Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

למי שלא מכיר - מרב''ד = המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

 

לפני כשנה וקצת עברתי אירוע בריאותי.

לפני מספר חודשים נקראתי לסניף בבני ברק (דיזיין סנטר **אני מת"א!) להפקדת הרישיון.

 

הרופא שלי אישר והמליץ על החזרת הרישיון.

 

כמה משקל יש להמלצה זו במכון?

הרי גם במכון יש רופא אשר בוחן את ההמלצה לא כך?

מי שאישר זאת כמובן רופא מומחה.

 

תודה רבה!

פורסם

לרופא שלך אין כל סמכות.

לרופא המרה"ד קריטריונים ברורים לפסילת רשיון (זמנית או קבועה), נדמה לי שמבוססת על המכון המקביל בקנדה.

סה"כ המכון מאוזן מאד, ולא נפסלו רשיון בלי סיבה טובה מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה ספיראל...

 

אציין כי הקריאה להפקדת הרישיון הגיעה עקב התקף אפילפסיה.

לפני 15 שנה עברתי ניתוח מוחי עקב גידול. לאחר שחזרתי להכרה חטפתי התקף אפילפסיה.

כשנה וחצי-שנתיים לאחר הניתוח עברתי אבחון מקיף במכון (היה אז ברחוב הארבעה...כיום נמצא בבניין משרדי הממשלה).

 

עם הזמן הופסק הטיפול התרופתי.

ו...הסתבר שזו היתה טעות.

חטפתי התקף תוך כדי נסיעה ברכבת ואחד נוסף בבי"ח תוך כדי בדיקת EEG.

 

מרגע שהתאזנתי מבחינת התרופה אני לא אמור לחוות זאת.

אז כשנתיים לאחר התקף ניתוח מוחי משולב התקף אפילפסיה אישרו לי החזרת הרישיון (הייתי צריך להוציאו מחדש..תיאוריה, טסט).

מקווה שהפעם יחליטו לטובתי.

פורסם

אפשר לחפש את הקריטריונים להחזרת הרשיון, אבל זה יכול להיות טיפה מורכב.

אני מניח שמדובר ברשיון לרכב פרטי - הקריטריונים לרכב ציבורי או כבד הרבה יותר נוקשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הערה מעט לא קשורה - כאשר עושים לך אבחון במחלקה נוירולוגית, דווקא מנסים לגרום "בכוח" להתקף בכדי לראות איזה סוג התקף תחווה, ומיקומים במוח בהם יש פעילות חשמלית מוגברת.

שורה תחתונה - את ההתקף שקרה בבי"ח (בהנחה שקרה בנוירולוגית) - אל תיקח אותו בחשבון/ אל תספור אותו.

פורסם

guya72 אתה מדבר ברצינות?!

זה נשמע הזוי...אך מצד שאני נשמע שאתה יודע מה אתה מדבר.

אף אחד לא היה איתי בזמן שזה קרה.

פורסם

אם אני זוכר נכון, נוירולוגיה מזמינים אותך לבוא אחרי שהיית ער כל הלילה, וזאת בכדי להקל על גירוי ההתקף.

אם אין התקף - אני זוכר שאמרו לי שמנסים לעשות גירוי לכך (כרגע אינני זוכר כיצד).

תוספת : הסתכלתי בחפיף בחומר לימודי שיש לי על הנושא - לא ראיתי משהו לגבי גירוי התקף, אך אני די מאמין שמבצעים זאת במידת הצורך.

 

יש בתי חולים (ואולי כולם - אינני יודע בדיוק) בהם מצלמים אותך בוידאו כדי לנתח אח"כ את ההתקף : סוג התקף (טוני, טוני-קלוני וכו'), משך התקף וכו'.

מאחר ואי אפשר לנבא מתי בדיוק יהיה התקף, אז יש עדיפות לביצוע הצילום (למקרה שההתקף התרחש כאשר היית לבד + יתכן שאיש צוות יחמיץ דברים שאפשר לראות בצילום).

 

(אני סטודנט לסיעוד)

פורסם

מעניין!

אף פעם זה לא נאמר - אך שאתה מסביר זאת זה נשמע שיש בכך הגיון. תלוש כמה שיהיה תלוש.

עובד על מחשבות חיוביות - מקווה שהפתגם הזה יוכח :-D

תודה!

פורסם (נערך)

אני מקווה שחוות דעת של רופא נוירולוג מתקבלת על ידי הרופא/ים של המכון כמסמך מקצועי ומוקפד.

שלא יחלו עם דרישות משלהם.

 

אם הכל מאוזן ותקין אין שום סיבה שלא אקבל רישיוני בחזרה, לא כך?

 

תודה רבה

 

אגב, פעם קודמת שהייתי "ברומן" עם הגוף הזה זה היה כשנה וחצי לאחר ניתוח להסרת גידול מוחי

נדרשתי לעבור תיאוריה וטסט מחדש.

נוטה להעריך שלא יבואו עם דרישה כזו.

עריכה אחרונה על ידי shabydog
×
×
  • תוכן חדש...