Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אלפא רומיאו ג'וליה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם הג'וליה המקבילה היא זו עם אותו ההספק ואותה ההנעה, או זו שעולה אותו הדבר?

 

שוב - כבודה של ה-L&K 280 במקומו מונח (בלי גרם ציניות), אבל הן לא באמת מתחרות, לא כי אחת טובה מהשניה או ההיפך, אלא כי לא יהיו רבים שיתלבטו ביניהן.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ביליתי עם פבל והג'וליה במשך 15 שעות, כן יום המבחן התחיל כשהוא אסף אותי בבוקר מהבית והסתיים ב- 23:00 כשנפרדנו.

 

אני בהחלט מחזק את החברים ששבחו את תגובת ההגה, את אחיזת הכביש ואת ההתנהגות הדינמית של הרכב, יצא לאלפא רכב מצוין - שאפו.

 

מאידך, קשה מאוד להתעלם מהפנדלים הקטנים שבתא הנוסעים, זה לא מתאים לרכב שמנופף בגאווה את דגל הפרימיום (או מנסה להיות כזה) מעל מכסה המנוע שלו.

 

גם המנוע אפעס חלש על השלדה הזו - לא הוא ממש לא חלש באופן אובייקטיבי - אבל הוא חלש ביחס ליכולת הגבוהה של השלדה.

וכמו שאיזה חכם 'סיני' טורח להזכיר לי מידי יום - אין דבר כזה מספיק כוח, תמיד מתרגלים ורוצים עוד.

 

אז מה יש לנו? רכב מצוין דינמית, שמנסה בכל כוחו להיות סדרה 3, שאיכות הפנים שלו לא אפויה עד הסוף (מה זה אומר לגבי האיכות ההנדסית שלו? רק ימים יגידו), עם סמל שלא נחשב מספיק ובמחיר לא זול במידה שימשוך מספיק קונים מהגרמניות.

 

מצטער, אני לא רואה איך נהג שהתרגל לאיכות של שלושת הגרמניות הבכירות קונה את הרכב הזה ואם בחיקוי של סדרה שלוש עסקינן, אז למה לא לרכוש את המקור?

 

מאידך, מי שעולה אליו מטויוטה ושות' ירגיש התקדמות מטאורית ביחס למה שהוא רגיל.

אחד כזה בהחלט יכול להנות עד מאוד מהרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שירדתי לסוף דעתכם למה אין הרבה שיתלבטו בין השתיים אבל ה L&K מכרה, מוכרת ותמכור בישראל ה-ר-ב-ה יותר מאשר הג'וליה המקבילה.

!

כמה L&K נמכרו פה? בהתחשב בזה שיש להם בעיות מלאי כבר מתחילת השיווק.

בכל אופן, מדובר ברכבים מאוד מאוד שונים, ואני לא רואה את הלקוח הממוצע של ג׳וליה מתלבט בינה לבין סופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ב 2016 נמכרו 170 יחידות 280 כ"ס(4X4) ו 359 יחידות מה 220 כ"ס, כולן בגימור L&K.

 

2. אני מסכים עם כולכם, לקוח מוכוון ג'וליה, קשה לי לראות אותו קונה סופרב אבל לקוח "כללי" בעל התקציב המתאים ששוקל רכב ספורט ועובר בין כל 8-10 אולמות התצוגה הרלוונטים יעמוד בפני דילמה קשה מאוד בהחלטה ג'וליה או סופרב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקוח ממוצע של רכב פרמיום באזור ה300 לא יתלבט מהסיבה שהוא בכלל לא יהיה מודע לקיומה של הסופרב, משיקולי מיתוג. אנשים מתלבטים בין אודי ובימר, מעטים מהם ישקלו גם את האלפא למרות שהיא סמי-פרמיום, מתי-מעטים ישקלו את הסופרב כי היא "מתחת" לסמי פרמיום מבחינת מיצוב מותגי.

 

ולפני שאתה מצהיר שהסופרב לא נופלת באיכות וכו' - מזכיר לך שאני זה שהעלה אותה מלכתחילה. אפשר להיות בעד הרכב ובו בזמן להיות מודע לכך שהמותג, שיווקית, לא מהווה תחרות.

 

(או באמ;לק: אני הייתי מסוגל להשאיר 300K בסוכנות ולחזור הבייתה עם סופרב, אבל רוב האנשים לא - כי "לך תסביר לשכן שהשכבת למעלה מרבע מליון ש"ח על... סקודה")

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, מבין ומקבל את מה שאתה אומר אבל עדיין, קשה להתווכח עם המספרים שבהן נמכרו ה L&K.

530 יח זה מרשים!

 

יאללה, נחזור לג'וליה.

 

NEWS AT 11!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור וכולם,

 

לדעתי הפייבוריטית והמתחרה הכי רלוונטית היום בסגמנט של ה"פרימיום עד 300K", גם לעומת הסופרב וגם מבחינת רמת האבזור, היא ה-330e.

