Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברשותי יונדאי אקסנט 2009 אם 140 אלף ק''מ.

בזמן האחרון איבחנתי רעשים שמקורם מהמתלה הקדמי.

רעשים לא חזקים וקשה להבחין בהם כמו נקישות קטנות, מבחנים בהם רק שנוסעים על בורות במהירות בינונית.

מבדיקה מהירה שעשיתי לא מצאתי שום דבר חריג, אין נזילות מהבולמים, אין חופשים, רכב לא "צף" ואחיזה טובה.

באופן כללי איכות הנסיעה של הרכב ירדה, מרגישים הרבה יותר את הכביש, אם בולמים ומגיעים לעצירה ולא משחררים טיפה את הברקס הרכב קופץ טיפה.

כל הדברים האלו רק מחזקים את החשדות שבולמים קדמיים כבר לא מתפקדים כמו פעם.

 

-לפי ניסיון שלכם האם ידוע לכם על בעיה נפוצה גורמת לרעשים אם הזמן ביונדאי במערכת המתלים?

-מה הדרך הכי טובה לאתר את הבעיה?

-האם להחליף את הבולמים? וגם להחליף על הדרך גם את התושבות?

 

היבנתי שיש תחלופי טוב או שרק מקורי? לפי הבנתי יש תחלופי של חברת MANDO שהם באותה איכות כמו המקורי האם זה נכון?

 

- מה מחיר סביר לזוג בולמים וזוג תושבות?

 

אשמח לעזרה.

פורסם

צריך לבדוק את כל המתלה הקדמי, לא מספיק רק להסתכל.

יכול להיות חופש בבולם ואז כדי להחליף גם את התושבות, מונדו זה מעולה. יש דרך לבדוק כל מכלול אז תן לבעל מקצוע לבדוק.

פורסם

ערב טוב,

 

איזה דרך יש לבדוק את המתלה חוץ מצורה ויזואלית ולבדוק אם יש חופשים כשהרכב על ליפט?

הרכב היה ממכון פרוט בשביל כיון פרונט לא מזמן לא צינו שום דבר חריג.

פורסם

תבדוק מוטות קישור כמו שגיא ציין כבר בהודעה הראשונה.

צלם לנו את התפוחים שלהם או שתבדוק בעצמך אם הם קרועים.

אם כן תחליף למקורי דרך KORAPS.

Stay Dirty

פורסם

על פי התיאור שלך הבולמים הקידמיים עשו את שלהם. גם 140 אלף קילומטר בהחלט מכובד לבולמים של אקסנט ובולמים לא צריכים לנזול כדי להיות לא תקינים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים,

 

פרקתי פעם נוספת את הגלגלים לבדיקה נוספת לא הבחנתי בשום דבר חריג.

כנירה שהצליל מגיעה מבולם, כנירה בקרוב אחליף אותו, האם שווה על הדרך להחליף גם את כל הפרונט?

(היבנתי החלקים לא יקרים בכלל) כדי לא להתעסק אם זה בעתיד.

אשמח אם תוכלו לתת את השמות של החלקים כדי שאוכל להזמין אותם.

 

2018-01-14 14_49_28-20180112_120401.jpg ‎- Photos.jpg

×
×
  • תוכן חדש...