Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי להריץ חיפוש בפורום ללא הצלחה.

רכב מסוג סקודה פאביה שנת 2015.

 

לא הצלחתי להבין מהתמונה כמה אני אמור למלא?

 

תודה!

WhatsApp Image 2019-07-15 at 16.42.26.jpg

פורסם

לא צריך להמיר שום דבר ל PSI, בכל עמדת ניפוח צמיגים יש כפתור שמעביר בין יחידות BAR ל PSI. הכפתור מסומן P/B.

 

לוחצים עליו כדי שיהיה על BAR ומכוונים את הלחץ הדרוש.

 

 

שתי עמודות שמאליות מצב רגיל עומס חלקי. עד 3 אנשים ו 3 מזוודות.

 

שתי עמודות מרכזיות מצב חסכוני ופחות נוח, עומס חלקי.

 

שתי עמודות ימניות עומס מלא, 5 אנשים ותא מטען מלא.

 

 

בכל זוג עמודות השמאלית גלגלים קידמיים, הימנית אחוריים.

 

 

 

שורה עליונה גלגלי 15 אניץ'

שורה אמצעית 16.

שורה תחתונה 17.

 

 

פורסם
לא צריך להמיר שום דבר ל PSI, בכל עמדת ניפוח צמיגים יש כפתור שמעביר בין יחידות BAR ל PSI. הכפתור מסומן P/B.

 

לוחצים עליו כדי שיהיה על BAR ומכוונים את הלחץ הדרוש.

 

 

שתי עמודות שמאליות מצב רגיל עומס חלקי. עד 3 אנשים ו 3 מזוודות.

 

שתי עמודות מרכזיות מצב חסכוני ופחות נוח, עומס חלקי.

 

שתי עמודות ימניות עומס מלא, 5 אנשים ותא מטען מלא.

 

 

בכל זוג עמודות השמאלית גלגלים קידמיים, הימנית אחוריים.

 

 

 

שורה עליונה גלגלי 15 אניץ'

שורה אמצעית 16.

שורה תחתונה 17.

 

וואו תודה!

פורסם

כפשרה.. כדאי להתחיל מ 33 PSI - בצמיגים קרים

ובהמשך לפי ההרגשה - אפשר לבצע התאמות - ולהוריד 1 או להוסיף 1 (בין PSI. 32-35)

 

בצמיגים חמים - לחץ האויר עולה בתוכם לבד, מהתחממות האויר -

כאשר ממלאים צמיגים חמים יש להתייחס לסטיה של כ 3 PSI עקב החום

- במידה והמדידה כ 33 - הדבר אומר כי לחץ האוויר בצמיג קר בפועל כ PSI 30

לכן במידה ואנו רוצים 33 PSI בצמיג - יש למלא 36 PSI .

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...