 

אליה צריך להשוות ולא ל-320 או לסופרב, כי היא נמכרת באותו מחיר של הגרסה הנורמלית של הג'וליה והיא עולה עליה כמעט בכל היבט מכאני (50 כ"ס וכ-15 קג"מ יותר) או קטלוגי (בקרת שיוט אדפטיבית ומושבי ספורט ומסך גדול עם TV לעומת.. כלום בערך).

 

בעיניי, כל מכונית מנהלים-פרימיום היום צריכה קודם כל להסביר מה יש לה שאין ל-330e הנ"ל.

 

ולא, אין לי 330e (למרות ששקלתי רכישה) ואינני עובד בב.מ.וו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, מבין ומקבל את מה שאתה אומר אבל עדיין, קשה להתווכח עם המספרים שבהן נמכרו ה L&K.

530 יח זה מרשים!

 

יאללה, נחזור לג'וליה.

 

NEWS AT 11!

אני לא חושב שאף אחד מתווכח על המספרים של הסופרב (או אפילו: על היותו רכב מוצלח) -

ה"וויכוח" (יותר דיון ;)) הוא על האם הצמד האלו אכן מתחרות זו בזו: קרי האם הלקוח הממוצע של הג'וליה שוקל את הסופרב.

(ואפילו: האם הלקוח הממוצע של בימר3 שוקל סופרב)

 

ולמרות שאני אמרתי את דעתי על הרכב, אני מאמין שאני בדעת מיעוט - ושרוב רובם של הלקוחות הפוט' שניגשים לסוכנות במו/אודי/בנץ ואפילו אלפא, לאו דווקא ימשיכו לסוכנות סקודה לאחר מכן ...

 

(אגב, יש כאן דווקא נק' למחשבה: מלכתחילה לקוח שמגיע לבדוק את האלפא סימן שיש לו איזושהי יכולת לתעדף פרמטרים כמו ניהוג ו/או רגש על פני מותג נטו - אז דווקא הלקוח הזה אולי כן עלול להיות עם ראש מספיק פתוח ולבדוק את הגרמצ'כית?)

 

אור וכולם,

 

לדעתי הפייבוריטית והמתחרה הכי רלוונטית היום בסגמנט של ה"פרימיום עד 300K", גם לעומת הסופרב וגם מבחינת רמת האבזור, היא ה-330e.

 

אליה צריך להשוות ולא ל-320 או לסופרב, כי היא נמכרת באותו מחיר של הגרסה הנורמלית של הג'וליה והיא עולה עליה כמעט בכל היבט מכאני (50 כ"ס וכ-15 קג"מ יותר) או קטלוגי (בקרת שיוט אדפטיבית ומושבי ספורט ומסך גדול עם TV לעומת.. כלום בערך).

 

בעיניי, כל מכונית מנהלים-פרימיום היום צריכה קודם כל להסביר מה יש לה שאין ל-330e הנ"ל.

 

ולא, אין לי 330e (למרות ששקלתי רכישה) ואינני עובד בב.מ.וו.

 

נקודה מעניינת מאוד, מודה שאני לא מכיר מספיק את הרכב ולכן השוותי ל320 אותה אני כן מכיר ובה כן נהגתי (ואישית, אגב, כנראה הייתי בוחר בג'וליה על פניה).

 

הולך לבדוק את הSPEC של ה330e.

 

עדכון: בדקתי, אתה צודק לחלוטין, הרכב נשמע בהחלט כמו קילר תודות ל'טריק' עם המיסוי - ונשמע שהוא די מייתר את ה320... (איך הוא לא מבצע קניבליזם?)

אנסה לשנורר לעצמי נהיגה בשביל להשוות. תודה על הרפרנס!

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביליתי עם פבל והג'וליה במשך 15 שעות, כן יום המבחן התחיל כשהוא אסף אותי בבוקר מהבית והסתיים ב- 23:00 כשנפרדנו.

 

אני בהחלט מחזק את החברים ששבחו את תגובת ההגה, את אחיזת הכביש ואת ההתנהגות הדינמית של הרכב, יצא לאלפא רכב מצוין - שאפו.

 

מאידך, קשה מאוד להתעלם מהפנדלים הקטנים שבתא הנוסעים, זה לא מתאים לרכב שמנופף בגאווה את דגל הפרימיום (או מנסה להיות כזה) מעל מכסה המנוע שלו.

 

גם המנוע אפעס חלש על השלדה הזו - לא הוא ממש לא חלש באופן אובייקטיבי - אבל הוא חלש ביחס ליכולת הגבוהה של השלדה.

וכמו שאיזה חכם 'סיני' טורח להזכיר לי מידי יום - אין דבר כזה מספיק כוח, תמיד מתרגלים ורוצים עוד.

