Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע לדעתכם יש ירידה בנפח התנועה כאן, ומה לדעתכם ניתן וכדאי לעשות ?


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 3080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן,ירון, רון וגם כל השאר...

הפניה אליכם, רק בגלל שכל אחד מכם מייצג אג'נדה כלשהי...

"ישראליות" ונוחות. אלו שתי הסיבות שלי למיעוט התגובות בפורום.

"ישראליות", זו סיבה סוביקטיבית, מאחר ואנחנו "כאלה". לא כל כך רוצים לשמוע, לא כל כך רוצים להקשיב, לא כל כך רוצים לקבל ולא כל כך רוצים לקרוא. רק לכתוב ולומר את דברינו. כך המנהלים כאן, כך חברי הוועד במועדון ולא פחות מכך חברי הפורום והמועדון, ה"עמך".

מה שמביא אותי למסקנה השניה "נוחות".

לא נוח להעלות תמונות, לא נוח לשמוע ביקורת, לא נוח לקבל ביקורת, לא נוח לקבל את דעת הרוב, לא נוח לנסוע רחוק...

כך נוצר הצורך במפגשים אזוריים, שם פורחים אנשים כאלה ועובדה שהמפגשים עצמם רק מתרבים ומתרחבים. לו הפנימו בעלי התפקידים שאתם מייצגים את הסיבה הראשונה ובזמן אמת, היו מטפלים בשתי הסיבות וחלק ניכר מהן לא היה נוצר.

הפיצולים השונים נוצרו אך ורק בגלל שתי הסיבות הללו וכעת הן עובדות מוגמרות.

איזו סיבה יש ל"ראש מפגש" כלשהו לחזור לתלם שהוא לא רוצה לקבל? הוא לא מוכן לקבל מרות. לא של ועד, לא של מנהל או נוהל ובטח לא של חבר "רגיל" בפורום או במועדון.

כל אחד מכם כמייצגים, מתנער לנוחיותו ממה שמתאים לו ופותח "מועדון חברים" משלו... קבוצה או פוסט בפייסבוק, שיש לו שליטה עליו.

כך גם המרחק הפיזי. איזו סיבה יש לחברים מהצפון להגיע למפגש שבועי במרכז, אם יש לו קפה, מאפה ותצוגה קרוב לבית? אפילו מפגש מודיעין, מתפתח כ15 קילומטר, בכביש מהיר, מהמפגש בנס ציונה. בשני המפגשים הללו אין אינטריגות כך שרק הנוחות מדברת...

מאחר והתחביב המשותף לכולנו מוגדר כהנאה, למעט כמה שמתפרנסים מהנושא, יבחר כל קורא חלקים ממה שכתבתי שמתאימים לעצמו ויפסיק לרמות את עצמו...

נכון, "שואו אוף", אם זו תצוגה או תמונה, מדבר הרבה יותר ממלל ולכן הפורום מפסיד בקרב עם פייסבוק.

היתרון היחיד שיש לפורום על הפייסבוק הוא השיח על נושא מסויים שנשאר רלוונטי כל עוד המשתתפים מתענינים, כך גם החיפוש לפי נושאים.

עכשיו נשאר לי רק לתהות, אם הכתוב יעבור את המבחן...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן. כשאני פתחתי שרשור ב2010 שבו אני מכריז על מפגש בכרמיאל שפתוח לכולם ולא נמצא תחת דגל המועדון (וגם לא קשור רק לאספנות), תוך כמה שעות קיבלתי טלפון מגורמים במועדון שאמרו לי שהם נעלבו כי לא דיברתי איתם ולא תיאמתי.

 

הם חשבו שיש לי איזושהי חובה לדבר איתם על פעילויות שקשורות לתחום, גם כשאני לא רוצה שיטמנו ידיים במפגש שלי.

 

I-mrdvkopRdfr5BZsIslBvjBMQk.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין באמת אפשרות לשנות משהו במועדון החמש.

בגלל זה גם אני לא שם כבר, ואני הייתי מתנדב כמעט בכל אירוע.

 

אני חושב שאתה טועה.

יש אפשרות לשנות ודברים משתנים כל העת.

