Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בשעה טובה לקראת רכישת הרכב הראשון שלי

אני בן 25, נוהג מגיל 18 כמובן לא נהג חדש אך זה רכב ראשון שהוא ממש שלי ולא משפחותומטי.

אני car guy לכל דבר מגיל 0. זה בדם שלי, הסיבה שלא רכשתי רכב ספורטיבי עד היום היא הגיון כלכלי נטו.

אני כרגע בהתלבטות ברכישה בין שני דגמים:

לאון Fr ידנית סוף שנת 2013 עם מנוע 122 כ"ס 3 דל'

או כנ"ל בגרסת 1.8 Dsg עם 180 כ"ס 5 דל'

בחצי שנה האחרונה עשיתי נסיעות מבחן על מספר רכבים כמו גולף GTI משופרת עם כ 250 כ"ס

שהרגישה לי יותר חזקה ממה שאני צריך.

 

פולו gti חדשה 192 כ"ס

שפשוט יצאתי עם חיוך מאוזן לאוזן אך פחות התחברתי לרמת הגימור הנמוכה שמקבלים בארץ (מושבים, פנסים, מע' סאונד)

 

ולאון Fr חדשה גם כן 1.8, 180. שהיא מושלמת בעיניי אך לאחר שנגמרה ההתלהבות הבנתי שחדש זה גדול עלי עם ההירידת ערך.

כולן היו עם Dsg 6/7.

אין לי נסיון כמעט על רכב ידני אז אני קצת חושש וסולד מהדבר מצד אחד, מצד שני אוטומטית פלנטרית אני לא אוהב. DSG זה שילוב מושלם בעיניי של השניים.

אך כמובן שיש לזה מחיר, בעיקר במחיר הרכב עצמו:

הידנית 1.4 עולה כ75 אלף ש"ח וה1.8 Dsg כ95 אלף ש"ח.

מיותר לומר שיש פה הבדל גדול מאד, במיוחד שכמחצית מהסכום אשלם בהלוואה חודשית.

 

נסעתי היום על ה1.4 ואני לא יכול להגיד שהתרשמתי מהכח שלו, גם כאשר אני נהגתי (יחסית בעדינות, בכל זאת לא מנוסה ולא רכב שלי.) וגם כאשר המוכר נהג והאיץ יותר חזק.

ברור לי שאם ארכוש אותו אבצע שיפור תוכנה שתביא אותו ככל הנראה ל 150-160 כ"ס וכ25-27 קג"מ

שזה עדיין פחות מה1.8.

חוץ מזה בסה"כ התרשמתי לטובה מהרכב.

בעיניי הוא שקט איכותי ואפילו נח ופרקטי (חוץ מה3 דלתות)

 

כמה נקודות

*אני לא רואה את עצמי עושה ימי מסלול בקרוב אבל כן אתעמק בתחום ואגיע למפגשים וטיולים עם הרכב פעם ב..

*מבחינת ביצועים לא רואה את עצמי נשאר עם הידני יותר משנה שנתיים, בטוח שארצה לשדרג בכח בהמשך, אפילו אם כבר אשים תוכנה.

*כרגע לרכבי הDSG יש אחריות לעוד שנה+- על הגיר, דיון האמינות פחות רלוונטי כאן.

 

לסיכום, עזרו לי להחליט..

מה אתםם הייתם עושים?

 

תודה

פורסם

אם התחברת לשלדה/מנוע של הפולו ג׳יטיאיי אבל לא לאבזור הלוקה בחסר, תבדוק איביזה קופרה 2016-2017, מדובר באותם מכלולים (מנוע 1.8, 192 כ״ס, ידני) אך עם יותר תמורה לשקל מבחינת איבזור.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם (נערך)

ידני הנאה מנהיגה תצרוכת דלק כח זמין ואמינות.

וכן דיון על אמינות בנושא הרובוטי הוא חשוב גם אם יש אחריות, אתה עלול להקלע לתחנונים למימוש האחריות ובילויים קבועים במוסך עד התשה והפלפלויות האם החלפת מצמגים כפולים רובוטיים זה בלאי או לא.

עריכה אחרונה על ידי dangolde
פורסם
ידני הנאה מנהיגה תצרוכת דלק כח זמין ואמינות.

וכן דיון על אמינות בנושא הרובוטי הוא חשוב גם אם יש אחריות, אתה עלול להקלע לתחנונים למימוש האחריות ובילויים קבועים במוסך עד התשה והפלפלויות האם החלפת מצמגים כפולים רובוטיים זה בלאי או לא.

לסיכום אם כך בהתחשב בנסיבות אני מבין שאתה ממליץ על הידני למרות שהמנוע קטן יותר?

תודה!

פורסם

תבדוק טוב טוב את הנתונים.

