Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם יש לי כמה בעיות חמורות אבל לא ממש עדיין זקוק לתשובות שלכם.

בעיות

====

1.לפעמים רעש כמו של אבנים שפוגעות במנוע בדרך כלל בעליות או ירידות?

2.קיק-דאון מגיב מאוחר לאחר לחיצה על הגז עד הסוף האוטו מעלה טורים בהגזמה ורק עז האוטו קאילו מקבל מכה מאחורה ומגיב?

3.בעמידה ברמזור כל כמה זמן האוטו נותן רעידה קטנה כמו קפיצת מתחים ?

4.המזגן מסרב להוציא חום רק לאחר לחיצה ממושכת על דוושת הגז?

כמו כן מחפש ספרות רכב כמו במוסך שיש שם הכל על האוטו בעיקר מחשב מנוע וחשמל רכב!!!

מדובר ברכב מסוג daewoo lanos 1.5s

אוטומט שנת 2000

תודה מראש לכולם!!

פורסם

1.לפעמים רעש כמו של אבנים שפוגעות במנוע בדרך כלל בעליות או ירידות?

2.קיק-דאון מגיב מאוחר לאחר לחיצה על הגז עד הסוף האוטו מעלה טורים בהגזמה ורק עז האוטו קאילו מקבל מכה מאחורה ומגיב?

3.בעמידה ברמזור כל כמה זמן האוטו נותן רעידה קטנה כמו קפיצת מתחים ?

4.המזגן מסרב להוציא חום רק לאחר לחיצה ממושכת על דוושת הגז?

 

 

1. לא מכיר

2. לא מכיר

3. קורה לפעמים - לא בעיה.

4. מוזר. ממש לא מכיר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

2. תיבה אוטומטית מחורבנת. זה סטנדרט בדגמי הלאנוס. ככה זה אמור להיות.

3. באמת לא בעייתי, יכול להיות שהטורים נמוכים מדי. אם אין לך בעיות חוץ מזה, אל תיגע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בקשר לתיבה המחורבנת מה אין מה לעשות אם זה? האוטו לא היה ככה ליפני זהולגבי טורים נמוכים אפשר להרים אבל אני חושב שצריכת הדלק יכולה לעלות?

אולי יש איזושהי בעיה במחשב מנוע מה אתם אומרים ?

 

האוטו עשה 107.000ק"מ

 

והכל היה טוב עד 100.000ק"מ

פורסם

קודם כל מפסיקים לכתוב בכתב כ"כ גדול, אנחנו לא עיוורים.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אל תיגע במחשב , ואל תנתק שום מצבר , זה ימחק לך את הזיכרון של המחשב ...

 

1 . צריך לבדוק את ההיגוי שלך כנראה יש איזה גומיה קרועה או בתפוחים או במסרק הגה ..

 

2. בעיה מוכרת בגיר, גש למוסך מורשה שיבדקו לך את מחשב הגיר ..

 

3 . הרעידות יכולות לנבוע מדטונציה (ניקוי ראש מנוע ושסתומים על ידי 44K חפש בפורומים )

 

או שהרעידות יכולות לנבוע ממיצב סיבובי סרק פגום ( רסס חומר קרבורטורים לתוך סעפת היניקה ) .

 

4 . כנראה הצנרת של המזגן סתומה , אם אתה יודע איך לשחרר את הצנרת מסתימות תעשה לבד , אם לא גש למוסך לא יקו לך על זה הרבה כסף ..

פורסם

כמה כל זה כבר יכול לעלות לי ?

 

צריך לבדוק את ההיגוי שלך כנראה יש איזה גומיה קרועה או בתפוחים או במסרק הגה ..

 

2. בעיה מוכרת בגיר, גש למוסך מורשה שיבדקו לך את מחשב הגיר ..

 

3 . הרעידות יכולות לנבוע מדטונציה (ניקוי ראש מנוע ושסתומים על ידי 44K חפש בפורומים )

 

או שהרעידות יכולות לנבוע ממיצב סיבובי סרק פגום ( רסס חומר קרבורטורים לתוך סעפת היניקה ) .

 

4 . כנראה הצנרת של המזגן סתומה , אם אתה יודע איך לשחרר את הצנרת מסתימות תעשה לבד , אם לא גש למוסך לא יקו לך על זה הרבה כסף ..

אני מאמין לא זול מוסך מורשה זה סכום רציני לא? :bigcry:

פורסם

מה אתם אומרים אולי בימקום המוסך של החברה(DAEWOO)

 

ניגש לוואדי גוז (VADI GOS??) שהערבים יסדרו??

×
×
  • תוכן חדש...