Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות בדיקה יודנאי i30 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי את הרכב הנל לבדיקה בקומפיוטסט 2011 דגם אינספייר 130 קמ המוכר הוא בן אדם שאני מכיר וסומך עליו הבטיח שאת כל התקלות של הנזילה יקח למוסך לסדר למרות שהוא טוען שהוא סידר את זה בחודש שעבר

מאחר והטבלה הזו היא סינית בשבילי אשמח לדעת אם זה רכב שכדאי לקנות למרות שאמרו לי שלא כדאי להתקרב אליו. תודה20170830_120744.jpg

פורסם

גם אני לא הייתי מתקרב אליו.

נראית לי בדיקה לא משהו בכלל.

במיוחד שהשוק מוצף ברכבים כאלו ותוכל להשיג משהו הרבה יותר טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
גם אני לא הייתי מתקרב אליו.

נראית לי בדיקה לא משהו בכלל.

במיוחד שהשוק מוצף ברכבים כאלו ותוכל להשיג משהו הרבה יותר טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עד כמה הבדיקות האלה משקפות את המציאות? לא שאני מתנגד לנתונים שהבוחן מציג סתם לדעת מתי זה נקרא כסתח ומתי הבדיקה באמת אמינה? דרך אגב קיבלתי יחס איום ונורא בקומפיוטסט יד אליהו לא אחזור יותר לעשות שם בדיקות

פורסם

לפי ממצאי הבדיקה יש לי חשש,שהרכב הזה גם עבר מעל 130,000 ואם לא,מפחיד אותי מה יקרה כשהרכב שלי שדומה לשלך יגיע לשם.

יותר מידי הערות על מנוע (שעשו בו תיקון לפי דוח הבדיקה,יש מצב,שפתחו מנוע ושעשו חצי אוברול- החלפת טבעות בוכנה+ראש).

נזילת שמן בין המנוע לגיר (מחזיר שמן אחורי) זה תיקון של 1,000 ש"ח בערך ואם לא עשו אותו זה מצביע כמו עוד כמה דברים (אבנית וסתימות במערכת הקירור שזו צרה צרורה בפני עצמה) על כך,שהרכב תוחזק בתחזוקת שבר.

אישית,הייתי מחכה לרכב אחר טוב יותר-גם אם יהיה משנתון מעט יותר נמוך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הבעיה שרוב הרכבים שמצאתי המוכרים לא מתחייבין לבדיקה ואני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד כל פעם 500 שח קשה למצוא רכב במצב תקין גם לא במחיר מציאה

פורסם

זה רכב מוזנח(עם עבר של ליסינג ?)ואם הוא מוצע ב 10-15,000 מתחת למחירון אולי שווה (רק אולי).

אישית,רכב משנתון כזה,שעבר תיקון כזה או אחר במנוע היה נפסל על ידי מראש (אלא אם היתה הסטוריה מסודרת וקרה מקרה שלא מתוכנן כמו פיצוץ בצינור עליון שהוביל להתחממות ועיוות ראש מנוע ופה היה תיקון של יותר מראש מנוע).

אני אישית מחזיק ברכב דומה שנתיים פחות,ביקשתי מחיר וברגע שאמרו לי " אני אקנה 2011 באותו שנתון" איחלתי יפה בהצלחה ואמרתי,שאני מכיר את הרכב שלי וגם את הסחורה הממוצעת בחוץ ולכן הגמישות היא לא בלרינה.

גמיש בלרינה זה לרוב מי שימכור רכב אחרי תאונה קשה/מצב מכאני מזעזע כמו במקרה שלך וכבר הסברנו,שאין ארוחות חינם.

בדק את צבע שמן הגיר של הרכב ? (אם הוא שחור תגיד למוכר יפה שלום שלום או כשתקנה את הרכב תגיד לגיר שלום שלום).

מצד שני,אם המחיר ממש ברצפה,אפשר לטפל פה בליקויים המכאניים זה פשוט דורש השקעה (כדי להחליף את מחזיר השמן צריך להוריד מנוע/גיר),אם לא הוחלף שמן גיר למקורי כדאי לבצע על הדרך החלפה חלקית ,יש כאן החלפה של בולמי זעזועים ותושבות (מעריך שמקורי יעלה לפחות -2800 2500 כולל כיוון פרונט ).