אם תישאר בחוץ בגלל משהו שנעלבת ממנו לפני שנים, בחיים לא נתקדם לשום מקום.

 

וכדאי גם שתזכור שהמצב הקיים בישראל מבחינת תקינה, טסטים, ביטוח וכו' בכל הקשור למכוניות אספנות, הכל קורה בזכות הפעילות של מועדון החמש מול המוסדות הרגולטוריים.

אז אנא ממך. אתה נהנה היום מפירות הפעילות של המועדון.

 

אשמח מאד לראות לצידנו אנשים שרוצים לפעול ולשנות ולא רק לשבת בבית ולהתלונן.

 

בוא והצטרף לעשייה.

רון אקרמן

דובר

מועדון החמש

האתר שלי: www.rongoodlife.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכדאי גם שתזכור שהמצב הקיים בישראל מבחינת תקינה, טסטים, ביטוח וכו' בכל הקשור למכוניות אספנות, הכל קורה בזכות הפעילות של מועדון החמש מול המוסדות הרגולטוריים.

אז אנא ממך. אתה נהנה היום מפירות הפעילות של המועדון.

 

רון, אתה טועה ומטעה, ייתכן שבשוגג.

מן הראוי שדובר המועדון ילמד את ההסטוריה לפני שייכנס לעובי הקורה,

ולפני שיכריז הכרזות שאינן מדוייקות.

 

לא כל מה שהזכרת נעשה על ידי וביוזמת החמש,

יש נושאים מהנ"ל שהיו שותפים להשגתם גם גופים נוספים/אחרים.

 

מעבר לכך, המועדון חייב להחליט אם הוא רוצה תשלום בעד פרי פעילותו.

אם כן - שיתנה זאת באותה תקנה.

אם לא - שלא יטען כל השנים "אתם יושבים על הגדר ונהנים ממה שאנו השגנו".

אף אחד מאיתנו (שאינם חברים בחמש) לא נשאל לדעתו אם הוא מעוניין בכלל באותם חוקים/תקנות.

אציין, להפתעתך אולי, יש "הישגים" שאינם לרוחם של חברים לא מעטים.

 

ערב טוב

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטתי הרבה איך וכמה להגיב כאן.

אבל בסוף אני אכפתניק קיצוני וחייב להגיב.

 

בזמן מלחמות היהודים של אז, הובהר ע"י שלומי או רונן, שלמרות שהפורום הוא הפורום הרשמי של מועדון החמש, הוא יהיה במה שווה לכולם.

המצב רחוק שנות אור מלהיות כזה. שירשור התמונות של ארז הוא דוגמא אחת, חבר ממועדון החיפושיות שחסום כבר שנים הוא דוגמא אחרת.

מה שלא לרוח מועדון החמש מודר, ולא פעם ולא פעמיים. איך אפשר להרגיש ככה בבית?

 

עולם האספנות בארץ עבר שינוי גדול בעשור האחרון, מעולם של מועדון אחד גדול וכמה זעירים הפכנו לעולם של הרבה הרבה מפגשים ותתי מועדנים, חלקם רק אספנות, חלק לפי מותגים (כמו מועדון החיפושיות) וחלקם לפי סגנונות (כמו אולדסקול). התחום פורח ורק מועדון החמש עוד מנסה לאחוז בקרנות המזבח ובפורום ולהמשיך לטעון שהוא שולט בתחום.

 

אתם חוזרים על אותן טענות כבר עשור מאוחר מידי, לא רק מועדון החמש פועל ברשויות ולא כל מה שמועדון החמש עושה הוא לרוחם של אספנים אחרים.

וכל עוד הפורום יהיה בעיקר כלי של מועדון החמש ורק בשליטתו יותר ויותר משתמשים ינטשו אותו.

תוסיפו לזה את קלות השימוש בווטסאפ ופייסבוק וימיו של הפורום ספורים.

 

אז מה לשנות ?

תלוי מה הפורום רוצה להיות, אם אתה מכוונים להיות שופרו של מועדון החמש וזהו, אז כלום.

אם אתם רוצים להיות הפורום המוביל בתחום בארץ:

1. תמחקו את שמו של מועדון החמש מראש הפורום (כן בטח)

2. קבעו מנהלים ממועדונים שונים, תתי פורומים למועדונים שונים.

