Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן נהגתי בשניהם, ולא מעט.

לדעתי אין בכלל תחרות ביניהם. ה-XV נוחה משמעותית (לי) ומרגישה (לי) הרבה יותר טוב בסיבובים ופניות.

מה גם שאני אישית מעדיף את הגיר הרציף במנועים לא חזקים במיוחד.

 

לא רוצה להשחיר את האיוניק, מדובר ברכב טוב מאוד שאני בהחלט מבין למה הוא בראש טבלת מסירות הליסינג (מאובזר מאוד, בטיחותי ברמה גבוהה, חסכוני בצורה מדהימה, היברידי שלא נותן הרגשה שעושה טובה שנוסע).

מכלול היתרונות האלה יביא לאיוניק את הניצחון בהתמודדות מול ה-XV לרוב האנשים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
הי

לגבי האיוניק, אני כבר שנה ורבע ו80000 ק"מ עם הרכב, (בחברה שלנו יש לא מעט איוניקים) והרכב מגלה אמינות מצויינת, כרגע יש תחושה שהקלאצ' מחליק קצת בתחילת נסיעה.

הרכב מאובזר, לא נוח במיוחג קצת רועש אבל תמורה טובה לכסף.

ההתלבטות שלך צריכה להיות בין הנירו לבין הסובארו, וההבדל המרכזי הוא כמה היא נוסעת?

הרבה - קח נירו

מעט - אני הייתי לוקח את הסובארו.

 

 

אני גם מסכים לגבי ההשוואה שצריכה להיות בין סובארו לנירו ,

אני באופן אישי גם הייתי לוקח את הנירו - הרבה יותר מרווחת נוחה ובטיחותית.

פורסם

מסכים עם ההשוואה שעלתה פה בין הסובארו לנירו עם נטייה קלה לטובת הנירו - לדעתי הוא יותר משתלם ולא פחות בטוח, אם אתה מתכוון לנסוע הרבה ברכב הייתי הולך עליו אבל תבדוק את שניהם טבו טוב ותראה מה מרגיש לך נוח ובטוח יותר

פורסם
כן נהגתי בשניהם, ולא מעט.

לדעתי אין בכלל תחרות ביניהם. ה-XV נוחה משמעותית (לי) ומרגישה (לי) הרבה יותר טוב בסיבובים ופניות.

מה גם שאני אישית מעדיף את הגיר הרציף במנועים לא חזקים במיוחד.

 

לא רוצה להשחיר את האיוניק, מדובר ברכב טוב מאוד שאני בהחלט מבין למה הוא בראש טבלת מסירות הליסינג (מאובזר מאוד, בטיחותי ברמה גבוהה, חסכוני בצורה מדהימה, היברידי שלא נותן הרגשה שעושה טובה שנוסע).

מכלול היתרונות האלה יביא לאיוניק את הניצחון בהתמודדות מול ה-XV לרוב האנשים.

 

אם האיוניק עדיין בתמונה, נסיעת מבחן חובה. אני לא הצלחתי לראות כלום מהשמשה האחורית ומבחינתי זה עניין בטיחותי ודיל ברייקר, גם ברכבים עם מצלמת רוורס.

אני לא נהנה מגיר רציף (ברשותי רנו קולאוס 2.5 ליטר), אבל בשיוט מתרגלים ומפסיקים לשים לב.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

גם קורות A באיוניק עבות ובשילוב החלון הקדמי המשופע קשה להבחין במה שקורה בצדדים. כבר קרה לא פעם שהבחנתי בהולכי רגל במעבר חציה ברגע האחרון בגלל העניין הזה.

 

Sent from my OnePlus 6

×
×
  • תוכן חדש...