Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 6 שנים של אחזקת יונדאי i20


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחוץ לפורום אני רק שומע סיפורים של "עשיתי 300 אלף ק"מ עם אפס תקלות", על כל סוגי הרכבים...

תודה על הסיכום המדוייק והמפורט, מאוד מועיל כשמדובר בדגם ומותג עם נוכחות חזקה בארץ.

19,000 ש"ח עלות מוסך כוללת לנסועה כזו עם עבר ליסינג זה לא נורא בכלל. גם אף מילה על בעיות גיר וכמעט אותו דבר במנוע.

חבל שחלק מהבעיות באו בצורה של תקלות משביתות כמו מנוע שניכבה בזמן הנסיעה.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם (נערך)

כמו שכתבתי בסיכום, זו לא אמינות רעה אבל הרכב לא נטול תקלות.

אנשים גם לא יודו שהם טעו ושהרכב שלהם לא אמין, תסתכל בפורום הטכני כמה בעיות יש ליונדאי בהגה, בסלילי כריות אויר ועוד.

באופן כללי אני לא חושב שיש רכב נטול תקלות.

ואם רכב עבר 300 אלף ק"מ בלי תקלות יש מצב שפשוט לא תיקנו חלק מהתקלות, או שהרכב עבר נסיעה רק מחוץ לעיר כמעט בלי עצירות.

 

מה שהרגיז אותי מאוד זה הקושי להשיג בורר מצבים למזגן, אפילו חדש מיונדאי שופ לא היה.

אם קונים כזו, אז רק יד פרטית עם ק"מ נמוך ותיעוד טיפולים מלא. זה מפחית את הסיכון לבעיות.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

יש לי את אותו הרכב - עד עכשיו עם 140 אלף ק"מ.

התקלות שהיו גם אצלי:

- נורת ESP - תקלה שקשורה לברקסים - חיבור למחשב הבהיר למוסכניק מה בדיוק היתה הבעיה

- סך שמש נשבר - אצלי נשברו שניהם, המוסכניק אילתר משהו ולא לקח כסף

- צופר לא עובד - הבעיה לוותה בבעיה בכפתורי הגה שפועלים באופן רנדומלי, לאחר החלפת כרית האוויר כל הבעיות נפתרו.

 

מזדהה עם בעיית המזגן שלא מקרר היטב

ברכב שלי ספציפית יש רק 2 מהירויות למגבים הקדמיים - איטי ומהיר ללא אופציית השהייה, מעניין אם זה רק ב-2009?

פורסם

כמה זמן הרכב אצלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כמו שכתבתי בסיכום, זו לא אמינות רעה אבל הרכב לא נטול תקלות.

אנשים גם לא יודו שהם טעו ושהרכב שלהם לא אמין, תסתכל בפורום הטכני כמה בעיות יש ליונדאי בהגה, בסלילי כריות אויר ועוד.

באופן כללי אני לא חושב שיש רכב נטול תקלות.

ואם רכב עבר 300 אלף ק"מ בלי תקלות יש מצב שפשוט לא תיקנו חלק מהתקלות, או שהרכב עבר נסיעה רק מחוץ לעיר כמעט בלי עצירות.

 

מה שהרגיז אותי מאוד זה הקושי להשיג בורר מצבים למזגן, אפילו חדש מיונדאי שופ לא היה.

אם קונים כזו, אז רק יד פרטית עם ק"מ נמוך ותיעוד טיפולים מלא. זה מפחית את הסיכון לבעיות.

 

איתמר - כיצד נגמר הרומן עם ה-i20? נמכר (האם היה קל למכור), טרייד-אין? לאיזה רכב עברת?

פורסם
יש לי את אותו הרכב - עד עכשיו עם 140 אלף ק"מ.

התקלות שהיו גם אצלי:

- נורת ESP - תקלה שקשורה לברקסים - חיבור למחשב הבהיר למוסכניק מה בדיוק היתה הבעיה

- סך שמש נשבר - אצלי נשברו שניהם, המוסכניק אילתר משהו ולא לקח כסף

- צופר לא עובד - הבעיה לוותה בבעיה בכפתורי הגה שפועלים באופן רנדומלי, לאחר החלפת כרית האוויר כל הבעיות נפתרו.

 

מזדהה עם בעיית המזגן שלא מקרר היטב

ברכב שלי ספציפית יש רק 2 מהירויות למגבים הקדמיים - איטי ומהיר ללא אופציית השהייה, מעניין אם זה רק ב-2009?

גם לי יש את אותה התקלה עם נורת ESP

לגבי הסך שמש- הוא היה תקול כשקניתי את הרכב לפני שנה, הזמנתי דרך איביי סוכך של גטץ שסגר לי את הפינה ב 100 שח בערך

לגבי הצופר-תקלה זהה גם כן- לפעמים עובד ולפעמים לא..

לגבי המזגן- כרגע הוא מחמם בכלל- קריטי במיוחד בשבוע האחרון

פורסם
איתמר - כיצד נגמר הרומן עם ה-i20? נמכר (האם היה קל למכור), טרייד-אין? לאיזה רכב עברת?

 

תיקנתי את הרכב בלא מעט כסף כמו שכתבתי בסקירה (תיקון קופלונג, כריות בולמים, משולש, ברקסים חדשים ואיכותיים, צמיגים היו דיי חדשים של קונטיננטל, ועוד) והיה לו טסט כמעט לשנה שלמה, כך שמבחינה מכאנית הוא היה פיקס ובאמת לדעתי יכל לסחוב עוד כמה שנים בכייף עם נסיעות קצרות כמו שתכננתי (המנוע והגיר עבדו חלק, האטו על אף היותו עם ק"מ גבוה היה נוסע יפה בעליות של ירושלים בלי בעיה בכלל ואני חושב שזה קשור לתחזוקה הפדנטית שלי).

אך הרכב עבר תאונה לצערי והושבת, כך שכל ההשקעה הכספית והציפייה לרכב נוסף שיסייע לי, ירדו לטמיון.

 

כיום נוסע בהונדה ג'אז 2015 צורה חדשה.

×
×
  • תוכן חדש...