Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרנד סניק 3 - שרשור מתגלגל


Fazer

פוסטים מומלצים

מאדם יסודי כמוך הייתי מצפה שתחכה ל 5:55 שהטמפ׳ תרד ל15 תלחץ על הגז עד לטורים 5 ואז תתן תמונה חח

לפני שעתיים, Fazer כתב:

רק למען ההיסטוריה וקצת כי אני אוהב אסטטיקה - לאחר 7 שנים וארבעה חודשים, הסתדרו להם המתאפס והלא מתאפס על מספר נחמד:

 

image.png.e0078d91137b83b0d6f59e6ae52f9b44.png

 

  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 232
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כיון שמזמן לא הוצאתי כסף על האוטו, המצבר החליט שנמאס לו - עדיין לא מת לגמרי, אבל מניע בקושי אחרי קצת יותר משלוש וחצי שנים (הקודם, המקורי, החזיק זמן דומה - מאוגוסט 2016 ועד פברואר 2020). המצבר שהגיע עם הרכב גם היה ורטה, ולמרות שאני נוטה להמשיך עם המותג, אני מתלבט אם לא לנסות משהו אחר. בנוסף, כרגע מותקן varta silver, וכל מה שאני מוצא באינטרנט זה blue, אני לא לגמרי סגור על ההבדלים ביניהם.

 

image.thumb.jpeg.214fb8e948d053cff806e5806e5a780d.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה SILVER DYNAMIC הוא AGM וה-BLUE DYNAMIC לא.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Fazer כתב:

וכל מה שאני מוצא באינטרנט זה blue

כמו שאיציק כתב לך, הסילבר זה מצבר בטכנולוגית AGM אשר עדיפה

בהרבה לרכבים המצוידים בסטארט סטופ.

לורטה יש גם מצברים כחולים, בטכנולוגית EFB המתאימים לסטארט סטופ.

אבל מניסיון אורך החיים שלהם קצר יותר.

אם אתה באזור יהוד, אז אוטו ציון מחזיק את כל קשת הדגמים של ורטה

רצוי להתקשר קודם לוודא.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, קורן בן אשר כתב:

יש אצלך סטארט-סטופ?

למזלי הרב הרכב שלי הוא מהדור שלפני השטות הזו.

 

לפני 33 דקות, איציק נ. כתב:

ה SILVER DYNAMIC הוא AGM וה-BLUE DYNAMIC לא.

יכול להיות שרכב שאינו סטארט-סטופ הגיע במקור עם AGM? כי עכשיו כשאתה אומר את זה, יש לי איזה זיכרון עמום שבפעם הקודמת חיפשתי בנרות AGM כי זה מה שהיה המקורי, אבל כיון שעברתי את גיל 50, אני לא לגמרי סומך על הזיכרון שלי...

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיון שאני כבר לא יכול לערוך את ההודעה המקורית:

1050 ש"ח מאוחר יותר, נבחר ווארטה Silver dynamic 70AH.

 

במעט הקבוצות שעוסקות בסניק, הדעה הרווחת היא שהן הגיעו במקור, לפחות בשנים המוקדמות יותר, עם מצבר 60AH, אבל כיון ששלי הגיעה עם מצבר 70 אמפר, החלטתי לשמור על זה בפעם הקודמת, וגם הפעם. כנראה שזה overkill, אבל אני מניח שאפשר להגיד את זה על הרבה דברים שמתועדים בשרשור הזה.

 

ותודה ליועץ הטלפוני @איציק נ.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.10.2023 בשעה 07:44, איציק נ. כתב:

אבל לשים חדש במקום ישן מצריך מיומנות של גניקולוג.

בשני מקרים בחיים שלי חשדתי בנקע באגודל - אחת מהן היתה החלפת פילטר מזגן בDS. 

על השניה אני לא מדבר. 

