Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות מברגת אימפקט נטענת.

מה העוצמה ב- ניטון מטר המינימלית למברגת אימפקט לעבודות ברכב הכוללות פתיחת ברגי גלגלים תושבות וגשר SUB FRAME.

פורסם

מילוואקי מספר 1

650 nm יעשה את רוב העבודות בקלות

950 nm יעיף כל בורג בשנייה

גילוי נאות ,אני מחזיק בדגם של ה950 ולא נתקלתי עד היום בבורג שלא פתח בקלות.. כולל ברגי גלגל של משאית טריילר שעצרתי לעזור לו

בהצלחה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מחזק את רמי, אחרי חודש עם המילווקי, היא מדהימה. הכל נפתח בקלות.

 

תקנה מאיביי, הכל כולל משלוח ומיסים יוצא 1750 שקל,

 

http://www.ebay.com/itm/MILWAUKEE-2763-22-M18-Fuel-1-2-High-Torque-Impact-Wrench-with-5-0-AMP-HR-BATTS-/222478930703?hash=item33ccc7130f:g:oCQAAOSwnHZYkmxS

 

ואשמח לעזור לך בהמרת המטען ל-220 וולט.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

קניתי לפני חודש את זאת

http://www.ledico.com/work_tools/%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%A7%D7%98-%D7%A0%D7%98%D7%A2%D7%9F-gds-18v-li-ht/

 

דרך דרור כלי עבודה. הייתה טעות באתר והגוף נמכר ב- 1120 כולל מע"מ

והם כיבדו את ההזמנה למרות הטעות של כמעט 900 שקל. בנוסף קניתי מטען וסוללה 4A מקוריים ב-650 ש"ח. מכשיר מפלצת עם שליטה מעולה בלחצן מהירות הסל"ד.

ביום שבת המכשיר נדפק במהלך סגירה של הבורג 30ממ בהרכבת צירייה חדשה.

המכשיר נמצא עכשיו בלדיקו בתיקון.

מזל שקניתי בארץ.

עריכה אחרונה על ידי shsss
פורסם

אההמ - תנסה גם אפשרות כזו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מחזק את רמי, אחרי חודש עם המילווקי, היא מדהימה. הכל נפתח בקלות.

 

תקנה מאיביי, הכל כולל משלוח ומיסים יוצא 1750 שקל,

 

http://www.ebay.com/itm/MILWAUKEE-2763-22-M18-Fuel-1-2-High-Torque-Impact-Wrench-with-5-0-AMP-HR-BATTS-/222478930703?hash=item33ccc7130f:g:oCQAAOSwnHZYkmxS

 

ואשמח לעזור לך בהמרת המטען ל-220 וולט.

 

 

איך ממירים את המטען ?

פורסם (נערך)

nirtzen - מחליפים וריסטור, דיודה, וחותכים מוליך על ה-PCB. (ומחליפים את התקע כמובן)

 

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
nirtzen - מחליפים וריסטור, דיודה, וחותכים מוליך על ה-PCB. (ומחליפים את התקע כמובן)

 

 

 

תודה

נראה בר ביצוע , רק צריך להיזהר מאד על המעגל המודפס. עשית את זה פעם ?

פורסם

אין מה להיזהר, אלה מוליכים גדולים וגיבורים, המעגל עצמו באזור הזה מאוד פשוט, אין דברים צמודים מדי, ה-PCB עצמו עבה.

 

וודאי שעשיתי, הזמנתי את המילווקי שלי מארה"ב.

 

אשמח לעזור לך אם תצטרך.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...