח במחירים של היום ואתה צודק לגבי החישוב.

אבל כמו שכתבתי, רצינו היברידי גם משיקולי איכות הסביבה

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה - היו לא מעט דורות ביאריס שיוצרו בצרפת. אתה לא הראשון... שלא לדבר על TOTYA IGO או AIGO שזה בכלל צרפתי אמיתי עם מדבקה של טויוטה. השם (תרתי משמע) ירחם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב יקר בגירסאות ההיברדיות ומגיע לכ 138K , מחיר מופרך לחלוטין לטעמי , ככל הנראה נועד לקחת את מקומות של ה CHR אשר התייקר עוד יותר ...

לטעמי יש אופציות זולות וטובות יותר , ואו זולות פחות אך מהוות רכב עדיף מהטויוטה.

אבל לא מתווכח , על טעם ועל ריח...

 

  • אהבתי 1

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Uri-G כתב:

ברווור הכל קונספירציה

של לוי יצחק בטח הוא נוסע על יאריס היברידית בת 9 והוא שומר לה על המחירון :)

אההה...יש לי אחד יותר טוב. חברות הליסינג לא מצליחות להפתר 6 שנים מתום החוזה מכל היאריס ההיברידיות שהם קנו בכמויות מטורפות ולוי יצחק משתף איתם פעולה :)

נו באמת יופי של תגובה רצינית.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

הרכב יקר בגירסאות ההיברדיות ומגיע לכ 138K , מחיר מופרך לחלוטין לטעמי , ככל הנראה נועד לקחת את מקומות של ה CHR אשר התייקר עוד יותר ...

לטעמי יש אופציות זולות וטובות יותר , ואו זולות פחות אך מהוות רכב עדיף מהטויוטה.

אבל לא מתווכח , על טעם ועל ריח...

 

אכן הרכב יקר באופן קצת מוגזם.
לדעתי היאריס קרוס עדיף על ה- CHR ברוב התחומים (פרט לאבזור) ולכן הוא תמורה טובה יותר לכסף. אם לא הייתי פוסל את ה-CHR על צפיפות וקלסטרופוביה אולי הייתי מחפש כזה משומש 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Albetx כתב:

האמת שאני לא מצליח להבין במה הדגם ההיברידי חסכוני יותר מהבנזין (לא ציינת נסועה, אני מתייחס לנסועה ממוצעת).

נגיד מי שעושה 15,000 שנתי.

לפי היצרן, ההבדל בצריכת דלק בין הדגמים הוא 1.5 ליטר ל100 ק"מ.

כלומר שנתי נחסוך 150*1.5*6.58 = 1480שח.

ההבדל בין הדגם ההיברידי לדגם זהה בנזין הוא 12 אלף שח, כלומר נחזיר את "ההשקעה" רק אחרי כ8 שנים!! וזה בלי להתייחס לעובדה שרכב היברידי מחזיק מחירון פחות טוב מרכב בנזין וש8 שנים זה הרבה מאוד בשביל הסוללות וכנראה ידרשו החלפה בשלב הזה.
מה אני מפספס?

 

איפה פיספסת? תתחיל בלשאול את עצמך איך העלמת הפרש של 12 אלף ₪ בין הרכבים? למה אחרי כמה שנים שהוא ימכור את הרכב הם יברחו מהארץ? יחליטו לעשות רילוקשיין? :-)

 

ואם כבר רכבים היברידיים שומרים מחיר הרבה יותר טוב מרכבי בנזין, תפתח מחירונים.

 

טויוטה מוכרים 90 ומשהו אחוזים רכבים היברידיים, כמעט לא מוכרים דגמי בנזין.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, motior כתב:

אכן הרכב יקר באופן קצת מוגזם.
לדעתי היאריס קרוס עדיף על ה- CHR ברוב התחומים (פרט לאבזור) ולכן הוא תמורה טובה יותר לכסף. אם לא הייתי פוסל את ה-CHR על צפיפות וקלסטרופוביה אולי הייתי מחפש כזה משומש 

הדגם ההיברידי המצויד נוגע ב 140K, מחיר הזוי לחלוטין לרכב אשר מבוסס על היאריס...

