Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך משכנעים נהגת צעירה לא לרכוש פיאט 500?


KOOKE
שימו לב! השרשור הזה בן 2352 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא צריך להתרגל לפעולה לא נעימה ברוב הרכבים או ללמוד איך למהןג כדאי שהגיר יעביר בצורה יחסית נעימה. זה החיסרון של הרובוט חד מצמדי.

מי שקונה אוטומט רוצה לשים על D וזהו, זה מה שקורה בגיר פלנטרי או רציף.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לגיר רציף צריך להתרגל: אתה עושה קיקדאון ומצפה מההרגל למכת המומנט בגב. שום דבר! המנוע נשאר ב3000 או שעושה טובה וזז לאט ל4000. אתה מתעצבן שהרכב צב ולא מאיץ, עד שאתה מעיף מבט על הספידומטר...

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הרציף מוזר אבל לפחות חלק ונעים מהרובוט.

אם כי הרכב רועש יותר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הנאה מנהיגה, אמינות סחירות ושאר ירקות לא ממש מעניינים אותה.

 

מה הבעיה בסחירות? הרי לא מדובר ברכב חדש ולכן יש לו יתרון סחירות.... בעיית הסחירות היא של מי שימכור לכם אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנוע מלהגיב לגבי הגיר כי נמנעתי בכל דרך מבכלל להסתכל על פיאט 500 רובוטית אבל לגבי השאר אגיב.

 

אם כבר קונים אז צריך לדעת גם מה לקנות.

מנוע 1.2: 69 כ''ס, אמין, פשוט, סוחב לא רע בעיר, בבין עירוני דיי מבאס, עלויות החזקה זולות ללא חריגים.

מנוע 0.9: 85/105 כ''ס, טווין אייר טורבו, נחשב לסוחב יפה אך עקב כל החיישנים והחדשנות יקר להחזקה (טיפולים שגרתיים או תקלות).

מנוע 1.4: 100 כ''ס, פשוט, אמין, זול להחזקה (טיפולים שגרתיים ותקלות).

מנוע 1.4: 105 כ''ס עם מערכת מולטיאייר, במערכת היו דיווחים ללא מעט תקלות והתיקון לא זול (יש כאלה גם שיעידו על אמינות מופתית) כל השאר שגרתי ורגיל (להקפיד שטופל בתדירות גבוהה יותר מהוראות יצרן).

 

הבחירה שלי לטובת ביצועים ואמינות 1.4 100 כ''ס, אם הייתי מתפשר על ביצועים אז 1.2 הישן והטוב.

 

הייתי מחפש רכב שטופל כל 10/15 אלף ק''מ ולא כל 30 אלף ק''מ.

 

אשתי מתניידת ב 1.4 ידנית שנת 2009 ומרוצה מאוד, הרכב מאוד כיפי ונוסע יפה! גם חובב נהיגה יהנה ממנו!

בידוד רעשים ועוד דברים לא מצטיינים במהירות גבוהה אבל זה דיי אופייני לרכב קטן.

לצריכת דלק אני לא נכנס כי זה פחות רלונטי היות ובכולם היא דיי טובה ומאוד תלויה בסגנון נהיגה.

 

אין ספק שהיא תהנה, חשוב גם להקפיד ללכת למוסך שבאמת מבין בפיאט ולא סתם מוסך מורשה, אם במסגרת האחריות אז שמשון אם אחרי האחריות יש מגוון דיי גדול של מומחים.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה אפשר להסיק מתאונה אחת, כמות המשתנים היא רבה, כאשר המשתנים העיקריים הם מהירות הפגיעה, סוג הפגיעה וכמובן סוגי הרכבים המעורבים.

חד וחלק רכב מודרני מיצרן מכובד יהיה בטיחותי יותר מרכב מיושן או רכב זול, אבל ראיתי איך פיאט אונו משמידה טויוטה קורולה כי התאונה הייתה מסוג חזית צד.

מה שמחזיר אותנו לשאר המשתנים.

 

אני חושב שהנתון שמציג את העובדות בצורה המשכנעת ביותר הוא שבשנות ה 70, עם צי רכבים קטן באלפי אחוזזים, עם הרבה פחות צפיפות על הכבישים ועם צי רכב שבאופן מוחלט, איטי מצי הרכבים היום, אה, ולא נשכח, צי רכבים "עם פח עבה, כמו של פעם..." היו בממוצע כ 700 הרוגים בשנה בתאונות דרכים.

 

יותר מפי 2 הרוגים מהיום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2352 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...