Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דטונציה רצינית במנוע (קורולה 08)


CRuzer669
מעבר לפיתרון נפתר ע"י CRuzer669,
שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 דקות, danniel כתב:

צריך לבצע בדיקה דחיסה ולחץ הפוך מכניים. 

תודה על המענה המהיר דניאל,

לא כל כך מבין בזה, האם הבדיקה שעשו היא חאפרית? 

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיקת relative compression.

זו בדיקה מהירה שנותנת תמונה כללית על הפרשי הדחיסה בין הצילנדרים, אבל לא ניתן לאתר באמצעותה את מקור דליפת הלחץ. לשם כך יש לבצע בדיקת לחץ הפוך כפי שדניאל הציע. אין לי מושג איך הגיעו למסקנה ש "הצילנדרים שרופים". 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה teyal

האם יש לי ממה לחשוש?

אני לא הולך לישון בלילה בגלל זה 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור,

אתה הולך סחור-סחור סביב הבעיה במקום לבצע דיאגנוזה ראויה לבעיה אותה אתה מתאר כמחמירה.

אם אין לך את הידע והכלים לביצוע הדיאגנוזה הזו, ראוי שתיגש למוסך שיבצע את הדיאגנוזה. לא ניתן לאבחן את הבעיה בהתכתבות מעל דפי הפורום.

את הכסף שהשקעת בתוספים, אינפוזיה ובדיקת דחיסה (שלא שווה הרבה) במכון יכולת כבר לשלם למוסך אמיתי.

אני מאוד בעד עבודה עצמית על הרכב, כשאפשר וכדאי, אבל המקרה שלך אינו כזה.

אגב, נסיעה ב-3500 סל"ד היא ממש לא "התגרזנות", אלא ממש במרכז תחום העבודה היעיל של המנוע...

לסיכום: גש למוסך (אמיתי)!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

נעשתה בדיקת קומפרסיה

יצא 150 150 100 100 

צלינדר 3 ו 4 עם קומפרסיה נמוכה

האינפיוזיה כנראה החמירה את הבעיה כשהפיח אטם את השסתומים

 

מתלבט מאוד מה לעשות

החלפת מנוע עולה 4 אלף שקל פחות או יותר ,האוטו קוסמטית חדש והוחלף לפני 10 אלף קמ קלאץ חדש והמפעיל כולל שמן גיר 

 

בעיות ידועות

יש נקישה קלה כשמסובבים את ההגה ימינה ושמאלה

נסיעה על שביל או כביש סדוק מעבירה מכות להגה

 

כדאי להחליף מנוע או למכור אותו במצבו?

 

 

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...