Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות לקוי מג׳ון צ׳יקו (jy-racing) (כותרת נערכה)


bubens
שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון : נוצר קשר עם ג׳ון, פלא ופלא, ביקשתי מספר מעקב לחבילה או לחשבונית רכישה, שלטענתו נשלחה ומתעקבת במכס, אם לא אקבל אותו יוחזר כספי בחזרה, סימן שיש אור בקצה המנהרה.

אמשיך לעדכן !

עריכה אחרונה על ידי bubens
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום.

עכשיו אני מבין למה כוונתך ב "גישה" פליקס.

אז כן...לכל מי שמעוניין לדעת..

פליקס קיבל ממני שירות לא טוב. מודה. נדיר מאוד אבל בנקרה הזה זה קרה.

שילוב של לא מעט דברים שחלקם לחלוטין לא בשליטתי וחלק מהדברים שאכן יכולתי לעשות טוב יותר בכל הקשור לקומוניקציה. חלקם דברים אישיים וחלקם טכניים לחלוטין שגם נכון לעכשיו אין לי שליטה עליהם בכל הקשור למדינתנו.

לגבי "הוכחות" תקבל מה שצריך וגם אם תרצה במיידי את כספך בחזרה כפי שהצעתי לך.

כל זאת ואני לא מתנער מכך שבסופו של דבר לא נתתי את השירות שאני רוצה ויודע לתת במקרה הזה.

את שאר ההתכתבות אעשה מולך פליקס.

לגבי נוכל...אז לא...אני לא..

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה ידידי,

אנו חיים במדינה מלאה בנוכלים, רמאים, גנבים, סוחרים שמתחזים ללקוחות תמימים... ומה לא,

אני מניח שברגע שהעיניינים יסתדרו בינך לבין פ"ש, הכותרת אולי תשתנה ואולי תקבל גם התנצלות.

ועד אז... אתה כבר יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין לך שאתה לא נוכל, אבל מה חשבת לעצמך שאנשים יחשבו מכזו התנהלות?

 

מבטיח שבועים, עולה לשלושה שבעות, ואנחנו כבר בשלשה חודשים!

 

ברור שיש דברים שאינם בשליטתך, בפרט כל מה שקשור לשילוחים ולמכס במדינה שלנו, אז למה לפזר הבטחות?

 

ולמה לא לענות לטלפונים?

 

 

לא נוכל, אבל בהחלט יש מקום לשיפור השירות.

 

תבין, פה בקארספורום, "נבחרת המומלצים" [ע"ע מוסך רון / גבע / וכו'...] מצטיינת בעיקר בדבר הזה.

 

לכן מישהו שבא מקארספורום מצפה לקבל את ההתנהלות הזו ולא סתם עוד נותן שירות שעושה מה בא לו.

 

 

אני באמת מאחל לך ללמוד ולהפנים כמה דברם מהשרשור הזה, ולך תדע, אולי זה עוד יצא לטובה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכירות אישית עם ג'ון, אני יכול להעיד שמדובר במקצוען אמיתי עם אהבה אדירה לתחום!

אני מכיר אישית כמה פרוייקטים שהוא היה אחראי להם שבהם הושקעו סכומי עתק.

מיותר לציין שהפרוייקטים הושלמו והתוצאה היא לא פחות ממדהימה.

 

הבן אדם הודה והתנצל על כך שלא קיבלת את השירות אותו הוא מצפה לתת.

 

תן לו את ההזדמנות לספק לך את השירות שהוא יודע לתת. (וכן, קח בחשבון שהמדינה שלנו לא מקלה).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים על הרגשות שלו ! מה איתי ?

אני סתם לקוח ? אם אין לי למי להתלונן ? ללכת לחפש מי ינענע אותי ?

מה עם כל הימים בלי שינה, כל ההודעות ? כל השיחות ? לא מגיע לי כלום.

עבדתי קשה בשביל זה, חסכתי ולא אכלתי, כדי לרכוש את מה שאני רוצה. הפראיר (אני) עוד העביר את הסכום במזומן, בלי לקבל תמורה ובלי להיות נוכח בעת ביצוע ההזמנה.