בגזרת המחיר הזו אני באופן אישי הייתי מוסיף 6000 ש"ח ופונה לסוכנות גילי הקרובה ורוכש את דגם 460 , אין ספק שלמישהו בטויטה ישראל השתחרר קצת הקפיץ כאשר הוא תמחר את הרכב.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שאין לי אפשרות לעמדת טעינה, אני עדיין לא בכיוון של חשמלית. אם לא הייתי קונה יאריס קרוס הייתי קונה אולי קיה נירו והיא יקרה יותר (כרגע המחיר לחדש לא נטען 152000 שקל לדגם URBAN). היא כנראה גם נותנת יותר, אבל מבחינתי היאריס מספיק טובה (כרגע... אולי עוד אתחרט. אני טוב בייסורי מצפון).
 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש, זה טויוטה וכנראה שלא היה הפתעות בשום שלב.

אני אישית לא סובל את היאריס (או את הקרוס), זה רכב בסיסי ואפרורי ללא שום רצון לתת משהוא מעבר לזה שהוא יזיז אותך ממקום למקום וכנראה באמינות של טיוטה.

בארץ כמו בארץ כנראה שיש מספיק אנשים שמחפשים בדיוק את זה אז המחיר גם חסר כל פרופורציה מה שגורם לי עוד יותר לסלוד ממנו.

אבל שוב אני יכול להבין למה השוק שלו חזק ומה השיקולים שלך מקווה שכן תצליך להוציא ממנו קצת כיף.

  • אהבתי 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, motior כתב:

אכן הרכב יקר באופן קצת מוגזם.
לדעתי היאריס קרוס עדיף על ה- CHR ברוב התחומים (פרט לאבזור) ולכן הוא תמורה טובה יותר לכסף. אם לא הייתי פוסל את ה-CHR על צפיפות וקלסטרופוביה אולי הייתי מחפש כזה משומש 

 

אני חושב הפוך, חוץ מקלסטרופוביה עקב חלונות קטנים, ה- chr עדיף בהכל, בין היתר הרבה יותר מרווח, הרבה יותר איכותי בפנים וגם איכות הנסיעה צפויה להיות עדיפה.

 

היאריס קרוס רכב מאד מאד פשוט, יאריס על עקבים קטנים.

 

אם השימוש של הרכב הוא משפחתי אז היאריס קרוס ממש לא שם. גם ה- chr לא בדיוק.

 

יש רכבים יותר מתאימים.

 

אם זה רכב שני אז שניהם יכולים להתאים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.1.2022 בשעה 17:22, motizkn כתב:

קודם כל תתחדש, זה טויוטה וכנראה שלא היה הפתעות בשום שלב.

אני אישית לא סובל את היאריס (או את הקרוס), זה רכב בסיסי ואפרורי ללא שום רצון לתת משהוא מעבר לזה שהוא יזיז אותך ממקום למקום וכנראה באמינות של טיוטה.

בארץ כמו בארץ כנראה שיש מספיק אנשים שמחפשים בדיוק את זה אז המחיר גם חסר כל פרופורציה מה שגורם לי עוד יותר לסלוד ממנו.

אבל שוב אני יכול להבין למה השוק שלו חזק ומה השיקולים שלך מקווה שכן תצליך להוציא ממנו קצת כיף.

 

הדגמים האחרונים של טויוטה דווקא לא כאלה אפרוריים. תאי הנוסעים שלהם נראים לא רע וגם באיכות החומרים הם השתפרו מאוד. השיפור הכי גדול חל בכיול המתלים והתנהגות הכביש. רכב כמו טויוטה CHR מצליח להיות נוח גם עם חישוקי 18 אינץ' וזאת לעומת מתחרים שמספקים נוחות נסיעה של קרש גיהוץ גם עם חישוקים קטנים יותר.

היאריס הרגילה דווקא מתומחרת בסדר יחסית למתחרים. מסכים עם הטענה שנשמעה פה שהיאריס קרוס תומחר בהגזמה. אחרי ההתייקרות של תחילת השנה גרסת ההשקה הייתה אמורה לעלות 150,000 ש"ח אם ההקצאה לא הייתה מחוסלת, הדגמים האחרים לא מאובזרים מספיק ויקרים באופן משמעותי מהמתחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...