Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

ברשותי אלקטרה רילקס 14 ונמצא בשימוש כבר שנתיים (עלה לי 2200 בזמנו).

אני מרוצה מאוד, אומנם הוא קצת מרעיש (התרגלתי במהרה והיום אני כבר לא נרדם בלי הרעש של המזגן ברקע) אבל הוא מקרר מעולה (ביחס למזגן נייד כמובן).

הבעיה היחידה היא שלעיתים בימים בהם יש לחות גבוהה במיוחד, מנגנון האידוי הפנימי של המים לא מצליח להתגבר על הכמות ויש צורך לרוקן את המזגן ממי לחות שהצטברו בו.

חוץ מזה - אני מבסוט עליו.

 

אופיר 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ofir1000
פורסם

לפי מה שהבנתי מזגן עם צינור כפול, אחד להובלת האוויר החוצה ואחד לשאיבת האוויר יעיל יותר משום שהוא עונה על הפיתרון של הפרשי לחצים בין הפנים לחוץ.

מצורף סרטון שמסביר על היתרונות והחסרונות של מזגן נייד (מתייחס גם לצינור כפול).

אופיר 

https://www.youtube.com/watch?v=_-mBeYC2KGc&ab_channel=TechnologyConnections

  • אהבתי 1
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה ועדכון.

 

אז קניתי מזגן נייד של מולר מאושר עד ב1300 ש"ח, כזה:

20210712_202634.thumb.jpg.918129d7bc5b542da2ef3f9b25f2b953.jpg

 

הבעיה - הוא עושה המון רעש וטוחן חשמל.

עם רעש אני מוכן לחיות, לא ישן בחדר הזה.

 

עם צריכת חשמל - לא. זה הקפיץ לי את צריכת החשמל מ300 ש"ח לחודשיים לכמעט 600.

 

השאלה אם יש טעם למכור את המזגן הזה באלפיה, להוסיף עוד אלפיה ולקנות משהו יותר איכותי, או שכולם אותו זבל?

 

אולי אני עושה משהו לא נכון? יש שם פתח למילוי מים, אבל לא כל כך הבנתי למה זה טוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם רעיון.

 

רכישה של מזגן יקר יותר לא תחזיר את ההשקעה כל כך מהר, במיוחד אם במקום 150 ש"ח בחודש זה יהיה רק 100.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בינתיים מילאתי לו מים, נראה מה ייצא מזה.

הרעש לא השתנה, מקרר נראה לי קצת יותר טוב, אבל אולי זה פסיכולוגי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

 

אולי אני עושה משהו לא נכון? יש שם פתח למילוי מים, אבל לא כל כך הבנתי למה זה טוב.

 

לפי מה שאני זוכר מהמזגן שהיה לי, מילוי המים אמור לייעל את עוצמת הקירור, אני יודע שיש מיכל פנימי והמים עוברים סירקולציה מסויימת (אין לי שמץ של מושג איפה מה ולמה), אבל זה מקרר יותר טוב עם מים מאשר בלי.

כנראה שהמזגן מקרר טוב יותר וזה לא פסיכולוגי 

פורסם

מטרת המים היא לשפר את הדירוג האנרגטי (יעילות בקיצור) ולעזור למעבה לצנן את הגז הדחוס. 

כמה שעות הוא עובד ביממה? 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

עם צריכת חשמל - לא. זה הקפיץ לי את צריכת החשמל מ300 ש"ח לחודשיים לכמעט 600.


תכמת את זה לימים אולי ירגיש לך יותר טוב.
אתה משלם 5 שקלים ביום כדי להנות מחדר קריר. איך זה נשמע לך עכשיו?
יש קרטיבים שעולים יותר, והם מקררים רק את השיניים לשלוש דקות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

רק על מנת לודא, אתה מכיר את זה שמזגן נייד סה"כ זורק קור לכיוון ספציפי ולא באמת מקרר את החלל עצמו נכון? (מעשית הוא מחמם אותו, בממוצע)

פורסם
לפני 57 דקות, tepic כתב:

רק על מנת לודא, אתה מכיר את זה שמזגן נייד סה"כ זורק קור לכיוון ספציפי ולא באמת מקרר את החלל עצמו נכון? (מעשית הוא מחמם אותו, בממוצע)

זה לא נכון. את האוויר החם הוא זורק החוצה.

יעיל מדי הוא לא, אבל בשום צורה ודרך הוא לא מחמם את החדר. זה לא מקרר (שכן מחמם את החדר).

פורסם
בתאריך 12.9.2020 בשעה 23:09, איציק נ. כתב:

תשמע, יש לי ניסיון עם הטורנדו TO GO 14 , אבל לא זה שבתמונה שצירפת אלא הדגם החדש:
https://www.tornado-top.co.il/catalog/product.aspx?pid=234

 

האמת שהוא פצצה. הסיבה שהוא מקרר ממש טוב (ומקבל דירוג אנרגטי A) היא שמדובר במערכת שצריך למלא בה מים בתוך מיכל של קרוב ל 4 ליטר, והוא מסייע בקירור המעבה.
זה מביא את המזגן לנצילות גבוהה מאוד (אבל בצד החיסרון: צריך למלא כל הזמן מים במיכל).
תכל'ס - באמת עושה יופי של עבודה.

ולעניין הרכישה\המלצה: 

בחלק מרשתות השיווק, המזגן הזה נמכר לעיתים במבצעים מטורפים לא תחת השם TORNADO אלא תחת שמות אחרים... המבצעים לוקחים אותו לכיוון מחיר סופר אטרקטיבי - לא 2000-2400 שח אלא יותר בכיוון של 1300-1500  שח !!!.
היצרן הוא יצרן סיני מאוד ידוע בתחום המזגנים הניידים, הוא נחשב למצויין בעולם כולו.

 

בארץ רוכשות אותו כל מיני חברות או יבואנים, שמים עליו מדבקה (מולר, טורנדו, וכד') ומוכרים.

שורה תחתונה זה מזגן מוכר בעולם אבל אצלנו מגיע במגוון מדבקות, אל תפחד מהשם - חפש את הדגם בתמונה הספציפית שבקישור.

איציק

 

יש לי כזה בדיוק וכרגע משתמש בו בסוכה. לא הייתי ממליץ לרכוש אותו לחדר שישנים בו בבית הוא מרעיש בטירוף.

×
×
  • תוכן חדש...