Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אלפא רומיאו ג'וליה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ייתכן שאכן יש הפרש מחיר בפועל. אני דיברתי על סביבת המחיר של הג'וליה (280), בה ה-330e היא לדעתי בהחלט שוברת שוויון.

כאמור - מסכים.

ההתייחסות שלי היתה לשאילתא (שלי) בנוגע לקניבליזם פנים-בווארי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה320I נטועה ולא מקשקשת ודי חסרת כוח ב184 כ"ס, אבל שם עוד אפשר

לכבות בקרות ואז ישנן קצת משחקי שלדה/אחיזה קטנים לשעשועים מסוכנים.

אבל לא ממש מפרים את איזון השלדה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-320 נותנת לשחק טיפה יותר מהג'וליה, לא רק בגלל ניתוק הבקרות, אלא גם בגלל שהיא רכה יותר ומגובשת פחות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לאחר בירור עם נציג הבאוורים הנקרופיל -

יש הפרש מוחשי בין מחירי הסגירה של ה320 וה330eA4.

אכן, על 320i תוציא הנחה יפה מאוד, כאשר על ה330e זה יתבטא בעיקר בהנחה על התוספות (איבזור, מיגון וכו) אבל הנחה קטנה מאוד אם בכלל, על הרכב עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי בחייאת - תהיה יותר ספציפי...

דווקא אתה, ממקום של אחד שמכיר טוב את הסגמנט, יכול לתת כאן אחלה אינפוטים. כשאתה אומר 'פאקים' אבל לא מסביר אותם, קשה למי שעומד מהצד להבין האם הפאקים האלו כן/לא היו מהווים משקל נגד עבורו (ובכלליות - אפשר לקבל ככה פוינטרים על דברים ששווה לשים אליהם לב).

 

כאמור, עניין הפאקים רלוונטי רק למי שעומד לפתוח ארנק ולהחליט אם הוא מקבל תמורה הולמת לכספו או לא.

 

אבל פטור בלא כלום אי אפשר, הפאקים נמצאים במתגי השליטה שלא מעוגנים היטב ומשאירים תחושת הרכבה חפיפניקית משהו וגם בידית פתיחת מכסה המנוע שנותנת תחושה שהיא עומדת להשאר בידו של הנהג ביש המזל שרוצה לבדוק את מפלס שמן המנוע.

 

גם הצג - שממוקם במרכז הדשבורד במקום להיות מעליו - גובה את מחירו.

הצג הזה מותקן ברכב במקום שמשמש בכלי רכב אחרים למערכת השמע והמיזוג ולכן פונקציות שאצל האחרים יש להן כפתורי גישה ישירה, בג'וליה הן נשלטות דרך כפתור ה- I drive.

לא רק שזה פחות נוח לתפעול ומן הסתם גם זול יותר, הקונספט הזה דורש מהנהג להסיט את מבטו מהכביש וזה ממש לא לעניין.

היתרון הוא כמובן באסתטיקה, אבל המחיר כבד לטעמי.

 

אם נישאר בענייני דשבורד, לוח הפלסטיק המחורץ שמכסה את מרכזו לא עושה רושם 'פרימיומי' במיוחד, בניגוד ללוחות האלומיניום או העץ שאצל המתחרות.

 

לתא האכסון שבמרכז הקונסולה דלת שנסגרת במכה, גם חריץ ה USB שמותקן כך שה dok יחובר אליו במצב אופקי מעורר רושם של חיים קצרים במיוחד לפני שארנק או משהו קצת כבד שיונח עליו בחוסר זהירות ישבור אותו.

 

בנוסף לזה צמות החשמל של הג'וליה עדיין לא באיכות שמקובלת בתוצרת גרמניה.

 

ברור שכל זה סביר לרכב שהוא סמי פרימיום, אבל מי שהתרגל לאיכות של מובילי הקטגוריה יתקשה לקבל את חוסר השלימות הזו.

 

כי אם נודה על האמת, ברמות המחיר האלה הדרישה לשלמות היא דרישה סבירה לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש התבאסתי שלא הספקתי גם לבלות קצת עם הג'וליה, היא סופר מסקרנת.

אני כבר לא יודע אם אני מחכה יותר למבחנים או לתמונות, כרגיל כיף לקרוא ותענוג להסתכל (מתי סדנת צילום רכבים?).

הקונספט הזה מעולה, כשקוראים חוות דעת כמה נהגים מקבלים על הרכב מידע מהמון נקודות מבט שונות, כל אחד רואה יתרונות וחסרונות אחרים, לעיתים מנוגדים, זה נותן המון אינפורמציה על הרכב ואין לזה תחרות בשום אתר רכב בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הגרוש שלי:

 

מבחוץ -

ילדות/ נערות צעירות לא אוהבות לבלוט, גבוהות הולכות כפופות, אלה עם תחת גדול לוקחות סוודר וקושרות סביב המותניים, אלה עם חזה גדול בגיל צעיר הולכות עם שקים במידה XXL שיסוו את הבליטות וכך הלאה.

נראה שזה הקו המנחה בעיצוב של האלפא הזו.

מצד אחד, ברור שהיא לא מכוערת.

