Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ChemGuy85

רוצה להתחיל להתאמן, מאיפה להתחיל?

שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שונא ספורט, אבל אני חייב להתחזק במיוחד בכל הקשור לפלג גוף עליון (כתפיים, גב, זרועות) מסיבות בריאותיות. איך להתחיל? יש טיפים?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חדר כושר, אני מתאמן ב profit, עולה 150 שקל, ללא התחייבות לתקופת זמן, יש שם מאמנים שיכולים להתאים לך תוכנית, אני מרוצה

 

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא יודעים עליך דבר - לא גיל, לא מה הבעיות הבריאותיות, לא מה מצבך העכשוי, לא מה תקציבך הכספי והזמן העומד לרשותך.

קרוב לודאי שאתה צריך הרבה יותר מאשר רק חיזוק שרירים אלה או אחרים, אלא גם לטפל בכושר הגופני, זה שמטפח את בריאות הלב, כלי הדם והריאות.

ראשית עליך לבחור את המסגרת המתאימה לך - אימון עצמאי, אימונים בחדר כושר\בריכה, אימון בהדרכה אישית - לכל אחד מאלה יתרונות וחסרונות.

קודם כל עליך להגדיר את הדרישות מהאימון, יתכן שבסיוע איש צוות רפואי (רופאים, פיזיותרפיסט וכו') ואז לבחור את המסגרת, ובמסגרת זו לבחור במאמן שיתאים לך את תוכנית האימונים.

החשוב ביותר - עליך להפוך את האימון לשגרה. בדיוק כפי שיש לך שעות שינה ושעות ארוחות ושעות עבודה ואפילו שעות CF, שבץ ביניהן חצי שעה - שעה של אימון גופני. זה יכול להיות מוקדם בבוקר (אישית אני מתאמן מ-6 עד 7 בבוקר, ומעדיף את המסגרת של חדר כושר. אבל זה אני, ולאחרים העדפות אחרות, שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות), אחרי העבודה (כך הייתי מתאמן כאשר הילדים שלי הצריכו הובלה לביה"ס), לפני השינה, או בכל שעה אחרת המתאימה לך. החשוב הוא שיבוץ האימון בצורה שתתאים לך ותאפשר לך להתמיד.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גיל 31. מצב בריאותי תקין לחלוטין. אני מתכנן להתאמן בחדר כושר ליד העבודה בין 7-8 ואחר כך ללכת למשרד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך לרכוש מוט משקוף ,זה למשל אחד הזולים ומניסיון הוא טוב.

זה זול זה אפקטיבי אתה לא צריך שום דבר מעבר לזה ,ואתה עובד איתו על מגוון שרירים בפלג גוף עליון.

http://www.energym.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%98-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A3-%D7%93%D7%92%D7%9D-203s

ראה גם את הסירטון הזה למשל:

 

אני ממליץ לך על שילוב של 3 תרגילים :

1.מתח קצר כאשר גב כף היד מופנת כלפיך

2.מתח קצר כאשר כף היד מופנת כלפיך

3.מתח סטטי כאשר גב כף היד מופנת כלפיך אתה רק תופס את המתח

מקפל את הרגליים ומעלה אותם לכיוון הבטן.

 

התרגילים האלו עובדים על יד קדמית,יד אחורית,כתפיים,גב,בטן ,פחות או יותר

על כל פלג הגוף העליון באופן ישיר או עקיף.

 

שלושת התרגילים האלו הם סט אחד ,מספר החזרות לפי היכולת האישית

תעשה כל יום 5 סטים כאלו ,אני מבטיח לך שתוך חודש אתה

תרגיש שיפור ניכר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מועדון נורמלי בונים לך תוכנית בהתאם למטרות כך שאין לך בעיה. ממליץ אחר כך לקחת עוד אימון אישי ושהמאמן יהיה צמוד אליך ויבדוק שאתה עושה הכל נכון. בין 7 ל8 זה לא הגיוני כי לא לקחת בחשבון זמן הלבשה ומקלחת של חצי שעה. כלומר אתה צריך להכנס למועדון ב6:30 כדי להתאמן שעה נטו ולצאת ב8 אחרי מקלחת.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מציע לך לרכוש מוט משקוף ,זה למשל אחד הזולים ומניסיון הוא טוב.

זה זול זה אפקטיבי אתה לא צריך שום דבר מעבר לזה ,ואתה עובד איתו על מגוון שרירים בפלג גוף עליון.

http://www.energym.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%98-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A3-%D7%93%D7%92%D7%9D-203s

ראה גם את הסירטון הזה למשל:

 

אני ממליץ לך על שילוב של 3 תרגילים :

1.מתח קצר כאשר גב כף היד מופנת כלפיך

2.מתח קצר כאשר כף היד מופנת כלפיך

3.מתח סטטי כאשר גב כף היד מופנת כלפיך אתה רק תופס את המתח

מקפל את הרגליים ומעלה אותם לכיוון הבטן.

