Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2016 - מד חום מנוע מזייף ?


yair666
שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל המומחים,
יש ברשותי סוזוקי קרוסאובר 2016 (מנוע 1600 בנזין אטמוספרי), בימים האחרונים שמתי לב שבזמן שאני מתניע את הרכב אחרי כמה שעות טובות אחרי שהוא היה כבוי בחניה, המחט של המד חום מנוע לא נמצאית על C אלא 3-4 קווים קדימה לכיוון האמצע (מצורפת תמונה) ואחרי כמה דקות שהמנוע דולק המחט מגיעה לקו האדום, בדקתי שהמאוורר של הרדיאטור עובד, וגם שהמים ברדיאטור לא מתחממים, בדקתי התנעות עם ובלי מזגן ובכולם אותה התוצאה, המחט "מזייפת".
האם יש עוד מה לבדוק או שפשוט לגרור את הרכב למוסך ושיבררו לעומק מה הבעיה?

תודה!

WhatsApp Image 2020-06-02 at 23.05.53.jpeg

עריכה אחרונה על ידי yair666

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגשת למוסך כי אי אפשר לדעת אם הרכב באמת התחמם או לא וכמובן,אם יש תקלה אמיתית, בהגעת טמפ' מנוע למקסימום עלולה לגרום לנזקים כבדים למנוע.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אתה גר ? 

יש בסביבתך מישהו עם סורק או פלאג obd ?

אני גר במודיעין, אם תרצה ואתה גר באזור אתה יכול לעבור ואחבר אותך למכשיר ותוכנת טורק ונראה מה החישן אומר למחשב של האוטו, כך נדע עם זה השעון בלוח השעונים או שהחישן עצמו מזייף או וזאת באמת אופציה שהרכב באמת מתחמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון, אחרי שעשיתי את כל הבדיקות הפיזיות (וונטה, פיוזים, חיפוש נזילה בצינורות ורדיאטור), חיברתי חיישן OBD עם תוכנת Torque כמו שרועי הציע וראיתי שטמפרטורת נוזל הקירור נשארה יציבה על 90 מעלות (פלוס מינוס מעלה או שתיים לכל כיוון), בדקתי גם בזמן נסיעה של חצי שעה (כפר תבור לעפולה ובחזרה) וגם בזמן עמידה ונראה שהמנוע לא מתחמם.

לקחתי את הרכב למוסך מורשה של סוזוקי והם איששו את התקלה שזה רק זיוף בנקודת ההתחלה של המחט, הם הציעו לי להחליף לוח שעונים ב-1000 שקל (מפירוק), לדעתי זה מחיר גבוה מדי.
האם ניתן לתקן את המחט ספציפית או שבאמת צריך להחליף לוח שעונים?

תודה!
 

עריכה אחרונה על ידי yair666

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...