Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חנויות שיפורים ב UK \ CANADA ל פג'ו 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די בספק אם יש פג'ו 306 בקנדה.... בארה"ב בטוח אין...

 

לגבי אנגליה - האפשרויות בלתי מוגבלות....

החברה' פה ממליצים הרבה על GMC motorsport, וכל מי שיש לו נסיון בטח ייתן לך את הקישורים להם ולאחרים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אני די בספק אם יש פג'ו 306 בקנדה.... בארה"ב בטוח אין...

 

לגבי אנגליה - האפשרויות בלתי מוגבלות....

החברה' פה ממליצים הרבה על GMC motorsport, וכל מי שיש לו נסיון בטח ייתן לך את הקישורים להם ולאחרים.

 

gmc motorsport נמצאים בסקוטלנד ואינם משפרים 306ים

Rikshanoam-R

פורסם

הי אין פג'ו 306 בקנדה יש רק 405 ו 504 הישנות.

אין סיכוי למצוא חנות שיפורים ל 306 וביכלל לפג'ו.

אני מקווה שעניתי על השאלה

פורסם

המשלוחים יקרים מאוד, בטח אם זה חלקים יעודיים ל-306 (זה בדרך כלל לא חלקים קטנים :lol: ).

 

תהיה סגור על מה אתה מחפש, תקבל לינקים בהתאם.

כולם, כמעט, שולחים עם איזה חברה שתרצה. פשוט תדבר איתם באימייל קודם.

 

שים לב שלדור הראשון יש פחות שיפורי קוסמטיקה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אני מחפש כל מיני מסכות , שיפורי מנוע (קאמשאפטים) ועוד.. אל תדאגו לתשלום , לאחר בדיקה מקיפה גם אחרי משלוח זה עדיין יהיה יותר זול מהארץ :)

פורסם

מסכות? פורים הגיע ולא סיפרו לי...

 

חזרתי היום מתערוכת ז'נבה, סמוך עלי שחקרתי את הנושא לעומק.

נ.ב.

מצאתי חברה שמוכנה לעשות מצערות לפי מידות 40/42/45 שמבוססות על וובר-אלפא.

אבל רק עם TPS אחד (ככה זה אצלך דיויד?).

לשני הפסיכים שזה יכול להיות רלוונטי אליהם, אני אברר עוד... :roll:

 

תסביר בדיוק מה אתה רוצה. תהיה לפחות רציני ותדע איך קוראים למה שאתה רוצה.

למנוע 1.8 8V אין שיפורים. נקודה. אולי בטורקמניסטן.

מי יכניס לך קאמשפט למנוע? כמה מעלות אתה רוצה? 360 יכול להיות סבבה...

אל תגע במנוע, הוא גם ככה לא יוציא הרבה.

 

המלצה :

תפרק את חיפויי הדלתות, מושבים אחוריים+קדמיים ושלח לרפד, בסכום מצחיק תעשה לך רכב יפה.

הקטיפה האפורה בטוח לא יפה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

רועי צודק.

 

אם אתה רוצה מסכות,גש ל"פאסט" בפ"ת.הפערים בין מחירי קוסמטיקה בישראל לחו"ל זניחים,מכיוון שעל קוסמטיקה חל מכס בשיעור של 50 אחוז.

 

לגבי שיפורי מנוע-בארה"ב וקנדה אין פיז'ו 306,כך שאני בספק אם תמצא משהו שם.

 

לגבי הזמנה מחו"ל: אני מתפלא שדיימון טוויקס אמרו של שאין משלוח.הם שלחו לי הרבה דברים בעבר.

 

אם עדיין יש בעייה-חפש באחד ארבע ארבע חברת שילוח בינ"ל.אני עובד עם "סיוונית" שיושבים בחיפה.(חפש ב144).

 

הם לוקחים את החלק ישר מהחנות,מטפלים במשלוח ובאריזה ובמכס ומביאים אותו ממש אל סף ביתך.

 

לגבי שיפורים-עם ה1800 יש קצת בעייה.

 

אין למנוע הזה הרבה שיפורים מעבר לרמת ה"פילטר,צ'יפ,אגזוז" מכיוון שרוב המוצרים פותחו עבור מנועי ה306 היותר בכירים.

 

לפני שאתה רץ להשקיע עשיריה בהרכבה של מנוע אחר,יש הרבה דברים אחרים שתוכל להשקיע בהם לפני.

 

אם אתה בראש של קוסמטיקה וכאלה,נסה לקנות קפיצי הנמכה.האוטו גם ישב נמוך יותר וההפתעה שנכונה לך מהעליה ברמת האחיזה והתקשורת שווה את הכסף.

 

אח"כ,קנה לך סט ג'נטים וצמיגים.לא ג'נט ה14 העלוב שמופיע כסטנדרט באוטו,אלא ג'נט 16 ומעלה.נכון שזה לא בדיוק המתכון לכוח או ביצועים,אבל כל עוד אתה עם מנוע ה1800 המקורי,נסה להתמקד בדברים האלה.

 

אח"כ קנה לך פנסים אחוריים שקופים.אני יודע שאני ממליץ כאן יותר מדי על קוסמטיקה,אבל בוא נצא מנק' הנחה שאת המנוע אתה לא תחליף בזמן הקרוב (וגם אין לך בשביל מה.עדיף כבר לקנות XSI).רק לאחרונה יצאו פנסי LEXUS STYLE ל306 ויהיה נחמד אם תהיה בין הראשונים שקונים...

