Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע לגבי אייפון (באנדרואיד כבר שנים), אבל באנדרואיד יש אפשרות להגדיר ברמת מערכת ההפעלה לאיזה אפליקציה יש גישה למשאבים בטלפון (מצלמה, מיקרופון, GPS וכו').

Settings -> Privacy and Safety -> App Permissions

 

 

ממליץ (בחום) לכל אחד לעשות ניקיון ברשימה הזאת, כי בהגדרות ברירת מחדל כמעט כל האפליקציות מבקשות הרשאות גישה למשאבים שבכלל לא רלוונטים, וזאת עוד בקרה (גם אם לא 100%) על יכולות של אפליקציות. לא חושב שמחזיק מים במכשירים שהם Jail Broken או Rooted כמובן.

ובאופן כללי, כנראה שהכי נכון זה להבין שכל עוד עושים שימוש באפליקציות האלה ובסמארטפון הקרב הזה הוא חצי אבוד מראש.

 

יוסי

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד משהו שלאחרונה צץ לי בפייסבוק, אני מקבל עדכונים כאילו ביקשתי חברות מאדם כלשהו והוא אישר, אלו אנשים שאין לי קשר איתם ואין סיכוי ששלחתי להם בקשות חברות, אך מקבל עדכונים כאילו שלחתי כאלו.

ולמה זה יותר חשוד ומוכיח את הדברים , אני לא מופיע בחיפוש של הפייסבוק אלא אם זה חבר של חבר מחפש, ככה שזה די נוגד את עצמו שהאנשים שלכאורה שלחתי אליהם בקשות חברות, כלל לא קשורים גם בעקיפין אליי.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
לא יודע לגבי אייפון (באנדרואיד כבר שנים), אבל באנדרואיד יש אפשרות להגדיר ברמת מערכת ההפעלה לאיזה אפליקציה יש גישה למשאבים בטלפון (מצלמה, מיקרופון, GPS וכו').

Settings -> Privacy and Safety -> App Permissions

לא יזיק, אבל לא מאוד יעזור. גם אם אתה רק גולש בטלפון דרך איזה דפדפן ולא פותח שום אפליקציה, אתה עדיין מפזר לכל עבר מספיק נתונים מזהים בשביל לדחוף לך פרסומות מותאמות. אנדרויד, iOS, לא משנה.

 

ודוגמה אחרת - אם אני חוסם אנשי קשר, אבל 3-4 חברים שלי כן שיתפו את רשימת הקשר שלהם (עם הטלפון שלי בתוכה) כמו 99% מהמשתמשים, אני כבר מופיע אצלם במאגר.

בקיצור, כמו שכתבת, חצי-אבוד מראש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מצאתי בגלקסי 5אס עם אנדרואיד 5 את הרשימה של הרשאות למיקום.

יש דף שמראה אילו אפליקציות השתמשו בשירותי מיקום ולכבות את המיקום לגמרי לכולם וזה לא טוב כי אחרת וויז לא עובד.

 

נסיתי לעדכן גירסה אבל מתקבלת הודעת שגיאה שהגרסה שאצלי אינה "מורשית", המכשיר נקנה בחנות סגור בקופסא עם אחריות של היבואן הרשמי.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יוסי - תעדכן לאנדרואיד 6.

המערכת הרשאות שם - זה העתק של מה שיש באייפון כבר 6 שנים בערך.

 

רק בשימוש ביכולת מכשיר האפליקציה מבקשת הרשאה ויש מרכז פרטיות והגדרות ברמת אפליקציה ומכשיר.

 

אבל כמו שזה נאמר זה חלק קטן מהמזהים והמידע שיש עלייך.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מי שחייב פייסבוק בנייד, מומלץ לו בחום להיפטר מהאפליקציה הרשמית ולהוריד את "tinfoil for facebook", שהיא בסה"כ עטיפה לגרסת הweb של הפייסבוק, וכך מספקת את האפליקציה מצד אחד, אבל בחצי מהגודל ונטולת חלק גדול מה"הפתעות" שאפליקציית פייסבוק המקורית סוחבת איתה.

 

אני משתמשת בזה בשנתיים האחרונות והחיסרון היחיד שיש לזה מבחינתי הוא שאופציית "login with facebook" באפליקציות אחרות לא עובדת אוטומטית אלא דורשת להכניס כתובת מייל וסיסמה של פייסבוק (לא מזהה שפייסבוק מותקן בטלפון).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני עם אנדרואיד 6 אבל עם זיכרון יחסית מוגבל (ללא הרחבת זיכרון) ולכן עדיין מעדיפה לא לחנוק את הטלפון עם תוכנות מנופחות וזללניות, בעיקר בהתחשב בעובדה שפייסבוק מכריחה גם ככה להתקין אפליקציה נפרדת למסנג'ר בשביל הודעות.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
באנדרואיד 6 אפשר פשוט לבטל לאפליקציה את כל ההרשאות, לא צריך להסתבך.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

אפשר הסבר?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פייסבוק נעזרת במיקרופון, gps וכו' בכדי לדלות מידע.

באנדרואיד 6 אתה יכול לבטל את ההרשאות האלו והאפליקציה לא תוכל לעשות שימוש באמצעים אלו.

זה נמצא תחת הגדרת הרשאות בכל אפליקציה.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני עם אנדרואיד 6 אבל עם זיכרון יחסית מוגבל

אז תרשמי לך כדי שלא תשכחי :)

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מה לגבי

http://mizbala.com/news/114198 זה?

חשיפה: כך פייסבוק ישראל ואיגוד הבנקים ריגלו אחר מחאת 'באים לבנקאים' עד שמחקו אותה לחלוטין

גיבוב של קונספירציות וחצאי אמיתות עם מעט מאוד הבנה טכנית.

כותר מפוצצת על כתבה מביכה בעיקר שמסתכמת בבכו לי , אכלו לי ואולי אפשר היה לעשות את X (להל״ן איזור המד״ב).

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...