Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנד רובר דיסקברי 3 - סיפור רכישה ותחזוקה, שרשור מתגלגל.


Emanuel5
שימו לב! השרשור הזה בן 795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סה"כ סביר ללנדרובר שלא נוסע.

העיקר שאומרים לי שאני מגזים כשאני טוען שלנדרובר מתקלקל גם בחניה. 

  • מצחיק 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, discoTD5 כתב:

סה"כ סביר ללנדרובר שלא נוסע.

העיקר שאומרים לי שאני מגזים כשאני טוען שלנדרובר מתקלקל גם בחניה. 

אמנם בחודשיים האחרונים בהחלט שלא נסע הרבה, אך בשנתיים שהרכב אצלי הוא עבר כבר כ 23 אלף ק''מ, זה יותר מכל רכב אחר שהיה ברשותי, צריך לזכור גם שאני (וגם אשתי) עובדים מהבית בשנתיים האלו כך שעיקר הנסועה היא לטיולים, התקופה הנוכחית אינה מייצגת.

 

בתחילת החורף עשיתי לא מעט טיולי בוץ, לדעתי זה מה שגרם לבלאי בנאבות/מסרק הגה ותפוחים, לגבי הרדיאטור אני חושד שאני פגעתי בו בזמן שפירקתי את המאוורר.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Emanuel5
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מבין נכון ותקן אותי אם אני טועה

רק אחזקה טכנית בלבד לא כולל ביטוח טסט  ירידת ערך ודלק,

עלתה כ2 שקלים לק"מ 1ז

 

רק שואל, לא מתערב לך חלילה בכיס

בשבילך - זה שווה את זה?

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והרכב היה משמש ככלי תחבורה שמטרתו העיקרית היא לקחת אותי מנקודה א' לנקודה ב'  *בתוך העיר*  ההסתכלות על העלות לק''מ הייתה הגיונית.

אך זה לא המצב.

  

דרך ההסתכלות הנכונה היא להבין שהרכב הוא כלי המשמש אותי למימוש התחביב העיקרי שלי שהוא טיולים ובילוי משפחתי עם חברים ומשפחה בחיק הטבע.

אני מגיע עם הרכב לנקודות מרוחקות ומבודדות שהטויוטה שלי פשוט לא יכולה להביא אותי לשם, אני ישן ברכב (ב 80% מהטיולים לא פותח אוהל), אוכל ומבשל ברכב, נוסע בשטח ובשלג, צופה בשטפונות, מחלץ רכבים שנתקעים, מעמיס 2 זוגות אופניים תוך דקה, בקרוב אוכל גם להתקלח ברכב ויש עוד המון דברים שאני בטח לא שם לב אליהם.

 

עכשיו עולה השאלה, האם יש רכבים אחרים שיכולים לשמש למימוש התחביב הזה בצורה זולה יותר?  האמת אני כלל לא בטוח, אולי כן.

בעתיד מתכנן לצאת עם הרכב לחו"ל, מניח שהמדינה הראשונה תהיה ירדן, יש סיכוי טוב שכבר בחודשים הקרובים זה יקרה, ושנה הבאה כבר התחלנו לגבש קבוצה של חבר'ה לאירופה.

 

אז בשורה התחתונה , המחיר לק''מ פשוט לא רלוונטי לכלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Emanuel5 כתב:

עד אז, אין אף רכב שפורט לי על מיתריי החשק מספיק חזק בשביל להחליף

 

מבין ומזדהה עם המשפט הזה מאוד - מה גם שזה לא רכב שטח זה גם רכב יוקרה בו זמנית ובאמת - קשה מאוד לגבור על הבריטים כשזה מגיע לעיצוב פנימים - בייחוד דשבורדים וגם מושבים. זה פשוט CAR FOR LIFE 

 

ברגע שאתה יורד מהכביש לשטח - אין מה לעשות, הבלאי יבוא גם יבוא ולעיתים גם מקרי שבר של חלקים ועיוות שלהם - זה פשוט בלתי נמנע. 

 

לא סתם יש כל מיני סלוגנים של ג'יפאים - MPR - מאני פארטס ריפיט 

אוJEEP - ג'אסט אמפטי אברי פוקט. 

 

וזה נכון לכל תחביב בתחום המוטורי - גם אם אתה עולה על מסלול זה ככה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסים לראות את התהליך הפסיכולוגי שבעל רכב עובר.

אני אגלה לך סוד, גם ניסאן טראנו 2003 יעבור איפה שהלנדרובר שלך עובר, וגם איסוזו דימקס או רודיאו.

כשהרכב שלך תקין הוא יהיה כנראה יותר נוח, וגם יותר קל לנהיגה. 

מכיוון שאתה לא עושה 'זחילת סלעים' עם הדיסקברי, כי אם היית עושה הוא היה מתפרק, והיית קונה רנגלר ומשפר אותו, אז לטיולים - כן, כל רכב שטח אחר סטנדרטי עם הילוך כח, היה עובר באותו המקום בדיוק.

אבל אתה תשפוך כסף על הנבלה הזו בלי הכרה, ותשכנע את עצמך שאין עליה.

אבל בפועל האחזקה של הדיסקברי יקרה באופן מוגזם, הצורך להכיר כל מיני חנויות בחו"ל ולהתעסק עם משלוח חלפים היא סיוט, ובסוף - אפשר להתקין את כל האפטר מרקט שאתה רוצה גם בפאג'רו / לנדקרוזר. 

 

אני מכיר את זה כי הייתי שם. 

ואחרי תהליך ארוך של ניסוי וטעייה, בסופו של דבר נחתתי בגיזרת הלנדקרוזר. אפילו לא עשירית מההוצאות על הלנדרוברים.