 

התרגילים האלו עובדים על יד קדמית,יד אחורית,כתפיים,גב,בטן ,פחות או יותר

על כל פלג הגוף העליון באופן ישיר או עקיף.

 

שלושת התרגילים האלו הם סט אחד ,מספר החזרות לפי היכולת האישית

תעשה כל יום 5 סטים כאלו ,אני מבטיח לך שתוך חודש אתה

תרגיש שיפור ניכר.

 

במצב שלי אני בקושי מסוגל לעשות מתח פעם אחת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה להתחזק בשרירים הכי לא חשובים לגוף. אין פה ידע, תתייעץ בפורום LBS בשביל אנשים שיודעים מה הם אומרים ועושים.

בעיקרון חייב מכון (או ציוד באלפי שקלים והרבה מקום בבית) בשביל התרגילים החשובים, סקוואט, דדליפט, ובנצ' פרס (בסדר הזה)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך ללכת למועדון הקרוספיט הקרוב אליך.

אתה תתחזק שם וגם תגיע לתוצאות מאסה הרבה יותר ממה שתגיע בחדר כושר וגם תקבל בונוס שהכושר האירובי שלך יעלה כרבה מעבר למה שתוכל להגיע לבד.

כמו כן זה בדיוק מתאים למתחילים וכאלו שלא כלכך אוהבים להתאמן כי יש שם אוירה שנותנת דחף לאימון והאימון עצמו הוא בקבוצה שכל הזמן מלווה עם מדריך

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש אימוני קרוספיט בשעות הבוקר המוקדמות? אם אין אז זו לא אופציה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם קרוספיט זו אופציה לא רעה. גם הם משלבים את התרגילים החשובים (ולא יד "קדמית")

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי קצת מה זה קרוספיט ולדעתי זה פסיכי לחלוטין וממש לא בשביל מישהו ברמה שלי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שמכיר את התחום

ממליץ לך להתרחק מתוכניות ש'בונים' לך מדריכים במכון כושר.

תלך לייעוץ אצל מפתחי גוף מוכרים (אם תרצה אפנה אותך בפרטי) שם אתה לפחות תדע שאתה לא מבזבז זמן כסף ועצבים ואתה הולך בדרך הנכונה בוודאות. הכי חשוב לא לחפף בארוחות כי זה המפתח, יכול להגיע למצב שאסור לך עגבניה במקרים מסויימים.

המאמן עושה לך מדידות ובדיקת אחוזי שומן ומבצע איתך מעקב, לפי הנתונים ההתחלתיים שלך ייעץ לך מה לעשות מסה / חיטוב / דחיסות וכו'. ואתה תתאמן על כל הגוף ולא על שריר אחד.


Mazda 6 2008 2.5L

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כאחד שמכיר את התחום

ממליץ לך להתרחק מתוכניות ש'בונים' לך מדריכים במכון כושר.

תלך לייעוץ אצל מפתחי גוף מוכרים (אם תרצה אפנה אותך בפרטי) שם אתה לפחות תדע שאתה לא מבזבז זמן כסף ועצבים ואתה הולך בדרך הנכונה בוודאות. הכי חשוב לא לחפף בארוחות כי זה המפתח, יכול להגיע למצב שאסור לך עגבניה במקרים מסויימים.

המאמן עושה לך מדידות ובדיקת אחוזי שומן ומבצע איתך מעקב, לפי הנתונים ההתחלתיים שלך ייעץ לך מה לעשות מסה / חיטוב / דחיסות וכו'. ואתה תתאמן על כל הגוף ולא על שריר אחד.

אסור עגבניה? הבן אדם לא פיל היט.

מה זה דחיסות?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את התגובה של yotams4.

הייתי מתחיל מלקרוא בLBS/KILOGRAM כתבות בנושאי תזונה והרמת משקולות.

אימונים ביתיים ידרשו ציוד יקר ומקום. חדרי הכושר לרוב מכילים את הציוד הנדרש (מוטות, פלטות וכלוב- היזהר מאלו שמאמנים יד "קדמית" בו).

אם עסקינן סיבות בריאותיות, אז כדאי לחזק את שרירי הליבה (בטן, זוקפים וכו') לפני שמתעסקים באזורים ספציפיים. אימונים בסגנון PL/WL בדרך כלל מביאים לאיזון טוב בכל הגוף בזמן קצר יחסית.


TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...