Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה 2013, ידנית


lior_haroni
שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברי היקרים לפורום.

מחפש להחליף את הפיקנטו שלי בעד סופר מיני 1.4

מה דעתכם על האיביזה? נחשבת לאמינה? חסכונית? זריזה וחזקה?

אשמח מאוד לחוות הדעת שלכם,

שנה נפלאה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כוח היא לא ה tsi אבל תרגיש הבדל לעומת הפיקנטו.

לגבי האמינות מנוע ה 1.4 ותיק ולא ידוע על בעיות מיוחדות.

אם אתה רוצה באמת זריז חפש את ה tsi.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור הזה יש.

 

יש לי מודל 2011 (דצמבר),

אני מאוד מרוצה מהרכב, עד עכשיו עברתי 70 אלף, רק טיפולים שוטפים.

פחות מרוצה ממחירי הטיפולים היקרים (טיפול קטן 500 - 600, טיפול גדול 800-900) ברשת.

וגם הביטוח יחסית יקר אם אין לך מיגון, אני מעדיף את שלי ללא מיגון. רק השנה הצלחתי להוזיל את הביטוח לכיוון 3800 כי יש הסכם עם מקום העבודה.

 

צריכת הדלק סבירה,

במרכז היינו עושים 1/12 במשולב.

עכשיו שעברנו צפנו 1/15 - 1/16.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש פאביה 2013 ידנית 1.4 - זה בערך אותו רכב. אני מאוד מרוצה מהרכב ובסל"ד מעל 3.0K הוא תזזיתי וכיפי - אם כי ספורטיבי הוא לא, עדיין מספיק זריז בשבילי גם עם מטען מלא + כסא תינוק ותפוסה מלאה + מזגן עדיין עם צריכת דלק טובה מאוד יחסית לרכבים אחרים. רכב אמין - ביטוח יקר- טיפולים סבירים.

דברים בסיסיים מאוד קל לעשות לבד - פילטר אוויר+ מזגן - 10 דקות עבודה. יכולים להוזיל משמעותית את עלות הטיפולים (נשאר רק שמן+פילטר אם אתה לא מתכוון להתעסק עם זה לבד) + פעם בשנתיים נזול בלמים שגם זה אפשר לעשות לבד די בקלות. פילטר דלק - כל 60 אלף ק"מ (בישראל), פילטר אוויר מנוע כל 2-3 או 30 עד 45 אלף ק"מ (בישראל), פילטר מזגן כל 30 אלף או שנתיים (עדיף כל שנה בישראל), פלאגים כל 4 שנים או 60 אלף ק"מ. חשוב לא לדחות החלפות שמן ולא לסחוב מעל שנה גם אם לא מגיעים ל 15 אלף.

שאר החלקים - יקרים!

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש פאביה 2013 ידנית 1.4 - זה בערך אותו רכב. אני מאוד מרוצה מהרכב ובסל"ד מעל 3.0K הוא תזזיתי וכיפי - אם כי ספורטיבי הוא לא, עדיין מספיק זריז בשבילי גם עם מטען מלא + כסא תינוק ותפוסה מלאה + מזגן עדיין עם צריכת דלק טובה מאוד יחסית לרכבים אחרים. רכב אמין - ביטוח יקר- טיפולים סבירים.

דברים בסיסיים מאוד קל לעשות לבד - פילטר אוויר+ מזגן - 10 דקות עבודה. יכולים להוזיל משמעותית את עלות הטיפולים (נשאר רק שמן+פילטר אם אתה לא מתכוון להתעסק עם זה לבד) + פעם בשנתיים נזול בלמים שגם זה אפשר לעשות לבד די בקלות. פילטר דלק - כל 60 אלף ק"מ (בישראל), פילטר אוויר מנוע כל 2-3 או 30 עד 45 אלף ק"מ (בישראל), פילטר מזגן כל 30 אלף או שנתיים (עדיף כל שנה בישראל), פלאגים כל 4 שנים או 60 אלף ק"מ. חשוב לא לדחות החלפות שמן ולא לסחוב מעל שנה גם אם לא מגיעים ל 15 אלף.

שאר החלקים - יקרים!

 

אשמח לדעת איך אתה מחליף נוזל בלמים לבד, כל השאר באמת פשוט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעזרתי במשאבת הואקום ובעזרתו של חבר הכנופיה.

 

יש המון סרטוני וידאו ברשת בנושא. יש גם אופציה ללא משאבה לאדם אחד, ראה קישור מטה.

 

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במשפחתי הייתה איביזה 2013 ידנית

מנוע 1.4

מדגם רפרנס

הייתה אצלנו 40K אלף קילומטר

רכב מ-ע-ו-ל-ה, חסכוני מאוד בדלק, צריכה של 1-15 בערך בנסיעה נורמלית

המנוע לא חזק אבל מספיק לנסיעה במהירות החוקית בארץ וגם טיפה יותר.

בידוד רעשים קצת לוקה בחסר אבל בשביל התמורה לסכום שהיה לו בתור רכב חדש הוא מעל ומעבר.

הרכב נמכר 2000 ש"ח מעל המחירון ועם טסט לחודש בלבד.

