Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Jago כתב:

החלפתי 2 צמיגים  אחורים של גודייר איגל ספורט במישלין פרימסי 4 האם זה תקין לטסט?

תקין לחלוטין. 

רק קח בחשבון את היתרונות והחסרונות של החלפת זוג צמיגים בלבד ולא רביעיה (בקצרה ממש: זוג ישן מקדימה - בלימה פחות טובה; זוג ישן מאחורה - שליטה פחות טובה על הישבן של הרכב). 

 

יש רכבים שנמכרים כאן (אלוהים יודע למה) עם צמיגי M+S כבר מאולם התצוגה, אז אני בספק שמישהו יכשיל על זה רכב בטסט. באופן כללי, אלא אם כן אתה קונה את הצמיגים שלך מבגאז' של סובארו לאונה בלי לוחיות רישוי, הם בוודאות עברו בדיקות של מכון התקנים ועומדים ברף המינימלי שדורש החוק (זה לא אומר שהם טובים, אבל כן שהם חוקיים ולכן עוברים טסט). 

 

האיגל ספורט באופן כללי הם צמיגים לא מאוד מוצלחים, ואלא אם כן החלפת אותם ממש לאחרונה, לא הייתי מהסס להציע לך להחליף אותם לקראת החורף בשביל השקט הנפשי. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 6 דקות, פבל כתב:

תקין לחלוטין. 

רק קח בחשבון את היתרונות והחסרונות של החלפת זוג צמיגים בלבד ולא רביעיה (בקצרה ממש: זוג ישן מקדימה - בלימה פחות טובה; זוג ישן מאחורה - שליטה פחות טובה על הישבן של הרכב). 

 

יש רכבים שנמכרים כאן (אלוהים יודע למה) עם צמיגי M+S כבר מאולם התצוגה, אז אני בספק שמישהו יכשיל על זה רכב בטסט. באופן כללי, אלא אם כן אתה קונה את הצמיגים שלך מבגאז' של סובארו לאונה בלי לוחיות רישוי, הם בוודאות עברו בדיקות של מכון התקנים ועומדים ברף המינימלי שדורש החוק (זה לא אומר שהם טובים, אבל כן שהם חוקיים ולכן עוברים טסט). 

 

האיגל ספורט באופן כללי הם צמיגים לא מאוד מוצלחים, ואלא אם כן החלפת אותם ממש לאחרונה, לא הייתי מהסס להציע לך להחליף אותם לקראת החורף בשביל השקט הנפשי. 

תודה על המענה 

גודייר איגל ספורט הקדמיים שלי דיי חדשים 

מוזר שעל הצמיגים גודייר איגל ספורט אין שום סימון שהם רב עונתיים ( צמיגי M+S) ,הייצור שלהם טורקיה - יש סיכוי שהם לא רב עונתי?

 

צירפתי תמונה

IMG-1040.jpg

פורסם (נערך)

אין שום בעיה עם הצמיגים האלה שיש לך על הרכב.. הם פשוט לא ברמה של מישלין פרימסי 4. תמשיך לנסוע עד שיהיה צורך בהחלפתם.

הדגם המקביל למישלין פרימסי 4 נקרא Goodyear Efficient Grip Perfomance, והם יותר יקרים. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אגב - אם לחזור לשאלתך המקורית:
שים לב שמתחת לאות R במילה Goodyear יש כיתוב 'outside', זה הסממן שהצמיג הינו א-סימטרי.
הסיבה היא שמערך ניקוז המים של הצמיג (שזה בעצם תפקיד החריצים) מתוכנן לנקז לכיוון מסויים וכך היצרן הצליח להגיע לפתרון מיטבי.
במצב הזה יש להקפיד להכיב את הצמיג נכון על הג'אנט ולאחר מכן תרגיש חופשי לעשות רוטציות.
להבדיל מהנ"ל יש גם צמיגים כיווניים, שאיתם יש בעיה לעשות רוטציה כי הם חייבים להתגלגל בכיוון ספציפי, במצב כזה היית רואה את הכיתוב Rotation עם חץ.
וכמובן שיש גם וגם.
הנה דוגמאות לצמיג כיווני:
image.jpeg.6cfcad1425947c598cf283e1960ed80d.jpeg
image.jpeg.6958bdec7ddb0561704087c72c653f56.jpeg

והנה הפרימסי 4 שלך:
Summer tires of MICHELIN ❱❱ PRIMACY 4 205/55 R16 91V - Tirestore Diana

image.jpeg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...