Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חנויות שיפורים ב UK \ CANADA ל פג'ו 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקור ביררתי על מצערות ל-MI16.

צר לי לאכזב אותך, אבל לגבי INLET MANIFOLD, הוא אמר לי שאת זה אצטרך למצוא לבד.

 

יש להם של קיט לאלפא (JTS נראה לי), אני אראה מי מייצר שם את הסעפת.

מה לגבי PUGSPARES? יש להם סעפת ל-MI, אולי הם יכולים לקשר ליצרן של הסעפת לצורך הכנת אחת לראלי.

 

אני אפתח היום את התמונות מהתערוכה, אם אני לא טועה צילמתי שם קיט ליניקת אויר החל מהגריל ועד למצערות (בדומה לקיט של פיז'ו ספורט).

נ.ב.

גם לM3-CSL יש מצערות עם פתח יניקה מאוד נחמד מקרבון. יש לי צילומים מקרוב מאוד, זה יכול לתת השראה לראלי :shock:

 

אתה לא מאכזב אותי :wink:

כל הענין נבדק לעומק, אין סעפת יניקה לראש של הראלי בטח לא כזאת שמותאמת למצערות של R , ולכן נדרשת בניה של סעפת יניקה שמקשרת בין המצערות לראש מנוע.

גם זה בוצע :wink: אגב, לא זול וגם לא פשוט

ויש עוד סט מצערות ספייר בבית לפרויקט הבא 8)

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
המצערות שאתם מרכיבים נותנות לכם תוספת כח??

אם כן, כמה כח?

 

מרכיבים... כמה פשוט זה נשמע ככה..

כמה כח ?

תלוי בכ"כ הרבה פרמטרים כמו ה-ecu,מבנה החצוצרות על המצערות ,סעפת היניקה,אינג'קטורים,פתרון לסינון אוויר,פורטינג לראש מנוע וקמשפט.

 

אין לי מושג מה תהיה תוספת הכח עד כמה שאני יודע הפרויקט אותו אני מבצע כרגע לא בוצע בעבר במתכונת הזאת על 106 ראלי כלומר מצערות של R-750 ושימוש במזרקים בראש המנוע וחיבור לכל הסנסורים בתא המנוע כולל למנוע הצעדים.

 

אני מצפה כרגע לתוספת של בין 20-40 כ"ס וזה כמובן תלוי בשינויים נוספים שיבוצעו בעתיד.

מה שבטוח שזאת פלטפורמה מצוינת לשינויים עתידיים, אפשר להוציא ממנוע כזה עם שינויים תואמים בראש וקמשפט 305 מעלות גם 180 כ"ס ואפילו יותר !

 

התיכנון שלי הוא ל-setup יותר מתון, קמשפט 285 מעלות ופורטינג, אבל זה לעתיד לבוא, כרגע אני מתמקד בסיום הפרויקט.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

כמו שאמרתי, הנה תמונות ראשוניות.

זה מיוצר ע"י ידידינו הבאוורים עבור ה-CSL

 

שים לב למצערות באמצע ולקופסת ה"שאיבה" מקרבון (עולה יותר מהראלי)

 

3377578.jpg

 

והמצערת, הו אלוהים, אם היא לא לפחות 90 מ"מ אני מוכן שיחתכו לי הכל היום.

מצטער על האיכות, התרגשתי מהגודל

 

3377585.jpg

 

עוד מבט על six in a row throttle bodies :roll::twisted:

 

3377591.jpg

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

טוב, התמונות קצת לא ברורות

דיברת על מצערת בקוטר 90 מ"מ, יש מצערת ראשית לפני תיבת האוויר שמזינה 6 מצערות בשורה ?

 

כי נראה קצת לא הגיוני 6 מצערות בקוטר 90 מ"מ כ"א, יש לי פה בשולחן מצערת בקוטר 75 מ"מ של delerto והיא טובה ל-164 2.0 ליטר... וגם לאוטו של תומר :wink:

6 מצערות בקוטר 90 יגרמו למרכבה סימן 3 לעבוד lean :lol:

 

לגבי תיבת האוויר, ל-gmcmotorsport יש תיבת אוויר מקרבון לקיט מצערות שלהן עבור ה-VTS , ובהתאמה קלה ל-106 GTI.

 

בכל אופן זה נראה מיליון $ ולא סתם זה אחד המנועים האטמוספריים הטובים בעולם.

TB מהמפעל, איזה חלום רטוב...

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

דיברת על מצערת בקוטר 90 מ"מ, יש מצערת ראשית לפני תיבת האוויר שמזינה 6 מצערות בשורה ?

 

בכל אופן זה נראה מיליון $ ולא סתם זה אחד המנועים האטמוספריים הטובים בעולם.

TB מהמפעל, איזה חלום רטוב...

 

זאת אכן מצערת אחת גדולה לפני תיבת האויר.

הגודל שלה עצום, הצלחתי להכניס 2 ידיים לתוכה ללא קושי, ע"מ לסובב את הפרפר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
הצלחתי להכניס 2 ידיים לתוכה ללא קושי, ע"מ לסובב את הפרפר.

מהההההה?! :shock:

 

איזה פארשים הרודפי יהודים האלה!

 

עושים כזאת עבודה מקצועית על המנוע אבל בסופו של דבר לא מסירים את הפרפר מצערת???

 

זה שיפור אחול באלועה - לפחות תוספת של 25% כוח בגבוהות!

 

חאפרים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...