Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסחר בבורסה - איזה פלטפורמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא כולל את העמלהלפי שער קנייה מכירה כן?

אולי עדיף כבר לקחת את בית ההשקעות הזול בארץ..

אלא אם כן יש לכם עשרות-מאות אלפי דולר במזומן

פורסם

ולא ברור לי למה מינימום לקנייה מכירה עומד על 2.5 דולר. כאמור, ישירות מול IBKR זה 1 דולר.

 

"הזכיין" בארץ גם צריך להרוויח משו לא ?

פורסם
"הזכיין" בארץ גם צריך להרוויח משו לא ?

 

חת'כת משהו אם תשאל אותי... לא ברור לי למה מסובך לעשות ישירות מול החברה, אבל בכל מקרה גם 2.5 זה זול משמעותית ביחס למה שיקחו ממך בארץ (מעריך שפי 10...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפני כשנתיים כשאני פתחתי את החשבון, נדרש מינימום של 10 אלף $ בשביל לפתוח חשבון ב IB ארה''ב, שזאת לא הייתה בעיה אלא שרגולציות מגבילות לפתיחה של 4 פעולות מסחר בשבוע, על מנת להמנע מזה יש ל IB שלוחה בסינגפור שאינה כפופה לחוק בארה''ב, אבל שם נדרש מינימום של 25 אלף $.

כיוון שלא רציתי להתחיל עם סכום כזה גדול מצד אחד, ומצד שני רציתי לבצע הרבה יותר מ 4 פעולות מסחר שבועיות דיי לא הייתה לי ברירה ופתחתי חשבון בארץ.

אני מניח שהרבה מעונינים להתחיל עם סכום קטן ולכן לא היתה להם ברירה אלא לפתוח חשבון בארץ ולשלם עמלות גבוהות.

 

משהו שגיליתי היום (בעקבות השרשור חזרתי לבדוק את העמלות שאני משלם :wink:) הוא, שבאפריל השנה, IB הורידו לחלוטין את הגבלות המינימום (בארה''ב המינומום הוא 2000$ לפי חוק ולכן אני מניח שמדובר על השלוחה בסינגפור) ובנוסף יש להם מסלול שבו העמלה היא אפס על מסחר במניות, שבוע הבא אתחיל לבדוק מה נדרש ממני על מנת להעביר את החשבון ישירות אליהם - במצב כזה אני באמת לא רואה שום סיבה לפתוח ב IB ישראל חשבון (לא אתפלא אם הם יסגרו בקרוב)

 

קישור:

https://www.interactivebrokers.com/en/index.php?f=45500

פורסם
חת'כת משהו אם תשאל אותי... לא ברור לי למה מסובך לעשות ישירות מול החברה, אבל בכל מקרה גם 2.5 זה זול משמעותית ביחס למה שיקחו ממך בארץ (מעריך שפי 10...)

לא פי 10..

בפסגות טרייד עמלת מינימום לארה"ב עומדת על 8.5$ ללקוחות מזדמנים, ~7.5$ ללקוחות שטיפה מתמקחים

יום טוב גם לך

פורסם

משהו שגיליתי היום (בעקבות השרשור חזרתי לבדוק את העמלות שאני משלם :wink:) הוא, שבאפריל השנה, IB הורידו לחלוטין את הגבלות המינימום (בארה''ב המינומום הוא 2000$ לפי חוק ולכן אני מניח שמדובר על השלוחה בסינגפור) ובנוסף יש להם מסלול שבו העמלה היא אפס על מסחר במניות, שבוע הבא אתחיל לבדוק מה נדרש ממני על מנת להעביר את החשבון ישירות אליהם - במצב כזה אני באמת לא רואה שום סיבה לפתוח ב IB ישראל חשבון (לא אתפלא אם הם יסגרו בקרוב)

 

קישור:

https://www.interactivebrokers.com/en/index.php?f=45500

 

מסלול ה-LITE הוא ללקוחות אמריקאיים בלבד. אני עם ה-PRO בתור לקוח אירופאי.

 

לא פי 10..

בפסגות טרייד עמלת מינימום לארה"ב עומדת על 8.5$ ללקוחות מזדמנים, ~7.5$ ללקוחות שטיפה מתמקחים

 

טוב לדעת. אני חושב שהבנקים לוקחים הרבה יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...