 

אז יהיה לך אוטו שגם נוסע חמוד וגם נראה טוב.

 

אל תשכח שבינתיים כבר הוצאת איזה עשיריה על האוטו כמו כלום..

 

אם כל זה לא עושה לך את זה,ועדיין אתה רוצה כוח-זה הזמן לפרק את מה שהרכבת ולהעביר את הכל ל306XSI שתמצא.

 

קל מאוד להתחיל להרצות לך על השתלות מנועים,אבל אני לא חושב שזה ריאלי-השינויים גדולים מדי בשביל הכיס והשפיות.רק ההשתלה תצא לך עשיריה ,לא כולל את כל השינויים שיבואו כתוצאה ממנה.מה גם שפרט לMI או מנוע של 605 ,אין מנוע שראוי להשתלה.

 

אם יש לך איזשהן שאלות נוספות ,נסה להתייעץ עם החבר'ה האלה:

 

http://www.ladmotorsport.co.uk/

 

הם קליברים רציניים ב306 והצליחו לחלץ 160 כ"ס מ306 XSI ללא כל אמצעי הגדשה.

 

הם גם עושים סקסו,206 ,106 ושאר ירקות.הם מכרו לי את הקמשפט שלי.

 

 

זהו בערך..נסה להתמקד במה שחשוב ולא לרוץ לעשות פרוייקטים שעובדים על הנייר ופחות במציאות.שוב פעם-הכל ניתן לביצוע (יעידו שלומי ורועי שנוסעים על 306 מושתלות),אבל הכסף,הזמן והבעיות שווים את זה רק אם מדובר ברכב "פאן" שני בבית או כיס עמוק או רמות של השקעה וסבלנות שגובלות במאזוכיזם.

 

 

בהצלחה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

כמו שתומר רשם, אל תנסה אפילו להכנס לזה.

השתלות מנועים זה לא דבר שמבררים עליו יום אחד וביום הבא מבצעים.

יש כ"כ הרבה ריג'קטים בדרך, כ"כ הרבה בעיות שלהכנס לזה צריך הרבה דברים,

החל מכיס עמוק וכלה בראש לא בריא.

 

עזוב אותך שיפורי מנוע, למנוע שלך יש מומנט זמין, מספיק כוח (לא ללחיצות, אבל מספיק).

 

ע"י שינויים קוסמטיים יחסית זולים תוכל להנות מהרכב הרבה יותר (מקדם פוזה גבוה).

 

במקום 0-100 בשניה וחצי פחות, תוכל לשים למשל קיט שכולל :

1. ג'אנט "16 3000-3500~ (עם צמיגים)

2. גבות לפנסים 200~

3. החלפת מכסה דלק לאחד מניקל (לא מדבקה) 250~

4. צביעת פלסטיקים לצבע הרכב (פגושים ומגיני דלתות) 800~

5. החלפת בקליות אחוריות (יש כאלה שקופות לחלוטין, נחמדות מאוד) 700~

6. צביעת חלקי דשבורד (מזגן, קונסולה מרכזית וכו') 100-400~

7. ספויילר של ה-MAXI פחות מ-1000

8. סט מדבקות של ה-MAXI מאות בודדות

 

http://www.dimma.com תסתכל על ה-MAXI באתר שלהם, יהיו לך הרבה רעיונות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
מסכות? פורים הגיע ולא סיפרו לי...

 

חזרתי היום מתערוכת ז'נבה, סמוך עלי שחקרתי את הנושא לעומק.

נ.ב.

מצאתי חברה שמוכנה לעשות מצערות לפי מידות 40/42/45 שמבוססות על וובר-אלפא.

אבל רק עם TPS אחד (ככה זה אצלך דיויד?).

לשני הפסיכים שזה יכול להיות רלוונטי אליהם, אני אברר עוד... :roll:

 

תודה רועי !

 

אצלי המצערות (mikuni) הן 45 מ"מ ומכוילות לעבודה עם TPS בודד (ערכים 1.2-5.2 קילו אוהם) נדרשת התאמה לערכים של ה-TPS המקורי, וזה כבר בוצע 8) .

למעשה אצלי מדובר במצערות mono type design שמחוברות לציר מרכזי אחד ומאפשרות כיוונון עצמאי כולל 2 יציאות וואקום לכל מצערת, וכניסת אוויר מתכווננת.

 

אחת הבעיות במצערות היא סעפת היניקה שצריך למצוא ולא תמיד יש לדוגמא לראש מנוע עבור 106 ראלי במיוחד אם מדובר במצערות של R-750..

ולכן צריך לייצר סעפת יניקה ועוד בניות הכרחיות בקיצור המון המון עבודה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

במקור ביררתי על מצערות ל-MI16.

צר לי לאכזב אותך, אבל לגבי INLET MANIFOLD, הוא אמר לי שאת זה אצטרך למצוא לבד.

 

יש להם של קיט לאלפא (JTS נראה לי), אני אראה מי מייצר שם את הסעפת.

מה לגבי PUGSPARES? יש להם סעפת ל-MI, אולי הם יכולים לקשר ליצרן של הסעפת לצורך הכנת אחת לראלי.

 

אני אפתח היום את התמונות מהתערוכה, אם אני לא טועה צילמתי שם קיט ליניקת אויר החל מהגריל ועד למצערות (בדומה לקיט של פיז'ו ספורט).

נ.ב.

גם לM3-CSL יש מצערות עם פתח יניקה מאוד נחמד מקרבון. יש לי צילומים מקרוב מאוד, זה יכול לתת השראה לראלי :shock:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...