בלמים - תלוי מה צריך- מלפנים עם רפידות - באיזור ה 800-1,000 ומאחור כמעט אותו דבר).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הבעיה שרוב הרכבים שמצאתי המוכרים לא מתחייבין לבדיקה ואני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד כל פעם 500 שח קשה למצוא רכב במצב תקין גם לא במחיר מציאה

 

מי מתחייב בבדיקה ? (כדי שיהיו ממצאים שאולי הוא לא ידע עליהם ? שיהיו סעיפים שהם כסת"ח והערות שנתונות לוויכוח ולפרשנויות שונות ?)

גם אתה בתור מוכר - אל תתחייב בבדיקה.

אתה פשוט צריך "ליפול" על האקזמפלר הנכון (וצריך גם זמן וסבלנות).

באשר לרכב האמור - יותר מבעייתי.

alfa 156 2.5.

פורסם
זה רכב מוזנח(עם עבר של ליסינג ?)ואם הוא מוצע ב 10-15,000 מתחת למחירון אולי שווה (רק אולי).

אישית,רכב משנתון כזה,שעבר תיקון כזה או אחר במנוע היה נפסל על ידי מראש (אלא אם היתה הסטוריה מסודרת וקרה מקרה שלא מתוכנן כמו פיצוץ בצינור עליון שהוביל להתחממות ועיוות ראש מנוע ופה היה תיקון של יותר מראש מנוע).

אני אישית מחזיק ברכב דומה שנתיים פחות,ביקשתי מחיר וברגע שאמרו לי " אני אקנה 2011 באותו שנתון" איחלתי יפה בהצלחה ואמרתי,שאני מכיר את הרכב שלי וגם את הסחורה הממוצעת בחוץ ולכן הגמישות היא לא בלרינה.

גמיש בלרינה זה לרוב מי שימכור רכב אחרי תאונה קשה/מצב מכאני מזעזע כמו במקרה שלך וכבר הסברנו,שאין ארוחות חינם.

בדק את צבע שמן הגיר של הרכב ? (אם הוא שחור תגיד למוכר יפה שלום שלום או כשתקנה את הרכב תגיד לגיר שלום שלום).

מצד שני,אם המחיר ממש ברצפה,אפשר לטפל פה בליקויים המכאניים זה פשוט דורש השקעה (כדי להחליף את מחזיר השמן צריך להוריד מנוע/גיר),אם לא הוחלף שמן גיר למקורי כדאי לבצע על הדרך החלפה חלקית ,יש כאן החלפה של בולמי זעזועים ותושבות (מעריך שמקורי יעלה לפחות -2800 2500 כולל כיוון פרונט ).

בלמים - תלוי מה צריך- מלפנים עם רפידות - באיזור ה 800-1,000 ומאחור כמעט אותו דבר).

תודה רבה בדיעבד אני אומר מזל שעשיתי בדיקה, הפסדתי 500 שקל אבל הרווחתי יותר כי הייתי נעול על הרכב הזה. כנראה שאמשיך לחפש לי i30 אחרת

פורסם

אם יש לך תקציב לאחת פרטית,חפש בכלמוביל (יש להם מגרש בעין המפרץ וגם אם אין להם במלאי להם יכולים להביא מהסניף בפ"ת).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם יש לך תקציב לאחת פרטית,חפש בכלמוביל (יש להם מגרש בעין המפרץ וגם אם אין להם במלאי להם יכולים להביא מהסניף בפ"ת).

 

כמה לדעתך התקציב צריל להיות בשביל אחת פרטית אני מאסתי בלנסות לקנות רכב מאדן פרטי אנע מחפש מגרש אמין להתנהל מולו

פורסם
כמה לדעתך התקציב צריל להיות בשביל אחת פרטית אני מאסתי בלנסות לקנות רכב מאדן פרטי אנע מחפש מגרש אמין להתנהל מולו

החל מ 35-36 אלף ל 2009 ועד איזור 47,000 לערך ל 2011.

בדוק גם במחירון לוי יצחק,מכיר את המחירון של 2009 ולא יותר מזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...