 

בתאריך 3.10.2023 בשעה 23:46, Fazer כתב:

למען התיעוד ההיסטורי

עברתי על השרשור הזה - אני כבר מרגיש פחות לבד. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Fazer כתב:

כיון שאני כבר לא יכול לערוך את ההודעה המקורית:

1050 ש"ח מאוחר יותר, נבחר ווארטה Silver dynamic 70AH.

 

במעט הקבוצות שעוסקות בסניק, הדעה הרווחת היא שהן הגיעו במקור, לפחות בשנים המוקדמות יותר, עם מצבר 60AH, אבל כיון ששלי הגיעה עם מצבר 70 אמפר, החלטתי לשמור על זה בפעם הקודמת, וגם הפעם. כנראה שזה overkill, אבל אני מניח שאפשר להגיד את זה על הרבה דברים שמתועדים בשרשור הזה.

 

ותודה ליועץ הטלפוני @איציק נ.


ה-Varta battery finder אכן ממליץ על המצבר שבחרת. בהנחה שהתושבת אצלך, כמו הרבה דברים אחרים, דומה לפלואנס/מגאן, אז זה גם מצבר בגודל הנכון לתושבת. רק שמשום מה, לצד המצבר הזה, האתר של Varta מציע גם שני מצברים מהסדרה הכחולה, בגודל שונה, אחד קטן יותר ואחד גדול יותר בגדול הפיזי. שזה מוזר מאוד. בכל אופן, בהנחה שגודל התושבת אצלך מתאים למצבר בגודל 190X278X175 מ"מ, ומכיוון שאין אצלך סטארט-סטופ, לדעתי היית יכול בשקט לשים מצבר וורטה כחול E11 בקיבולת 74 Ah, והיה נשאר לך עודף מ-700 ש"ח. אלא אם כן יש אצלך הנחיה מפורשת לשים מצבר AGM/EFB (למרות היעדר S&S).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, קורן בן אשר כתב:

אלא אם כן יש אצלך הנחיה מפורשת לשים מצבר AGM/EFB

אחרי מחקר בקבוצות בחו"ל הבנתי שבאירופה בשנתון שלי יש את המנוע שלי עם מערכת סטופ-סטארט, שלא ידעתי שקיימת בסניק דור 3 - למעשה הרבה שם לא ידעו שזה קיים בלי המערכת ואני לא ידעתי שזה קיים עם המערכת, קצת מוזר אבל כנראה שזו היתה שנת מעבר או משהו כזה, אין לי הסבר מדעי לנושא. יש לי תחושה לא מבוססת שרנו פשוט שמו את אותו המצבר הזה בכל הסניקים, עם המערכת ובלעדיה, וכך התגלגל לו המצבר גם לשלי ואני פשוט המשכתי את השרשרת.

 

מניח שאתה צודק וה E11 היה טוב באותה מידה - אבל שמתי לב שבאמפראז' נתון, ה CCA של הסדרה הכחולה נמוך משל הסידרה הכסופה, (ה E11 הוא 680 וזה שאני לקחתי הוא 760), לא יודע עד כמה זה קריטי.

 

וכאן יש הסבר על איך נכון להחליף מצבר בסניק (כמובן שבארץ עובדים אחרת...).

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך SS (אוי זה נשמע רע) - מספיק לך גם מצבר עם CCA נורמטיבי בין 350-500 

ברגע שיש לך SS אתה צריך את אזור ה700-900 

 

680 זה בסדר פשוט המגבר עם הזמן מאבד לא רק את הקיבולת שלו אלא גם את נתון הCCA - אבל שוב, אין לך SS אז זה לא משנה, זה אובר קיל. 

