Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב ,

בהפעלת המזגן נשמע רעש משונה .

הרעש מתמקד בעיקר באזור תא הכפפות .

זה התחיל לפתע באמצע נסיעה .

מה זה יכול להיות ואיך ניתן לטפל בבעיה ?

תודה רבה .

פורסם

קרוב לוודאי שהרעש נובע מפעולה של המפוח הפנימי.בשלב ראשון צריך הוציא את מסנן המזגן ולבדוק אם לא סתום ויש שם כל מיני לכלוכים למינהם.רצוי לתת לחץ אויר בכיוון המפוח לשם ניקוי.במידה וכל זה לא עוזר והרעש ממשיך יש לפרק ולבדוק את המפוח.בהצלחה

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

רעש כזה של קליקים? כאילו גלגלי שיניים נטחנים?

אם כן זה מהמנוע של המדף סירקולציה פנימית/חיצונית.

אתה יכול לבדוק זאת בקלות על ידי שינוי מצב הסירקולציה ובדיקה אם הרעש חוזר.

 

החלפת פילטר וניקוי מומלצת בכל מקרה כפי שנכתב מעלי.

פורסם

תרוקן את התא כפפות ותשלוף את החלק העליון שלו החוצה על ידי כיפוף בעדינות משתי הצדדים כלפי פנימה,

שם תראה את המכסה של הפילטר פתח אותו ובדוק ללכלוך.

אל המפוח מגיעים מהחלק התחתון - מתחת לתא כפפות היכן ששמים את הרגליים

יש 3 ברגים שמשחררים את המפוח - שלוף אותו החוצה ותראה אם יש בו לכלוך - היה לי מספר פעמים עלים שהגיעו למפוח והרעישו.

×
×
  • תוכן חדש...