Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברים יקרים ,

 

בתקופה הקרובה אני מתכנן לקנות רכב ולכן רוצה את העזרה שלכם לכוון אותי נכון ..

 

אני מתלבט בין היונדאי i35 לבין הונדה סיוויק סדאן , חושב על שנת 2011 לשתיהן !

 

מדובר על i35 אינספייר / סיוויק קומפורט ...

 

מה שכן אני יודע שליונדאי יש איבזור יותר כגון בקרת שיוט , שליטה מההגה , מחשב דרך ולהונדה לא ..

 

אך מצד שני הסיוויק יש לה מנוע 1800 עם 17.4 קג״מ שזה נחשב מנוע חזק לעומת ה 1600 עם 16.1 קג״מ ..

 

מה שאני לא יודע , איזה רכב יותר נוח ? יותר שקט בנסיעה ? איכות נסיעה !! איזה מהנה יותר בנהיגה ??

 

והאם יש הבדל משמעותי בין שני המנועים מבחינת כוח ? 1.8 עם 140 כ״ס / 1.6 עם 132 כ״ס

 

אשמח לעזרתכם חברים ...

פורסם (נערך)

ההונדה 1.8 עם ביצועים טובים יותר אבל היונדאי מבחינת תחזוקה הרבה יותר זולה וגם סחירה יותר לדעתי (עממית) וגם הביטוח יותר זול

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
פורסם
ההונדה 1.8 עם ביצועים טובים יותר אבל היונדאי מבחינת תחזוקה הרבה יותר זולה וגם סחירה יותר לדעתי (עממית) וגם הביטוח יותר זול

תודה על התגובה

האם מדובר בהבדל משמעותי מבחינת ביצועים בין שתיהן ??!

פורסם

I35 דיי נוחה ומרווחת, פשוטה מבפנים ואת ההבדל באבזור אתה מכיר כבר (למרות שיש גם גרסאת סופרים עם יותר אבזור). יש לה יתרון על ההונדה בדמות תא מטען גדול יותר.

על גרסת הסדאן של ההונדה לא נהגתי, אבל אותה יחידת הינע (שילוב גיר מנוע) המשיכה גם לדור הבא של הסיוויק מ2012 והלאה, יש לה את יתרון האמינות אבל הביצועים לא שונים כל כך מה1.6 וההבדל יבוא בעיקר בסל"ד גבוה.

על הנאה מנהיגה לדעתי אין מה לדבר, הסיוויק דינאמית יותר אבל עדיין לא משהו ששווה אזכור.

פורסם
I35 דיי נוחה ומרווחת, פשוטה מבפנים ואת ההבדל באבזור אתה מכיר כבר (למרות שיש גם גרסאת סופרים עם יותר אבזור). יש לה יתרון על ההונדה בדמות תא מטען גדול יותר.

על גרסת הסדאן של ההונדה לא נהגתי, אבל אותה יחידת הינע (שילוב גיר מנוע) המשיכה גם לדור הבא של הסיוויק מ2012 והלאה, יש לה את יתרון האמינות אבל הביצועים לא שונים כל כך מה1.6 וההבדל יבוא בעיקר בסל"ד גבוה.

על הנאה מנהיגה לדעתי אין מה לדבר, הסיוויק דינאמית יותר אבל עדיין לא משהו ששווה אזכור.

 

תודה חבר ,

אם מדובר בהבדל רק בסל״ד גבוה אז לא משמעותי ,

מה שהבנתי ממך שהסיוויק יותר מהנה בנהיגה , אבל זה לא פוסל את i35 מבחינת חווית נהיגה !!?

פורסם

מנסיון עם שניהם, ההונדה חסכונית יותר אבל לא בהפרש ניכר

היונדאי אמינה להפליא, מרווחת מאוד והישיבה בה גבוהה משמעותית.

לטעמי לשימוש משפחתי הייתי בוחר ביונדאי.

פורסם
בשביל מה הסימני קריאה?

הבנת בדיוק ההפך. חווית נהיגה לא תמצא במכוניות האלה.

