Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב מרווח שיכיל את שני הכלבים הלא קטנים בכלל שלי.

 

אין לי העדפה לרכב מסויים, מחפש רכב אמין, נוח ונעים לנהיגה.

נראה לי שלא צריכה להיות בעיה עם סחירות, מקסימום אני אקנה בזול ואמכור בזול, אני צודק?

מעדיף רכב לתקופה ארוכה.

כפי הנראה שימוש ממוצע מינוס (עובד מהבית).

 

חשבתי בכיוון של קיה סיד, יונדאי I30, פיג׳ו 308 (אמרו לי לא להתקרב, זה נכון?), אולי סקודה (גם עליה שמעתי שפחות אמינה, זה נכון?)

 

אשמח לחוות דעת, או המלצות אחרות :)

פורסם (נערך)

המלצות נוספות - אוריס סטיישן או מגאן סטיישן , בין החסכוניות בקטגוריה.

בפיג'ו מדובר ב308 מהדגם הקודם עם תיבת AL4, לא כולם אוהבים אותה וכדאי לבדוק לפני רכישה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)

טויוטה אוונסיס סטיישן, ענק.

אם אין עכשיו תחכה שיכנס, נמכרו מעטים.

סיאט לאון סטיישן מ 2014.

עריכה אחרונה על ידי אבי בזל
תוספת
פורסם

אני בכללי פחות מתחבר לפיגו, אבל לא יצא לי לשמוע מחברים ביקורות רעות על ה308, בכל מקרה אני במצב שלך הייתי הולך על הקיה סיד , רכב אמין מאוד ונוח לנהיגה, לא רואה בעיה בלהכניס בפנים 2 כלבים גדולים :)

יצא לך לעשות נסעת מבחן על אחת מהמכוניות שציינת?

Guest ישליישלי
פורסם

פורד מונדאו סטיישן תא מטען ענק איכותית ומהנה, מה גם מחיר זול לקניה ( ישאר לך הרבה עודף )

יש אחת שמפורסמת פה בלוח.

פורסם
אני בכללי פחות מתחבר לפיגו, אבל לא יצא לי לשמוע מחברים ביקורות רעות על ה308, בכל מקרה אני במצב שלך הייתי הולך על הקיה סיד , רכב אמין מאוד ונוח לנהיגה, לא רואה בעיה בלהכניס בפנים 2 כלבים גדולים :)

יצא לך לעשות נסעת מבחן על אחת מהמכוניות שציינת?

 

עדיין לא, אבל בתור רוכב אופנוע, כל המכוניות (לפחות ברמה הזאת) מרגישות לי אותו הדבר...

פורסם

הייתי בודק את הדאציה לוגן סטיישן,ממש מעט מעל התקציב שלך

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עדיין לא, אבל בתור רוכב אופנוע, כל המכוניות (לפחות ברמה הזאת) מרגישות לי אותו הדבר...

אאוטלנדר 5 מקומות.

גדול משמעותית מהסטיישנים האלה. אם אין לך בעיה עם גיר ידני

×
×
  • תוכן חדש...