 

מה שיש לך זה STS - סטופ ד'יס שי# 

 

כמו אצלי - שיש לי SS אבל משום מה כשאני אוצר הA מהבהב בירוק אבל המנוע לא מדומם ואני מתאר לעצמי שכנראה הליסינג שהרכב היה בבעולות (לובינסקי עצמם) ניטרלו את כיבוי המנוע בפועל והמערכת רק נותנת חיווי שהיא "פעילה" - ואני לא מתלונן על זה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, lanosforce כתב:

מספיק לך גם מצבר עם CCA נורמטיבי בין 350-500

אני מניח שאתה צודק - למרות שאת הדיזל הזה קשה לסובב, בעיקר בבקרים קרים הוא עושה קולות של "באמאש'ך, תן עוד לישון", בניגוד - לדוגמה - לגולף של זוגתי (TSI 1.4 150 כ"ס) שכנראה שגם אם תניע אותו בשלג בשניה שתלחץ על הכפתור תקבל סטארטר עוצמתי ומנוע שמתייצב על סרק עצבני עם תחושה של "מי? מי יכול עלי??". בהתחלה ההנעה האיטית שלו הדאיגה אותי, אבל הוא היה כך גם כשהוא היה חדש, ואני מניח שזה פשוט מה שזה - זה דיזל ראשון שלי, אז אין לי קנה מידה להשוואה.

 

כמו שכתבתי אני אפילו לא בטוח שאני צריך 70 אמפר, כנראה 60 גם יספיק, אבל לא רציתי לעשות ניסיונות, והעדפתי לשלם עוד כמה גרושים בשביל המוכר והידוע.

 

לפני 22 דקות, lanosforce כתב:

כשאני עוצר הA מהבהב בירוק אבל המנוע לא מדומם

לא יודע איך זה ב PSA, אבל היה לי את התופעה הזו בהונדה ג'אז - כשהמצבר נחלש ה S&S הפסיק לתפקד וסימן על צורך בהחלפת המצבר, אבל בדיקה אצל חשמלאי עצמאי הראה שהנתונים של המצבר עדיין טובים בפני עצמם, ובהתייעצות עם מוסך הונדה הם אמרו שלא יקרה שום נזק - הרכב נסע עוד שנתיים וחצי עם המצבר הזה, כשמערכת ה S&S לא מתפקדת, לפני שהוא הוחלף.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה יש אחריות על המצבר לחצי שנה אבל אני מעדיף כבר להחליף לחדש לפי הרצון שלי כשיגיע הצורך, מקסימום עד חורף הבא אחליף יזום.

 

וכן כשמניעים דיזל לפעמים אפילו יש רגע של דומיה... אה כן, בוקר טוב צריך לקום לעבודה, רגע אבויה... מכין בוציאטו

בא להעביר להילוך, סטאנה שוואעייה, רק הגעתי לגרגרים

 

אוקיי זע

  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, lanosforce כתב:

 

כמו אצלי - שיש לי SS אבל משום מה כשאני אוצר הA מהבהב בירוק אבל המנוע לא מדומם ואני מתאר לעצמי שכנראה הליסינג שהרכב היה בבעולות (לובינסקי עצמם) ניטרלו את כיבוי המנוע בפועל והמערכת רק נותנת חיווי שהיא "פעילה" - ואני לא מתלונן על זה. 

זה סימן למצבר שעומד לסיים את חייו בעוד כמה חודשים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.12.2023 בשעה 09:18, Fazer כתב:

מרות שאת הדיזל הזה קשה לסובב, בעיקר בבקרים קרים הוא עושה קולות של "באמאש'ך, תן עוד לישון",


למה ככה? מניע לי תמיד בנגיעה, אפילו במזג אויר קר, להוציא מצב של מצבר על סף גסיסה. הסוד - תן לו עוד כמה שניות עד שנורת מצתי הלהט נכבית. במיוחד במז"א "קר". בטמפרטורות שלנו זה ממש לא חיוני להנעה, אבל זה עושה אותה קלה יותר.

 

בתאריך 19.12.2023 בשעה 09:18, Fazer כתב:

לא בטוח שאני צריך 70 אמפר, כנראה 60 גם יספיק


עשית את הבחירה הנכונה, ייתכן שאם היית שם 60 היית מגלה פתאום שלוח השעונים נדלק לך כמו עץ חג מולד באופן אקראי.

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...