 

אז מה יש לנו? רכב מצוין דינמית, שמנסה בכל כוחו להיות סדרה 3, שאיכות הפנים שלו לא אפויה עד הסוף (מה זה אומר לגבי האיכות ההנדסית שלו? רק ימים יגידו), עם סמל שלא נחשב מספיק ובמחיר לא זול במידה שימשוך מספיק קונים מהגרמניות.

 

מצטער, אני לא רואה איך נהג שהתרגל לאיכות של שלושת הגרמניות הבכירות קונה את הרכב הזה ואם בחיקוי של סדרה שלוש עסקינן, אז למה לא לרכוש את המקור?

 

מאידך, מי שעולה אליו מטויוטה ושות' ירגיש התקדמות מטאורית ביחס למה שהוא רגיל.

אחד כזה בהחלט יכול להנות עד מאוד מהרכב הזה.

 

 

בהנחה שאין אף רכב מושלם לכל רכב יש את הפאקים התכונוניים שלו,

 

כמה באמת גרועים אותם פאולים של הג׳וליה?

כלומר האם ישבתם לחפש פאדיחות ומצאתם כמה שטויות קטנות, או שזה באמת ברמה של - שקלתי ברצינות לקנות ג׳וליה וזה פשוט גרם לי לעבור הלאה?

 

ציטטתי את dorki, אבל כמובן שזה מופנה לכל מי שנהג וחווה את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה משהו שנופל לקטגוריה של 'דברים שרואים מכאן, לא רואים משם'...

 

ולמה הכוונה? כל אחד מתבונן מזווית ראיה אחרת ולכן גם רואה מציאות אחרת ומגיע למסקנות שונות.

מי שחולם על רכישת רכב ב - 300 אלף יראה מציאות שונה ממי שעומד לפתוח את הארנק כדי לרכוש רכב בסכום הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי בחייאת - תהיה יותר ספציפי...

דווקא אתה, ממקום של אחד שמכיר טוב את הסגמנט, יכול לתת כאן אחלה אינפוטים. כשאתה אומר 'פאקים' אבל לא מסביר אותם, קשה למי שעומד מהצד להבין האם הפאקים האלו כן/לא היו מהווים משקל נגד עבורו (ובכלליות - אפשר לקבל ככה פוינטרים על דברים ששווה לשים אליהם לב).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה מעניינת מאוד, מודה שאני לא מכיר מספיק את הרכב ולכן השוותי ל320 אותה אני כן מכיר ובה כן נהגתי (ואישית, אגב, כנראה הייתי בוחר בג'וליה על פניה).

 

הולך לבדוק את הSPEC של ה330e.

 

עדכון: בדקתי, אתה צודק לחלוטין, הרכב נשמע בהחלט כמו קילר תודות ל'טריק' עם המיסוי - ונשמע שהוא די מייתר את ה320... (איך הוא לא מבצע קניבליזם?)

אנסה לשנורר לעצמי נהיגה בשביל להשוות. תודה על הרפרנס!

 

והקטע הכי מגניב בכל העניין הוא שה-330e מהווה אס רציני אפילו בתחרות הקלאסית של ה"תמורה למחיר" - תחרות שבה מותגי הפרימיום בדר"כ מפסידים למכוניות כמו סופרב.

במקרה של ה-330e, היא מאובזרת וחזקה, גם על הנייר, יותר מכל המתחרות הפוטנציאליות, וזה עוד לפני שמדברים על ניחוח הפרימיום שלה, על הסמל בחניה או על מכונת הנהיגה המושלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא מכונת הנהיגה המושלמת, זה העניין. אבל את רוב הקונים זה לא יעניין והיא בהחלט הדיל הכי טוב בסגמנט ומכונית מצוינת כשלעצמה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: בדקתי, אתה צודק לחלוטין, הרכב נשמע בהחלט כמו קילר תודות ל'טריק' עם המיסוי - ונשמע שהוא די מייתר את ה320... (איך הוא לא מבצע קניבליזם?)

אנסה לשנורר לעצמי נהיגה בשביל להשוות. תודה על הרפרנס!

אז לאחר בירור עם נציג הבאוורים הנקרופיל -

יש הפרש מוחשי בין מחירי הסגירה של ה320 וה330e, ובנוסף לא מעט ישראליים שלא נוח להם ו/או 'חוששים מ' היברידי (כל אחד וסיבותיו), וזה הפתרון לשאלת הקניבליזם שהעלתי.

מקווה לבצע נסיעת מבחן בעתיד הלא רחוק, שכן הרכב אכן מעניין מאוד.

 

למה אתם לא משווים אות לA4 של אאודי?

גם להם יש 190-250 כס ומחיר דומה לא?

אני דווקא הזכרתי אותה... לא השוויתי ישירות כי טרם נהגתי בA4.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...