 

התלוננתי, צעקתי הוצאתי עצבים, המקסימום שלי ! שיוחזר לי הכסף או יגיע המוצר, הוא מצידו אם הצליח לו, שם בכיס 4000 אלף שקל בלי לספק תמורה, אם לא, אז וואלה ! נתן את מה שממילא היה צריך להביא ועוד קיבל פרסום.

 

אני לא טוען שהוא כזה ! מצד שני אני לא טוען שהוא לא, פשוט לא מכיר אותו מספיק טוב, ולפי דעתי זאת לא התנהלות מקובלת.

 

עדכון : התקבלה הצעה לרכש מסופרספרינט לפי דעתי זאת עדיין לא התחיבות לרכישה, תשפטו בעצמכם . גם המק״טים לא בדיוק תואמים את המק״טים באתר, אבל יכול להיות שהם לא עודכנו באתר, נמתין על הקו.

 

ps : המחירים נמחקו לפי בקשת ג׳ון .

Invoice_150353_15_Cliente_I01020.jpg

עריכה אחרונה על ידי bubens
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים על הרגשות שלו ! מה איתי ?

אני סתם לקוח ? אם אין לי למי להתלונן ? ללכת לחפש מי ינענע אותי ?

מה עם כל הימים בלי שינה, כל ההודעות ? כל השיחות ? לא מגיע לי כלום.

 

התלוננתי, צעקתי הוצאתי עצבים, המקסימום שלי ! שיוחזר לי הכסף או יגיע המוצר, הוא מצידו אם הצליח לו, שם בכיס 4000 אלף שקל בלי לספק תמורה, אם לא, אז וואלה ! נתן את מה שממילא היה צריך להביא ועוד קיבל פרסום.

 

 

 

אני חושב שאתה "קצת" מגזים עם עוגמת הנפש.

ימים ללא שינה? רציני?

 

אני לא מבין מה אתה רוצה- התלוננת בצדק על שירות לא טוב ומתחמק. בא נותן השירות ו"מודה באשמה" (לא עניין של מה בכך בפורום ציבורי) ונתן הסבר מסויים שחלק תלוי בו וחלק לא תלןוי בו (אני נוטה להאמין לו) והודה שהיה צריך לתת שירות טוב יותר במקרה הזה.

 

מציעים לך לבטל ולקבל את הכסף בחזרה או להמשיך עם ההזמנה עם כוונה לשיפור השירות.

 

תחליט מה אתה רוצה לעשות וזהו, לא רואה טעם להמשיך לדוש בזה פה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצדיק את ההתנהלות של ג'ון (גם הוא בעצמו לא מצדיק אותה ומודה שהוא נתן שירות לא טוב), אבל אם 4000 ש"ח גורמים לך ללילות ללא שינה, אולי עדיף לך לקנות לרכב דברים בפחות כסף. תחביב מוטורי זה עסק לא זול.

אבל אין ספק שכשדברים לא מגיעים בזמן ואתה תלוי במישהו אחר שלא מתקשר איתך, זה מרתיח.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אני מגזים :) אוקיי, הכל בסדר, סתם בלבול שלי, כולם בסדר, אני לא.

בישראל של 2016 : ״הלקוח תמיד צודק״ ֿ.

כמו שכתבתי כבר, אני ממשיך בהזמנה, נראה אם זה יגיע אליי.

ואם כן אני אעדכן, להבא אשתדל להמנע מהבעת רגשות.

עריכה אחרונה על ידי bubens
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מסכים איתך.

גם על 500 שקל הייתי יושב וחושב אם הם הלכו לאיבוד, זה לא משנה אם זה 500, 1000, 4000 או 20000, עבדת קשה בשביל הכסף הזה - דין פרוטה כדין מאה.

אני במקומך הייתי מבקש את הכסף חזרה (שיהיה אצלך בכיס), ואם ג'ון רציני בלתת שירות טוב שקודם יביא את החלק ורק אחר כך תשלם לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היסטריה.

