Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה הקליאו שלי החלה להשמיע רעשים מוזרים בעת סיבוב.

זה קורה רק בזמן סיבוב ימינה וכאשר המהירות עולה על איזור ה -50-60 (כלומר זה תלוי במהירות ולא למנוע למשל).

הרעש מזכיר מאוד רעש של מטוס בזמן טיסה, כלומר סוג של רעש כזה ברקע אבל די חזק (בעיקר במהירויות גבוהות זה חזק). אין רעש מתכתי או משהו מהסוג הזה.

 

יש למישהו רעיונות?

פורסם

כנראה שאחד המיסבים השמאליים הלך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

המשמעות של זה :

 

כדי להחליף מיסב - הייתה צריך לגלות זאת לבד

ומיכיוון שלא גילת זאת, אזי אין לך מספיק ידע כדי להחליפו (וסלח לי אם ניפגעת).

לא כדאי לגעת בדברים שאינך יודע להישתמש

מחשש לבטיחות כמובן

כדאי מאוד לגשת דחוף למוסך לבדיקה.

 

ירון מאיר

פורסם
המשמעות של זה :

 

כדי להחליף מיסב - הייתה צריך לגלות זאת לבד

ומיכיוון שלא גילת זאת, אזי אין לך מספיק ידע כדי להחליפו (וסלח לי אם ניפגעת).

לא כדאי לגעת בדברים שאינך יודע להישתמש

מחשש לבטיחות כמובן

כדאי מאוד לגשת דחוף למוסך לבדיקה.

 

ירון מאיר

לא התכוונתי להחליף אותו לבד...

שאלתי כי עכשיו כבר חג ואין מוסכים עד יום שני אז רציתי לדעת עד כמה מסוכן אם בכלל לנסוע כשיש את הרעש הזה, ולכמה נזק לצפות במוסך אם אכן מדובר במיסב.

פורסם
לא התכוונתי להחליף אותו לבד...

שאלתי כי עכשיו כבר חג ואין מוסכים עד יום שני אז רציתי לדעת עד כמה מסוכן אם בכלל לנסוע כשיש את הרעש הזה, ולכמה נזק לצפות במוסך אם אכן מדובר במיסב.

לא כדאי לנסוע עם מיסב רועש

ישנה אפשרות שגלגל הרכב יתנתק וישיג אותך

(בלי וינקר)

 

אל תשחק עם זה

 

ירון מאיר

פורסם

שום גלגל לא ישיג אותך ולא חרטה גם לי יש קליאו ולפני שבועיים החלפתי שלושה מייסבים שהלכן נסעתי איתם ככה שלושה חודשים הרעש פשוט מחריד , להחליף במוסך פשוט מאד מחיר מיסב 70 ש"ח אם אני לא טועה .

 

אין לך מה לדאוג אתה יכול להחליף אותם אחרי פסח ואפילו אחרי ל"ג בעומר .

 

אם אני עברתי את העליות והירידות של צפת 4 פעמים בשבוע גם אתה תעבור כל מקום.

פורסם
שום גלגל לא ישיג אותך ולא חרטה גם לי יש קליאו ולפני שבועיים החלפתי שלושה מייסבים שהלכן נסעתי איתם ככה שלושה חודשים הרעש פשוט מחריד , להחליף במוסך פשוט מאד מחיר מיסב 70 ש"ח אם אני לא טועה .

 

אין לך מה לדאוג אתה יכול להחליף אותם אחרי פסח ואפילו אחרי ל"ג בעומר .

 

אם אני עברתי את העליות והירידות של צפת 4 פעמים בשבוע גם אתה תעבור כל מקום.

אז אתה בחור חכם. או בעצם בר מזל.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אף אחד אבל אף אחד

לא יכול לדעת מתי המיסב יתעייף

ולא יוכל לשאת את הגלגל.

לי אישית קרה מקרה כזה שהייתי חייל בסדיר (ברכב צבאי )

כאשר נישלחתי להעביר את הרכב למוסך- בנסיעה הזאת עף הגלגל

אז שאף אחד לא יגיד עם מותר או אסור לנסוע ברכב במצב כזה.

עצתי לך קח את האוטו למוסך בהקדם!

 

 

ולא ניכנס לתקנות התעבורה אשר אוסרות עליך לנהוג ברכב לא תקין

 

ירון מאיר

פורסם

יקיריי אוהבי הרנו, מלבד הרבה רעש בסיבובים [ופגיעה משמעותית ביכולת הגלישה של האוטו] ניתן לנסוע עם מיסבים הרוסים ברנו במשך המון זמן מבלי שיגרם נזק משמעותי [אלא אם אתם ממש נהנים מהרעש ולא מפריע לכם שעם שילוב ניוטרל באמצע נסיעה האוטו מאיט כאילו דפקתם לו את הברקס של החיים]

אני נסעתי ברנו שלי עם מיסב קדמי פגום [למעשה שניים] במשך כחצי שנה, ואחרי שמוסכים אבחנו את הבעיה בבעיה בבולמ"ז, תושבות בולמ"ז, חופש בגיר, קלאץ' גמור ואחותי צולעת - בא מוסכניק אחד, בדק את זה ואמר לי - שמע גבר - הלך לך המיסב.

 

 

-אפשר לבדוק את זה בקלות אגב בתהליך הבא [ותודה ליוסי ממוסך רנו-ניסאן ברמלה שלימד אותי את זה] :

1. הרם את האוטו בצד שאתה חושד בו במיסב דפוק

אבטח את האוטו עם בוק או בלוק או אניטה פללי, העיקר שלא ייפול חס וחלילה כשאתה עובד על האוטו

3. סובב את הגלגל ביד אחת בעודך אוחז בקפיץ שמסביב לבולם הזעזועים ביד השניה

 

אם הגלגל מסתובב להנאתו ואתה לא מרגיש שום רעידה \ חיכוך \ ויברציה בקפיץ הבולמ"ז בזמן שהגלגל מסתובב - הרי שלא במיסבים נעוצה הבעיה שלך.

אם אתה כן חש ב"טחינה איטית של מתכת" או בויברציה מוגמזת או רעידות - הרי שהבעיה שלך נעוצה במיסב.

 

חשוב להוסיף שאל תתבלבלו אם תחושת החיכוך התמידית של הדיסק ברפידות שלו.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...