Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לפורום הנכבד,

הגיע הזמן, קניית רכב ראשון, לאור השחרור מצה״ל ותחילת הלימודים אשמח לקבל ייעוץ בנושא - לא מבין בכלל.

 

דברים שחשובים עבורי -

1. אמינות.

2. צריכת דלק נמוכה.

3. נסיעות בין עירוניות.

 

אין יותר מדי חשיבות עבורי ל - ידני/אוטומת, אבזור, קוסמטיקה חיצונית כזו או אחרת.

 

התקציב כרגע הוא 15,000 ש״ח, נא לא להציע מעבר כי פשוט אין לי...

 

תודה רבה לכולם !

פורסם

חפש רנו קליאו דור 3 ידנית. היא קצת חלשה, חוץ מזה היא בסדר.

 

אל תתבלבל מהמחירים (ההזויים לפעמים) שאנשים מבקשים. גם אם מישהו מבקש 20, אתה יכול להתקשר, להתעניין, להסביר את הסיטואציה ולשאול אם זה יכול להתאים. אם תסביר שאתה לא מתמקח, אלא מציע מראש מה שאתה יכול כדי לחסוך זמן לשני הצדדים, זה יתקבל בהבנה (אני מניח).

 

אם לא, חפש יונדאי גטס (לא GLF), רצוי ידנית, הכי חדשה שתמצא. היא תהיה פחות חסכונית בדלק ופחות נוחה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
חפש רנו קליאו דור 3 ידנית. היא קצת חלשה, חוץ מזה היא בסדר.

 

אל תתבלבל מהמחירים (ההזויים לפעמים) שאנשים מבקשים. גם אם מישהו מבקש 20, אתה יכול להתקשר, להתעניין, להסביר את הסיטואציה ולשאול אם זה יכול להתאים. אם תסביר שאתה לא מתמקח, אלא מציע מראש מה שאתה יכול כדי לחסוך זמן לשני הצדדים, זה יתקבל בהבנה (אני מניח).

 

אם לא, חפש יונדאי גטס (לא GLF), רצוי ידנית, הכי חדשה שתמצא. היא תהיה פחות חסכונית בדלק ופחות נוחה.

 

א. לא הצלחתי למצוא מחיפוש ראשוני יש עוד דברים ?

ב. נושא הידיים שעבר הרכב - עד כמה היית הולך (אני יודע שזה משהו מאוד אינדבידןאלי אבל באופן כללי על מה היית הולך?)

ג. כנ״ל לגבי השנה...

פורסם

א. http://yad2.co.il/s/c/bxnod7

ב. לדעתי זה כמעט לא רלוונטי. מה שחשוב (בענין בעלויות קודמות) כמה זמן החזיק הבעלים הנוכחי ברכב. אם הוא החזיק ברכב לתקופה קצרה, זה מדליק הרבה נורות אדומות. הרבה יותר חשוב מבעלויות קודמות זה רכב בלי תאונות משמעותיות, שטופל טוב ונסע ק"מ סביר.

ג. הכי חדש שאפשר בתקציב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
א. http://yad2.co.il/s/c/bxnod7

ב. לדעתי זה כמעט לא רלוונטי. מה שחשוב (בענין בעלויות קודמות) כמה זמן החזיק הבעלים הנוכחי ברכב. אם הוא החזיק ברכב לתקופה קצרה, זה מדליק הרבה נורות אדומות. הרבה יותר חשוב מבעלויות קודמות זה רכב בלי תאונות משמעותיות, שטופל טוב ונסע ק"מ סביר.

ג. הכי חדש שאפשר בתקציב.

 

כמה ק״מ סביר בתנאים שהצבת?

פורסם

בחיפוש? לא הגבלתי. יש לך תקציב, קח את הרכב הכי טוב שתמצא. סביר זה בהתאם לדגם ולתקציב.

 

בגדול, רכב סביר (בטח עם גיר ידני) יוכל לדעתי להגיע ל-200,000 ק"מ בלי לפתוח מנוע, בהנחה שהוא מטופל טוב ולא כל הנסיעה נעשתה בעיר. בתור כלל אצבע, כן? תמיד יכולות להיות תקלות מפתיעות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מצרף סיכום שנה לקליאו 3 שברשותי

http:// https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2914/סקירת-גולשים/מסכמים---שנה-עם-רנו-קליאו-2012

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בחיפוש? לא הגבלתי. יש לך תקציב, קח את הרכב הכי טוב שתמצא. סביר זה בהתאם לדגם ולתקציב.

 

בגדול, רכב סביר (בטח עם גיר ידני) יוכל לדעתי להגיע ל-200,000 ק"מ בלי לפתוח מנוע, בהנחה שהוא מטופל טוב ולא כל הנסיעה נעשתה בעיר. בתור כלל אצבע, כן? תמיד יכולות להיות תקלות מפתיעות.

 

הבנתי, אגב לדעתך מה פרמטר עדיף שנה או ק״מ ?

פורסם

צריך להתייחס לכול מקרה לגופו.

אין פרפמטר אחד שהוא הכי חשוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
פיאט פנדה ידנית אחלה אופציה, רכב פשוט, חסכוני וזול. קצת מכוער אבל אפשר לחיות איתו.

 

מה עדיף ביחס ל- רנו כליו שהציעו פה ?

פורסם

אני לא אומר שהיא טובה יותר אבל לפי מה שראיתי ביד 2 את הקליאו בתקציב שלך תמצא מקסימום שנת 2010 ואת הפיאט תוכל למצוא שנת 12-13 אך הפיאט חלשה יותר מהקליאו משמעותית. לפי דעתי בתקציב הזה אתה לא יכול להינעל על רכב מסויים אלא לעשות לעצמך רשימה של כמה דגמים ואז פשוט להחליט לפי איזה רכב יהיה במצב יותר טוב.

פורסם

הפיאט לא חלשה משמעותית מהקליאו ,הפרש של 6 כ"ס ו0.3 קג"מ. הפיאט גם קצת קלה יותר מהקליאו אז באמת שההפרש מינורי.

פורסם

הפנדה לא חלשה יותר, בטח לא הדגם הראשון שהיה קל יותר מהקליאו.

מנגד הקליאו נוחה יותר ומרווחת עם איבזור טוב יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קליאו (דור 3) ידנית הגיעה לארץ רק ב-2011.

 

כמה הודעות מעל יש לינק לאחת מ-2012 שמבקשים עליה 15 (והיא, די בוודאות, תימכר בפחות).

 

הפנדה היא רכב לא רע, אבל קצת פחות מתאים לנסיעות בין עירוניות (ולא שהקליאו היא איזה רכב GT מטורף, אבל בתקציב הצנוע הזה היא כנראה תהיה סבירה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...