 

אז הזמנת מחו"ל ולוקח לחבילה יותר מדי זמן להגיע. ברוך הבא לכדור הארץ.

ג'ון קצת זייף ולא עדכן אותך בעיכוב - באמת לא שירות טוב. אם תבחר לחכות, החבילה שלך. אם לא, תקבל החזר.

 

שתה מים קרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח שרשור יקר,במקום להמשיך ולהתרעם או להמשיך,את מה שאתה עושה ולאכול

לעצמך את הראש ולנו...לך,קח את הכסף חזרה וזהו! קדימה לך תתקשר וקח את הכסף.

אל תדאג ג'ון יחזיר לך כל שקל , מניסיון איתו הוא ישלים את ההזמנה עד תום ובסוף

תקבל בדיוק את מה ששילמת. אצל ג'ון הכל מתנהל בקצב אחר,בקצב של ג'ון.

האיש מקצוען ויבואן מצוין,עקבי ויועץ-על. אל דאגה הגעת למקום הנכון,חסר אולי אצלו

תקשורת. אבל נתינת שירות,ייעוץ,הכוונה נכונה...אלוף.

 

גם אני עשיתי פרוייקט אצלו וראוי לציון ההכוונה הנכונה והיעוץ,הרבה חפירות היו

מצידי ולא ברכב אחד,ב2 רכבים,אפילו נהג בעצמו על מנת להבין מה צריך ומה מיותר

וכיוון במה שצריך לגעת ומה שלא צריך...

אל תדאג הגעת למקום הנכון,רק שחסרה בו תקשורת בן-אישית וזהו.

אני מציע להעזר בסבלנות בסוף השרות של ג'ון הוא הכי משתלם והכי מקצועי.

מקווה שעזרתי... ד"ש לג'ון.

ולא לדאוג,מאחורי השם יש נשמה גדולה ואהבה גדולה בתחום המוטורי ונפש

רכה רכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה "קצת" מגזים עם עוגמת הנפש.

ימים ללא שינה? רציני?

.

 

אני לא מצדיק את ההתנהלות של ג'ון (גם הוא בעצמו לא מצדיק אותה ומודה שהוא נתן שירות לא טוב), אבל אם 4000 ש"ח גורמים לך ללילות ללא שינה, אולי עדיף לך לקנות לרכב דברים בפחות כסף. תחביב מוטורי זה עסק לא זול.

.

 

יאללה, תהיו רציניים שניכם, תתנו אתם 4000 ש"ח מראש ויובטח לכם שתוך 3 שבועות מגיע ואחרי 3 חודשים גם אין חבילה וגם אתם עוד לא מצליחים לתפוס את נותן השרות שלכאורה באותו רגע "ברח עם הכסף" ובואו נהיה מציאותיים הייתם פותחים שרשורים זהים.

 

ובא נודה על האמת, אותו ג'ון לא צריך לקבל שום צלש, הרי רק השרשור הזה גרם לו לצאת מבין הצללים וכן לענות פתאום לטלפון, בלי השרשור, מי בכלל יודע אם פותח השרשור היה אי פעם מקבל את החבילה או את הכסף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורום הזה מפתיע אותי, אם זה חברה גדולה כמו צ'מפיון ההכפשות לא נגמרות

 

אם זה מישהו שמכירים, פתאום מתרעמים על פותח השרשור שסה"כ רצה לדעת מה קורה עם ההזמנה שלו ולאחר ששם 4000 שח במזומן כנראה ללא ערבון ולא קיבל שום עדכון ושום תגובה באופן טבעי חשב שעקצו אותו.

 

אתם יכולים לשבח את ג'ון עד מחר, הוא כשל בקומיוניקציה והודה זאת בעצמו, וכשאתם יושבים בבית ולא יודעים מה קורה עם כספכם אני מבטיח לכם שגם לכם עוברות מחשבות.

 

אז די עם התקיפות כנגד אדם אשר רק רצה לדעת מה קורה והפלא ופלא כאשר הגיע לפורום פתאום הכל התחיל לזוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...