מצד שני, נראה שמרקיונה הנחה את המעצבים "קחו כמה שיותר אלמנטים ממובילות הסגמנט ותנו עיצוב שחוץ מהגריל הענק "אין יא פייס" כל האלמנטים יגרמו לך לא לשים לב שהיא בכלל שם".

 

כל עוד אתה בא אל האלפא (או שהאלפא באה אליך) עם הפרונט לכיוונך, אתה מיד מזהה אבל כשאתה הולך ברחוב ואלפא חונה בצד ואתה ניגש אליה מאחור (או מהצד), אתה בכלל לא שם לב שאתה חולף על פני משהוא שונה מעדר הליסנגטומטיות שחונות סביבה (במיוחד בלבן שבה התייצבה למבחן).

 

אותי, השעטנז הזה של קאיה, מזדה, ב.מ.וו וכו' ממש לא מרגש וחבל שאלפא רומאו קיבלו החלטה מודעת לעצב רכב נאה אבל כלל לא מקורי/מרגש.

 

 

מבפנים-

הפנים נאה, מעוצב עפ"י מיטב עדות הפרמיום ובסה"כ באמת מוצלח אבל בעל עירוב של איכויות קצת תמוהה.

החלק העליון של המנהרה בין הנהג לנוסע עשוי פלסטיק מחורץ באיכות ירודה מאוד.

חלק מהכפתוריאדה לא באמת ברמת המתחרות בסגמנט (במיוחד הג'ויסטיק שאגב, ברגעים אלה אני בוחן רחמנה ליצלן מזדה 3 פרמיום, אם מהנדסי אלפא רוצים ללמוד איך מייצרים ג'ויסטיק כזה, הם מוזמנים, כי הוא משובח!).

אף אחד מהנוכחים ברכב (כשאני הייתי בו) לא כתב את זה פה אבל הייתה תמימות דעים שהמזגן חלש מידי בכדי להתמודד עם חום יולי אוגוסט אבל אלא באמת שולי הדברים וממש לא דיל ברייקר, סה"כ אינטריור איכותי, מוצלח ונאה.

 

מוצלח ברמה של אוודי/ מרצדס? מוצלח ברמה של אינפיניטי/ לקסוס?

לדעתי האישית, ממש לא!

אבל לשם משווים אותה כי היא בעלת הנעה אחורית.

בהתעלם מסוג ההינע, לדעתי, האינטריור הוא הרבה יותר ברמה של סופרב L&K, מונדאו, אינסיגניה וכו' ברמות הגימור הגבוהות ביותר.

 

איך זה נוסע?

במילה אחת, פצצה!

בשתי מילים? בן זונה!

השילדה מאוזנת היטב, ההגה חד מאוד (חסר משקל אבל הי, אם הוא מתפקד כמו שהוא מתפקד, מצידי שככה יהיו כל ההגאים בעולם, חסרי משקל!), אין כמעט רכינות בבלימות חזקות או בפניות מהירות.

הבקרות מאפשרות מעט מאוד משחקי ישבן, חבל מאוד שלא מתנתקות, במיוחד בדגמים החלשים יותר (כי אני לא בטוח שיש לי את האומץ להוריד בקרות במפלצת סטייל עלה תלתן ולתת לה דרור על כביש ציבורי).

 

הרבה מאוד זמן אני לא זוכר רכב חדש כ"כ אינטואיטיבי שאתה נכנס אליו נוהג בו חזק לראשונה בחייך והוא עושה בדיוק מה שאתה רוצה.

 

 

בסופה של נהיגה, התרשמתי מאוד מהרכב, באמת, למעט כל מיני קשקושיאדות דביליות, רכב מאוד מוצלח ואף אחד מה "כשלים" הוא לא באמת דיל ברייקר.

 

שאפו גדול לאלפא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו, בשנים האחרונות המותג הזה עשה מהפך מטורף והוציא לאוויר העולם כמה רכבים שהגדירו סגמנטים חדשים ושלטו בו ביד רמה וזרועה נטויה.

 

לא הבנתי, על איזה מהפך ואיזה רכבים אתה מדבר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת 11. מה אתה מפרסם לי ניוז אט עשר בבוקר?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, על איזה מהפך ואיזה רכבים אתה מדבר?

בעיות קשב וריכוז בגירה...? נדמה לי שהפסקת לקרוא באמצע...

מצ"ב הציטוט עם החלק שפספסת:

תראו, בשנים האחרונות המותג הזה עשה מהפך מטורף והוציא לאוויר העולם כמה רכבים שהגדירו סגמנטים חדשים ושלטו בו ביד רמה וזרועה נטויה. נכון שפעם היו מסתכלים עליך במבט קצת עקום אם היית רוכש כזה, אבל היום כולם יודעים שהשילוב בין אמינות טובה ו7 שנות אחריות גורמים לקיה להיות מותג שצריך לקחת בחשבון כשבודקים רכב חדש - וכך ניגשתי לקיה אופטימה הלבנה שהמתינה לי בחניה עד שפתאום בצבץ לו סמל שחור/כסוף מההגה שהזכיר לי שמדובר בכלל באלפא רומאו ג'וליה.

 

תחזור לישון, נדמה לי שקמת מוקדם מדי! >_

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רמז בעדינות שהיא נראית כמו קיה אופטימה.

#כיף_איתי_במסיבות

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה לחלוטין קמתי מוקדם מידי, חוזר לישון.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...