Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת מצבר


om2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי אקסנט 2005

מצבר בן שנה וחצי (,לכאורה אמורה להיות תקין)

היום בהנאה בצהריים (מנוע קר) רעש העלאת טורים (לא נשמע כמו של רצועה רופפת אלא אחר)

נדלקה מנורת מצבר

 

במדידה המצבר מצליח להוציא 12.1 וולט בעמידה ללא צרכנים

 

ובעלאת טורים הוא מצליח להעלות ל12.5-12.6

 

מחר ניקח לבדיקה אצל חשמלאי

אבל בנתיים רוצה לדעת למה להתכונן

 

הלך אלטרנטור?

כמה בערך עולה חדש/משופץ?

 

תודה

.

פורסם

צריך לבדוק,שרצועת האלטרנטור לא רפויה או בדרך להיקרע -זו בדיקה ויזואלית ראשונית ואם הרצועה רפויה יש למתוח אותה תחילה ולבדוק שוב.

בעיקרון כל תקלה החל מחיבור בין מצבר לאלטרנטור/אלטרנטור שאין לו מספיק טעינה יכולה להיות הגיונית.

חדש ? אם בכלל ביונדאי קיים אחד כזה אתה לא באמת רוצה לדעת מחיר, לגבי משופץ- כל סכום שבטווח 500-750 די הגיוני- תלוי באיכות השיפוץ ובאורך האחריות (לפני שירותצו כאן מחירי 300-400 לא מדובר על אלטרנטור מפירוק,אלא על שיפוץ שלך שזו האופציה הטובה ביותר או הרכבת משופץ עם שאיפה ל 6 חודשי אחריות).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
יונדאי אקסנט 2005

מצבר בן שנה וחצי (,לכאורה אמורה להיות תקין)

היום בהנאה בצהריים (מנוע קר) רעש העלאת טורים (לא נשמע כמו של רצועה רופפת אלא אחר)

נדלקה מנורת מצבר

 

במדידה המצבר מצליח להוציא 12.1 וולט בעמידה ללא צרכנים

 

ובעלאת טורים הוא מצליח להעלות ל12.5-12.6

 

מחר ניקח לבדיקה אצל חשמלאי

אבל בנתיים רוצה לדעת למה להתכונן

 

הלך אלטרנטור?

כמה בערך עולה חדש/משופץ?

 

תודה

אני בטוח שבדקת שהרצועה מתחוה.

מתח טעינה נמוך ונורת טעינה דולקת: נראה לי כמו דיודה פרוצה באלטרנטור, הרעש מהרצועה אני מעריך בגלל התנגדות האלטרנטור, כדאי לגשת לחשמלאי של פעם שעדיין משפץ בעצמו, גשר דיודות לא אמור להיות עסק יקר.

פורסם

לא מהמרים בתקלות כאלו והבעיה באלטרנטור-יש לפרק ולבצע שיפוץ מלא מסיבה פשוטה- אם היית חשמלאי רכב,מגיע אליך רכב דומה,שיערת שהתקלה בדיודות והחלפת אותן,לאחר פחות מ 3 חודשים הלקוח חזר שוב עם מנורת טעינה אתה תבצע כפל עבודה בגלל שלא השקעת מחשבה/בחרת לקחת סיכון לא מחושב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...