אם אתה חושב ששיפור תוכנה יביא את ה-1.4 ל-25 קג"מ (אני לא מכיר, אז לא יודע), אז אין לך שום סיבה שבעולם לקנות את ה-1.8 שמפיק 25.5 קג"מ. מה גם, שאת ה-1.8 לא הייתי משפר, כי המנוע כבר מפיק את מקסימום המומנט שהגיר הזה יכול להתמודד איתו.

 

בקיצור - לך על הידני. מעבר לכל מה שכבר נכתב, גן מוניטין האמינות של ה-1.4 פחות גרוע משל ה-1.8.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
תבדוק טוב טוב את הנתונים.

אם אתה חושב ששיפור תוכנה יביא את ה-1.4 ל-25 קג"מ (אני לא מכיר, אז לא יודע), אז אין לך שום סיבה שבעולם לקנות את ה-1.8 שמפיק 25.5 קג"מ. מה גם, שאת ה-1.8 לא הייתי משפר, כי המנוע כבר מפיק את מקסימום המומנט שהגיר הזה יכול להתמודד איתו.

 

בקיצור - לך על הידני. מעבר לכל מה שכבר נכתב, גן מוניטין האמינות של ה-1.4 פחות גרוע משל ה-1.8.

בדקתי גם בapr פיטסטופ וגם ב id-go

ה1.4 מגיע ל160 כ"ס ו28(!!) קג"מ בסטייג' 1.

התחלתי להשלים לטובה עם הסיפור של הידני, בכל זאת - אם לא עכשיו אז כנראה אף פעם כבר לא אנהג על ידני

תמיד אפשר למכור ולשדרג בעתיד, רכב זה לא חתונה קטולית אחרי הכל!

שוב תודה ואעדכן בהמשך התהליך

פורסם (נערך)

שים לב שהשיפור המדובר לכ-160 כוחות סוס ו-28 קג"מ, הוא למנוע 1.4 עם 125 כוחות סוס (משנת 2015) ולא הדגם הקודם עם 122 כוחות סוס.

השיפור של APR במנוע הקודם עם ה-122 כוחות סוס מורגש (מגיע לאיזור 140 כוחות סוס ו-25 קג"מ) אך אינו משמעותי מספיק, בשביל להצדיק את עלות השדרוג (2450 ש"ח) ואת הבלאי המואץ.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם

מוזר, כי בפיטסטופ לא מוכנים להתחייב לפני שמתחברים ובודקים את מחשב ניהול המנוע..

ממליץ לך להגיע עם הרכב ולוודא..

 

נכתב מניסיון כמובן.

פורסם
מוזר, כי בפיטסטופ לא מוכנים להתחייב לפני שמתחברים ובודקים את מחשב ניהול המנוע..

ממליץ לך להגיע עם הרכב ולוודא..

 

נכתב מניסיון כמובן.

משום מה נמחקה התגובה הקודמת שלי

 

הם שלחו לי בהודעה פרטית את ה"פריט" הרלוונטי לאותו מנוע, וכך גם id-go. בנוסף לid-go יש בעמוד פייסבוק שלהם מספר רכבים זהים שפורסם שעברו שדרוג כזה בדיוק עם אותם מספרים..

פורסם

מפתיע שקיבלנו שתי תשובות שונות מפיטסטופ

 

בכל אופן, נשמע טוב.. 160 כ"ס ו-28 קג"מ.

בגלל שהגיר ידני אז אין בעיה בכלל.. מכיוון ש dsg7 יבש, בעל מגבלה של עד 25 קג"מ לפי היצרן

פורסם
מפתיע שקיבלנו שתי תשובות שונות מפיטסטופ

 

בכל אופן, נשמע טוב.. 160 כ"ס ו-28 קג"מ.

בגלל שהגיר ידני אז אין בעיה בכלל.. מכיוון ש dsg7 יבש, בעל מגבלה של עד 25 קג"מ לפי היצרן

בבקשה הנה כל הפרטים על תוכנת ניהול המנוע לרכב שלך

http://www.pitstop.co.il/product/14tsi-gen-3

 

זו התשובה שקיבלתי מהם

פורסם

מוכר את האיביזה קופרה שלי, 2016 ידנית, אותו מנוע של הפולו גיטיאיי

רכב מצוין ביחס למחיר, המחירון 105, אפשר להסתדר

פורסם
מפתיע שקיבלנו שתי תשובות שונות מפיטסטופ

 

בכל אופן, נשמע טוב.. 160 כ"ס ו-28 קג"מ.

בגלל שהגיר ידני אז אין בעיה בכלל.. מכיוון ש dsg7 יבש, בעל מגבלה של עד 25 קג"מ לפי היצרן

 

ב-1.8 זה גיר dsg6, לפי מה שזכור לי.

×
×
  • תוכן חדש...