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

 

השאלה לא הייתה בכיוון חווית נהיגה מושלמת , בסה״כ שאלתי איזה יותר מהנה או כיפית

עכשיו אפשר לצטט :lol:

פורסם
מנסיון עם שניהם, ההונדה חסכונית יותר אבל לא בהפרש ניכר

היונדאי אמינה להפליא, מרווחת מאוד והישיבה בה גבוהה משמעותית.

לטעמי לשימוש משפחתי הייתי בוחר ביונדאי.

 

תודה אחי , זו המלצה טובה לגבי היונדאי שהיא נותנת את התמורה לצרכיים משפחתיים

 

לגבי צריכת דלק ידוע לי שכמעט דומה

פורסם
מנסיון עם שניהם, ההונדה חסכונית יותר אבל לא בהפרש ניכר

היונדאי אמינה להפליא, מרווחת מאוד והישיבה בה גבוהה משמעותית.

לטעמי לשימוש משפחתי הייתי בוחר ביונדאי.

 

מחילה,

היונדאי סובלת לא מעט מבעיות בהגה, וזו הוצאה לא קטנה.

בלי קשר ואת זה משתיקים כי הישראלים לא אוהבים להודות שהם פראיירים, היונדאי סובלות לא מעט מבעיות חשמל מעצבנות.

אני מכיר מישהי שהייתה לה את ה I35 עם ק"מ נמוך שהיו לה כל מיני בעיות במערכת השמע/צופר ועוד.

לי הייתה סיויק סדאן 2006 שנמכרה באמת בצער רב ולא הייתה לי תקלה אחת אפילו שמכרתי את הרכב שהיה כמעט בן 10 וגמע כ- 150000 ק"מ.

פורסם

לפי דעתי אני לא הייתי נוגע ביונדאי בת 8, ברור שהייתי הולך על ההונדה גם אם התחזוקה השוטפת יקרה מהיונדאי.

אין מה להשוות בין ה 2.

מקווה רק שאתה מכוון לרכב עם עבר פרטי, אם יש שם ליסינג לא לגעת בשתיהן.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

בוודאי אני חושב על רכב פרטי

אתה יכול לפרט לי בבקשה מהן הסיבות שבגללן לא היית נוגע ביונדאי בת 8 ?

פורסם

חבר מהעבודה מכר לא מזמן סיויק 2007 עם 250000 ק"מ מטופלת רק במורשה יבואן. לדבריו, נכנס למוסך מטיפול לטיפול.

 

אישית לא הייתי קונה סיויק עם ק"מ גבוה כל כך.

 

לגביי היונדאי, חיפוש קצר בפורום מציג את התוצאות הבאות ומהניסיון שלי עם ה I20 וממה שאני שומע מאחרים, לא הייתי מתקרב אליה:

 

כריות אויר:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?607214-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35-2011-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%AA&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?655280-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35-2013&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?657400-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I35-%D7%95%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%99-%D7%9D&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608122-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?609868-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35-2011&highlight=I35

 

 

תקלות בהגה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?656329-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%AA%D7%A7%D7%9F-%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99-(%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%92)-%D7%9C%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%9F-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%94-quot-%D7%91-%D7%9C%D7%A7%D7%97-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%94&highlight=I35

 

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?652150-%D7%AA%D7%A7%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%96%D7%96%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%92%D7%94-I35&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?657836-%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%AA%D7%95%D7%A7-%D7%91%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%9B%D7%90%D7%A9%D7%A8-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%95%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I35-2014&highlight=I35

 

 

חשמל:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?652207-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%94%D7%92%D7%94&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?652207-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%94%D7%92%D7%94&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?559617-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35&highlight=I35

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?600638-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i35-2015-(%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%9A)&highlight=I35

פורסם

לפי דעתי בלבד(ואין לי יונדאי לא היה וגם לא יהיה אלה אם זה סנ-טאפה ספורט או משהו כזה).

לפי מה שאני רואה/שומע'מכיר/בעבודה/משפחה יש כמה וכו...

איכות החומרים והמכלולים לא משתווה לרכב מתוצרת יפנית ואחרי 8 שנים יש הבדלים ברורים, כשהרכב חדש-3- שנים הכל מצויין, כשמתחיל להראות סימני הזדקנות אז כבר נפתח לו ה פער, אין מה לעשות יש הבדל והונדה זו איכות חומרים שונה מ יונדאי.

בת 8 פלוס, לא הייתי נוגע.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...