Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

אני רוצה לרכוש סוזוקי סוויפט היברידית 2021. 

יש שם סוללה חשמלית קטנה שממוקמת מתחת לכסא של הנהג.....

מישו יודע לענות במקצועיות עד כמה זה מסוכן לנהג? ברמת קרינה מצטברת.....

תודה  😀 

פורסם (נערך)

אהלן,

קודם כל אתחיל ואומר שכל נושא הקרינה ברכבים היברדיים הוא שנוי במחלוקת.

אין תקן בינלאומי למדידה ובכלל הדעות חלוקות בנוגע להשפעות של הקרינה הנ"ל (אם בכלל ישנן)

 

שים לב, שהסוויפט איננה היהרידית "אמיתית", אלא "מיקרו-היברידי", אין לה מנוע חשמלי נפרד שעליו היא יכולה לנסוע כמו ביאריס לדוגמה.

יש גנרטור קטן (3 כ"ס) שכל תפקידו וייעודו הוא להפחית זיהום כדי לעמוד בתקן אירו 6. צריכות דלק מרשימות זה לא "כאן".

 

בנוסף הרכב דיי חלש, ולטעמי העיצוב והסלון מאד מיושנים. 

מאידך הרכב מגיע עם שלל מערכות בטיחות.

 

בכ"מ עד כמה שניתן להאמין לסוכני מכירות, כשאני התעניינתי ברכב מלפני כחודש, הסוכן התחייב לי שהקרינה היא 0.

 

בשורות טובות.

עריכה אחרונה על ידי Kooper
  • מעניין 1

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

שווה קודם לקרוא מאמרים נייטרליים בנושא קרינה אלקטרומגנטית. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 9 שעות, discoTD5 כתב:

שווה קודם לקרוא מאמרים נייטרליים בנושא קרינה אלקטרומגנטית. 

 

אין צורך, מי שמבין אפילו מעט את נושא הקרינה וחומר בפיזיקה יכול לומר לך שקרינה אלקטרומגנטית יכולה רק להזיק לך.

כמובן תלוי בסוג הקרינה, אבל זה יהיה ארוך לדבר על זה לעומק. רק אומר שאם הקרינה עומדת אפילו בתקן הכי מינימלי כדי להזיק לך - אתה לא תרצה להיות קרוב אלייה. ממליץ לך לעולם לא לשחק עם קרינות אלקטרומגנטיות לבריאותך האישית. 

 

לפותח האשכול, אם יש ראיות שהקרינה שפולטת הסוללה של הרכב עלולה להזיק לך אפילו מעט - לא הייתי ממליץ להתעסק עם הרכב הזה בכלל.

פורסם

ולא לשכוח לא להתעסק בכלל עם טלפונים סלולריים. ולא לצאת לשמש. יש ראיות שהקרינה מהטלפונים  ומהשמש מזיקה לך. (מהשמש יותר!)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

לגבי הטלפון אין הוכחה לנזק, חוץ מתאונות של הסחת הדעת.

 

אם יש בטלפון סיכון כלשהו זה מהמגנטים הקבועים, שעלולים להפריע לציוד אלקטרוני מושתל. יש אזהרה מיוחדת למשפחת אייפון 12.

 

קרינת השמש מייננת (אולטרא סכול)

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התכוונתי שיש ראיות שהקרינה מהטלפונים מסוכנת כמו שיש ראיות שהקרינה מהסוללה ברכב היברידי מסוכנת.

לגבי השמש, נכון שזאת קרינה אחרת אבל יש ראיות חזקות בהרבה לכך שהיא מסוכנת.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...