Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקול - משנה היכן? (לאנסר 2008)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיליתי שללאנסר של אשתי יש ריקול על כרית האויר (הודעה לא קיבלתי).

 

האוטו הזה כנראה לא ראה מבפנים מוסך מורשה יבואן מימיו (יד ראשונה ליסינג). איך המוסך מתייחס לריקול? האם זה משהו רווחי עבורו (משלם היצרן, אני מניח) או "תיק" שנופל עליו? האם זה משנה באיזה מוסך מורשה היבואן אני עושה את הריקול? האם הם עשויים לנסות לשהשחיל אותי בתשלומים נלווים כלשהם? יש המלצות למוסך מורשה מיצובישי באיזור השרון?


סליחה על ריבוי השאלות. פעם ראשונה ריקול 🙃

:turn-l:
פורסם

אין לי מושג עד כמה זה רווחי. יש לקבוע תור מראש, ולעיתים הוא נקבע לכמה שבועות קדימה. אין שום תשלומים נלווים.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

עשיתי טיפול לריקול הזה במוסך סגנון ברמת השרון. בגלל עומס פניות, הטיפול עצמו בוצע ע"י אחד המוסכים האחרים במתחם (נראה לי טיב חלק). כנראה היה ביניהם הסכם כלשהו במסגרת הריקול.

 

חוץ מהטיפול, עשיתי שם ניקוי פנסים, ונראה לי החלפתי פילטר מזגן. כבר לא זוכר מה מזה אני ביקשתי ומה המוסכניק הציע לי לעשות.

עריכה אחרונה על ידי Trilandian
עריכה
  • רעיון טוב! 1

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

אז זהו שעלול להיות תשלום נלווה לא קטן,

המיקום של התיקון קרוב למחשב רכב,

אם המחשב נמצא בכספת (דרישה של הביטוח)

תצטרך לשלם על ניסור הכספת.

מן הסתם במחירי מוסך היבואן.... (קרוב למחירון של הלנסר....)

 

לדעתי זו חוצפה,

פאשלה שלכם, תשאו בתוצאות, תנסרו את הכספת ואחר כך תשימו חדשה,

זכותי כלקוח להתקין כספת, וחובתכם לתקן ולהתמודד עם הכספת,

עילה לייצוגית.

 

אם אכן יש כספת, האפשרויות:

1. ניסור במקום אחר (רק שיקח אחריות במקרה של פגיעה במחשב!)

2. לוותר על הריקול, מדובר בארוע חד פעמי של חדירת לחות לכרית האוויר,

    שגרמה לקרח שהביא לפציעה בפתיחת הכרית.

    דעתי האישית, מעבר לספק סביר.

    דא עקא, שיש איום שבלי הריקול אין טסט,

    אבל גם ככה אתה באיחור של כמה שנים עם הריקול,

    ולא נשמע שהיתה בעיה עם הטסט

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...