בקיצור מומלץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלי 2014, רפרנס 1400. הרכב מעולה. אני גר באילת, והמזגן פשוט מוציא חיוך כל פעם מחדש. תמיד על מצב "2" ואחר-כך עובר ל-1.

לא חסר לרכב כוח, בשום מצב, הגה אלקטרו-הידראולי מדוייק, תנוחת נהיגה מצויינת, חסכוני בדלק, העברת הילוכים חלקה, רכב יציב בסיבובים, וההילוכים יחסית קצרים. לא פעם ממצב של כמעט עצירה, המשכתי בשני, ללא שום דרמה או היסוסים.

שנתיים אצלי ומגלה אמינות מוחלטת. פלסטיקים שקטים ולא מקרקשים כלל. איבזור סביר ואף יותר למחירו.{בקרת שיוט ומהירות נסיעה, פנסי ערפל עוקבי פנייה, כל 4

ח"ח עולים ויורדים בנגיעה, עם כפתורים מוארים{כולם}, חיישני לחץ אוויר, מולטימדיה, שהתגלתה כבעלת צליל מעולה, מרימי שמשות מקוריים ועוד, הדברים הרגילים.

טיפול במורשה עלה 525 ש"ח.

דברים שאני לא אוהב:

תאורת דרך, ביום, כאשר הכפתור במצב "0",שלא ניתן לבטל, אלה בעזרת חיתוך כבל מסויים.[אין אופצייה דרך המחשב, ניסיתי הכל, באמת הכל,].

נסיעה בכביש משובש, אספלט שבור, הבולמים מעבירים יותר מדי אינפורמציה לנוסעים. "רכות גרמנית" {לטוב ולרע}.

יש מצב שפיספסתי כמה דברים, מפני שזה לא מבחן דרכים אלה חוות דעת כללית ובקצרה. בקרוב אסכם שנתיים עם הרכב. אחרי הטסט באוקטובר.

בקיצור תקנה אחת במצב טוב. ואם ייבקשו הרבה, תתמקח. אבל אם הרכב שמור, אל תחשוב פעמיים!

[הנקודה הקטנה {מאוד} בתמונה מעל הגלגל הקדמי זה פשוט זבוב ש"ישב" שם כשהיא צולמה.]:-D

IMG_20150214_133200.jpg

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלי 2014, רפרנס 1400. הרכב מעולה. אני גר באילת, והמזגן פשוט מוציא חיוך כל פעם מחדש. תמיד על מצב "2" ואחר-כך עובר ל-1.

לא חסר לרכב כוח, בשום מצב, הגה אלקטרו-הידראולי מדוייק, תנוחת נהיגה מצויינת, חסכוני בדלק, העברת הילוכים חלקה, רכב יציב בסיבובים, וההילוכים יחסית קצרים. לא פעם ממצב של כמעט עצירה, המשכתי בשני, ללא שום דרמה או היסוסים.

שנתיים אצלי ומגלה אמינות מוחלטת. פלסטיקים שקטים ולא מקרקשים כלל. איבזור סביר ואף יותר למחירו.{בקרת שיוט ומהירות נסיעה, פנסי ערפל עוקבי פנייה, כל 4

ח"ח עולים ויורדים בנגיעה, עם כפתורים מוארים{כולם}, חיישני לחץ אוויר, מולטימדיה, שהתגלתה כבעלת צליל מעולה, מרימי שמשות מקוריים ועוד, הדברים הרגילים.

טיפול במורשה עלה 525 ש"ח.

דברים שאני לא אוהב:

תאורת דרך, ביום, כאשר הכפתור במצב "0",שלא ניתן לבטל, אלה בעזרת חיתוך כבל מסויים.[אין אופצייה דרך המחשב, ניסיתי הכל, באמת הכל,].

נסיעה בכביש משובש, אספלט שבור, הבולמים מעבירים יותר מדי אינפורמציה לנוסעים. "רכות גרמנית" {לטוב ולרע}.

יש מצב שפיספסתי כמה דברים, מפני שזה לא מבחן דרכים אלה חוות דעת כללית ובקצרה. בקרוב אסכם שנתיים עם הרכב. אחרי הטסט באוקטובר.

בקיצור תקנה אחת במצב טוב. ואם ייבקשו הרבה, תתמקח. אבל אם הרכב שמור, אל תחשוב פעמיים!

[הנקודה הקטנה {מאוד} בתמונה מעל הגלגל הקדמי זה פשוט זבוב ש"ישב" שם כשהיא צולמה.]:-D

[ATTACH=CONFIG]471061[/ATTACH]

 

 

לפני שתחתוך כבלים או ורידים, ממליץ לך לבקש את זה פעם הבאה שתקפוץ למוסך, יקח בדיוק 2 שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שעשיתי בטיפול הקודם. ההצעה של המוסך{המורשה}, הייתה לחתוך את הכבל, לאחר ש"חרשו" את כל האופציות דרך המחשב. זה גם הפתרון היחידי שהיה לאיש דיאגנוסטיקה בכיר במוסך המרכזי להציע. אין דרך אחרת.

וזה מה שכולם עושים. חותכים. בדיוק 2 שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...