Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לאחרונה עשיתי טיפול (לבד) לאוטו ויצא שנגעתי בטעות בקונקטור שנמצא על משאבת בלמים ורוב הפלסטיקה שלו התפרקה.

נסיתי לחבר לבד לפי איך שזה היה יושב על המשאבה אבל זה נראה לי לא הגיוני כי נראה שהחיבורים מוצלבים, כלומר יש 2 חוטים אדום ושחור ואילו איך שזה היה מונח השחור הולך לאדום וכן ההיפך.

מה אני מפספס פה ??

מהידע שלי שכול חוט שחור הוא בעצם GND . האם זה תקין ? ככה זה צריך להיות ?

יש לציין שהשארתי ככה את החיבור והבלמים עובדים תקין.

 

אשמח לעצה שלכם מניסיונכם..

פורסם

העלאתי תמונה, אפשר לראות בתמונה שהחיבור מוצלב..

חפשתי באינטרנט תמונות כדי להשוות ומצאתי תמונות של משאבה חליפית ושם החוטים בצבע אחיד כך שאולי באמת אין בעיה של הצלבה או שהם סומכים על זה שהמחבר לא יאפשר שינוי...

WhatsApp Image 2021-03-15 at 06.36.17.jpeg

פורסם

נראה שהקונקטור מתחבר לחיישן מפלס נוזל בלמים הנמצא בצד של המיכל שצילמת. אם כך הדבר לא חשובה הקוטביות.

 

על איזה משאבה אתה מדבר ? אני לא רואה בתמונה משאבה ?

האם ברכבך קיימת משאבת וואקום לתיגבור הבלימה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

זה אכן נראה שייך לחיישן מפלס נוזל בלמים. 

אין לי מושג אם זה המשאבה או הסוג שלה , רשמתי משאבה כי הנחתי שאיפה שממלאים את הנוזל אז המשאבה שם

פורסם

המיכל השקוף מכיל בתוכו את נוזל הבלמים. המיכל עצמו מחובר בתחתית לצילינדר ומגבר בלם.

 

התפקיד של החיישן להתריע במידה ומפלס נוזל הבלמים נמוך.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...