Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דטונציה רצינית במנוע (קורולה 08)


מעבר לפיתרון נפתר ע"י CRuzer669,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים 

לפני שנה הבחנתי ברעש הדטונציה מהמנוע ולאחרונה הוא התגבר, הרעש מופיע בעיקר בתאוצה והוא נשמע כמו קפצ'ונים שמתפוצצים במנוע ומתגבר במיוחד עם מזגן.

צרפתי סרטון של הרעש תעבירו ל0:22 ומשם תוכלו להבחין ברעש 

 

אציין כי הרכב נוסע בעיקר בעיר ומטופל כל9 אלף ק''מ פלאגים וכל מה שקשור להצתה הוחלף בחדש

דלק 98 לא עזר וגם תוסף

 

https://www.youtube.com/watch?v=6xTWHJADFe8

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ.. 

הצלחתי להבין איך קוראים לבעיה הזאת והיא SPARK KNOCK ואם לא מטפלים בה אז חלילה יכול ללכת מנוע

 

צירפתי סרטון שממחיש את הבעיה במדויק

 

 

 

עוד סרטון תעבירו ל 2:58 

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

מקוריים של טויוטה

מציין שהם הוחלפו אחרי 20 אלף ק''מ אחרי הקודמים שהיו גם כן מקוריים

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

מנוע סוחב אש

שמן אוכל קצת כאיה לרכב הזה (לא חריג)

תוסף 44K של BG

אין קודים בזכרון..

 

אני מתדלק בפז שנים והיו לא מעט סיפורים על דלק מהול

יכול להיות שזה הדלק שלהם?

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

 אחד הפוסטים שנתקלתי בהם  ומעוררים חשד שהדלק הוא הבעיה.. מה דעתכם?

image.thumb.png.cd550a0858b49cca62e3bda94f6a4216.png

 

 

 

אגב עוד סרטון למי שמתקשה לשמוע תעבירו ל 0:11

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

בעניין של הבדיקה אני מסודר, תודה בכל מקרה.

 

שחכתי לציין שבהחלפה האחרונה של הפלאגים אחד מהם יצא שחור ומלוכלך יותר מהשאר

מוסיף עוד 2 פרטים חשובים: שכאשר הרכב מונע בסרק, הסל''ד לא יציב ב100 אחוז, ישנם תזוזות קטנות של מד הסל''ד.

האגזוז בסרק משמיע פעימות קטנות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...