וכן, אפשר לצאת איתו לירדן ולחו"ל. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכבד את דעתך, אך אתה מתעלם ממספר נקודות מאוד מהותיות.

לפני שנתיים כשרכשתי את הרכב , היה תקציב מסויים, לנדקרוזר גם עמד על הפרק, אך בתקציב שלי לא מצאתי אף אחד עם פחות מ 400 אלף ק''מ שלא נראה כאילו עבר עליו טנק.

לגבי טראנו/דיסקו 1 או 2, צריך לזכור שעד השטח יש איזה 300 ק''מ בכביש , לא מעוניין להגיע לשם עם מיגרנות :)

לגבי רוביקונים, גם לא היה בתקציב, בדיעבד לאחר שמספר פעמים פגשתי קבוצות של רוביקונים בשטח, תמיד התנגנה לה מוזיקה בקולי קולות ותמיד נושא השיחה היה פרוטקשן, אני יודע שזאת הכללה גסה, אך זה מניסיוני - שמח שאני לא שם.

לגבי רכבי שטח אחרים, כמה כאלו יש עם יכולת גרירה של 3.5 טון ו 7 מושבים אמייתים בגזרת התציב שהיה לי בזמנו? לא הרבה.

 

האמת שהיום אני במקום אחר לגמרי מבחינת תקציב, נכנסתי לפני מספר חודשים לסוכנות טויוטה במחשבה להזמין לנדקוזר חדש, לאחר נסיעה ומעט מחשבה החלטתי שמלבד כמה אלפי שקלים בשנה על תחזוקה לא אחסוך כלום, הרכב אכן היה נעים יותר מהדיסקו הזקן שלי , אך באמת שלא בפער, נכון להיום וויתרתי, אולי כשיגיע ה 300 החדש אשקול זאת שוב.

הברונקו החדש - ממש פורט חזק על מייתרי החשק, אך קטן מידי לצרכים שלי.

הדיפנדר החדש - יקר מידי כחדש, בנוסף מדהים מבחוץ מעט מאכזב מבפנים יחסית למחירו.

דיסקברי 5 - הפוך מהדיפנדר, קשה לבלוע את העיצוב החיצוני, פנימי קולע בול, יקר מידי כחדש אך אפשרי למצוא משומש.

ריננג' רובר ווג - שנים 2013 עד 2016 נכנסים בתקציב, 2 חברים מטיילים עם כאלו, פשוט וואוו, נשקל ברצינות, החשש מאזקה מוגזמת כרגע  בולם את זה, בנוסף לא 7 מושבים ובגאז' מעט קטן ממה שהתרגלתי אליו.

רוביקון - לא תודה.

 

אבל הרכב שממש אבל ממש בא לי עליו , וזאת בלי לנהוג או לראות במציאות זה הגרנדייר , אם יגיע לארץ במחיר של לנדקרוזר חדש, כנראה שארכוש, כרגע אמתין לסוף השנה, מסירות ראשונות באירופה צפויות להיות באיזור אוגוסט השנה, ואז נדע יותר מה הצפי לגבי הארץ.

 

לבינתיים הדיסקו 3 מספק את הסחורה.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Emanuel5 כתב:

לבינתיים הדיסקו 3 מספק את הסחורה.

זה מה שחשוב באמת.

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Emanuel5 כתב:

לגבי טראנו/דיסקו 1 או 2, צריך לזכור שעד השטח יש איזה 300 ק''מ בכביש , לא מעוניין להגיע לשם עם מיגרנות :)

 

 

דיסקו 2 דווקא בכלל לא נורא בכביש מנסיוני. יש לנו במשפחה ולגמרי עונה על כל הצרכים וההוצאות הגיוניות.

דיסקו 1 לא מכיר אבל שמעתי שבכביש הוא סיוט  

לפני 3 שעות, Emanuel5 כתב:

לגבי רכבי שטח אחרים, כמה כאלו יש עם יכולת גרירה של 3.5 טון ו 7 מושבים אמייתים בגזרת התציב שהיה לי בזמנו? לא הרבה.

 

 

למה אתה צריך כושר גרירה כל כך גבוה? מה אתה גורר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, RBRB כתב:

למה אתה צריך כושר גרירה כל כך גבוה? מה אתה גורר?

זו תכונה של בעלי דיסקברי שנוסעים לטייל עם בעלי דיסקברים אחרים. מתישהו הם יצטרכו כושר גרירה גבוה...

לפני 3 שעות, Emanuel5 כתב:

דיסקברי 5 - הפוך מהדיפנדר, קשה לבלוע את העיצוב החיצוני, פנימי קולע בול, יקר מידי כחדש אך אפשרי למצוא משומש.

רכב השטח היחיד ששיניתי את מסלול המבחן שתוכנן לו אחרי שראיתי איך הוא בנוי. 

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, discoTD5 כתב:

רכב השטח היחיד ששיניתי את מסלול המבחן שתוכנן לו אחרי שראיתי איך הוא בנו

 

הסבר פרט ונמק

 

נשמע מעניין

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקב אכילס של דיסקברי 5 הוא הג'אנט, ג'אנט 20 ושטח לא הולכים ביחד - ד''א גם לזה יש פיתרון , אמנם לא זול אבל יש.

חוץ מזה (ואיך שהוא נראה חיצונית) רכב מדהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Emanuel5 כתב:

אבל הרכב שממש אבל ממש בא לי עליו , וזאת בלי לנהוג או לראות במציאות זה הגרנדייר , אם יגיע לארץ במחיר של לנדקרוזר חדש, כנראה שארכוש, כרגע אמתין לסוף השנה, מסירות ראשונות באירופה צפויות להיות באיזור אוגוסט השנה, ואז נדע יותר מה הצפי לגבי הארץ.

תתחיל לשבת על UMI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...