Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

רכשתי לא מזמן רכב די חדש, הונדה ג'אז משנת 2016 עם 30 אלף קמ עליו.

הרכב נבדק ובמצב מצויין רק שכבר כמה פעמים בזמן נסיעה מהירה, קצת מעל 60-70 קמ"ש לרוב, הרכב פתאום משתלט על הגיר/ גז ואני לא יכול להאיץ יותר. ולא עוזר שאני מפמפם את המצמד הוא מתחיל להאט באופן מפחיד ומסוכן (למי שמאחוריי - זה כמו שאני שם ברקס פתאום) וממשיך לזחול ככה כמה דקות. ואז פתאום שוב הוא מזנק ומאיץ. אם הייתי על נניח 70 קמש בכביש בין עירוני הוא לפתע מאט ולא נותן לעבור את המספר הזה וגם מציג בתצוגה תמונת בקרה/אזהרה כזאת שבו רואים עיגול ובתוכו המספר 60. מרגיש כמו בקרה שלא מאפשרת לעבור מעל כמות קמ"ש מסויים. העניין הוא שזה מסוכן ואני רוצה להפסיק את זה. מה שמוזר שזה קורה לפעמים ולא כל הזמן שאני במהירות גבוהה.

והשאלה היא האם זה בכלל לא משהו שקשור להגדרות אלא בעייה רצינית של ממש?

 

זה קרה לי כבר כמה פעמים ואני מתכוון לגשת למוסך. אבל רציתי לשמוע דעתכם קודם...

 

בברכה

נועם

פורסם

נשמע כמו התערבות של מערכת בטיחות אקטיבית.

ממליץ לקרוא בעיון את ספר הרכב ולהכיר את המערכות המתקדמות בו והתפעול שלהן.

אם אין ברשותך ספר רכב, פנה ליבואן ובקש שישלחו לך.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...