Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מנסה למצוא את קוד התוצר לרכב וקוד הדגם כדי לחשב כמה מס יזקף לזכותי כשווי מס לשימוש ברכב וזאת לפני בחירת סוג הרכב.

 

אני נדרש לחפש באתר של רשות המיסים את קוד התוצר וקוד הדגם בהתאם לשנה.

https://www.misim.gov.il/mm_usecar10/UseCarScreen.aspx

 

את המידע על קוד התוצר וקוד הדגם אני מנסה לשלוף מאתר של משרד התחבורה אך אם אין לי רישיון רכב ביד ששם כתוב המידע זו משימה מאוד קשה...

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_carmodels&view=carmodels&Itemid=30#

 

האם יש אתר שניתן לשלוף בו את קוד התוצר וקוד הדגם בצורה הגיונית יותר?

 

 

אשמח לעזרה

תודה רבה,

משה.

פורסם

באתר הזה רשום לך שווי מס של כל המכוניות החדשות (בחרתי לך טויוטה קורולה אך כמובן אפשר לבחור מה שתרצה)

שים לב שזה נכון רק אם אתה מקבל רכב חדש מאחר ושווי המס נקבע לפי המחירון בתחילת שנת עליית הרכב על הכביש. במקרה שתקבל רכב יד שניה ייתכן בהחלט ששווי המס יהיה שונה

פורסם

היי, תודה, מכיר גם את האתר הזה, הבעיה שאני מקבל רכב השכרה שיכול להיות מכל שנתון ונמוך עד 2014-13 במקרים מסויימים.

 

האם יש שיטה טובה יותר לאתר את קוד הדגם וקוד התוצר? למה זה כ"כ מסובך?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הבוקר במקרה מצאתי אתר שמביא את קוד הדגם.

תבחר מהרשימה בצד ימין את הרכב שמעניין אותך ובתת כותרת העליונה יופיע, בין היתר, גם מספר הדגם.

(ברכב הספציפי שלי הקוד שהם מציגים לא נכון, אך ממדגם חלקי שביצעתי הקוד שהם מציגים הוא מדוייק)

  • 5 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...