3. היו סבלניים יותר לכתיבה לא איכותית.

 

כל זה כמובן לא יקרה, אבל שאלתם :)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז למה למה למה ?

חן לא רוצה להגיד שאתה חלק מהכישלון כי אני רואה את הראש הצעיר וההגיוני שאתה ניסית לשנות .. אולי אם עוד צעירים עם ראש פתוח ורוח צעירה המצב היה נראה אחרת גם בפורום וגם במועדון .

אני אתן דוגמאות קטנות למשל : אצלנו בצפון ישנם אנשים לא אנשי דור המחשבים ולא בפוליטיקה של המועדון . לפני שלוש וארבע שנים היו חוזרים ממפגש או תצוגה והיו נכנסים לפורום, מברכים וכותבים וקיבלו התראות שאתה כותב בפרונטים גדולים או בצבע אדום וכל מיני תירוצים רק לדכא אותם מלכתוב בפורום . לא רק שלא כתבו יותר אלא אמרו עזוב אותי מכל המועדון שלכם .. עוד דוגמאות שנמצאות בארכיון : דוגמא לחיבור שרשורים מאירוע חי פארק מוצקין וגן לאומי ציפורי ומפגש שישי שבועי שלנו בצפון בשרשור אחד.

(לחברי מועדון החמש יכולים להכנס לפורום הסגור בעמ' 2 ולראות שרשור בנושא מחיקות) .

האם גם במועדון החמש איחדו שרשורים ?

לא.. כי ברגע שהמנהלים האחראים ממועדון החמש זה כבר לא נטרלי ושיוויוני. חוץ מלשבח את התנהלות הפורום באספה הכללית שהפורום מתנהל היום בסדר . בוודאי מתנהל בסדר .. כי כולם בחוץ .

חבל חבל חבל לכל חובב אספנות .

 

לגבי שינוי במועדון , בדיבורים זה נשמע מצוין . הועד החדש במועדון לא ניסה שום הדברות אלא בדרך הקלה של פיצולים של המפגשים ,לטעמי בלבד לא צלחו , לא בירושלים לא בשרון ולא בחיפה . בתמונות הכל יפה ... באחד אין כלום ,באחד יש רכבים רק בהשקות ובאחד חמישה שישה רכבי אספנות והשאר אינם אספנות.

האם זהו השינוי ? במקום לנסות ללמוד את הבעיות ולחבר בין החברים למועדון , מנסים דרכים קלות שבסוף השטח קובע ולא המועדון . לי אישית זה חבל .

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם מתנפלים על מועדון החמש. כמו ליתר החברים, גם לחברי מועדון החמש בטן מלאה בענין הפורום.

אבל הבעיה אינה במועדון החמש או בחברי הפורום הבעיה היא בפורום עצמו ובהתנהגות מנהליו כלפי המשתמשים.

לא ראינו שעשיתם הרבה אז אלו שלא התאים להם קמו והלכו.

 

כעת, במקום להסתכל קדימה לקבל החלטות ולעשות שינויים, שרובם היו צריכים להיעשות לפני שנים, אתם בוחרים להסביר לנו כמה קשה לכם.

חבל שכל כך קשה לכם להבין שתפקיד מנהלי הפורום דורש התערבות רק במקרים יוצאי וקיצוניים. ולא במקרה של הודעת יום הולדת ששגונית לחבר זה או אחר שמנהלי הפורום אינם חפצים ביוקרו.

הפורום שייך לבעלי הפורום אולם לא יחיה בלי משתמשים אז תפנימו, הצלחתם לעצבן פעם אחר פעם את רוב המשתמשים.

כנראה שאם תחדלו תעשו מאמץ ליצור ענין בלי התערבות אולי הפורום יקום לתחיה.

שים לב, שביום שישי האחרון, ניסו להעלות תמונות לפורום אבל לחלק מהחברים שניסו היתה הודעה מקובלת של תקלה והתמונות לא עלו.

היום אסף התלונן כי ההודעה שלו לא עלתה ונמחקה.

מזה שנתיים שלא שמענו מכם איך מתגברים על התקלות האלה או מה אתם עושים כדי שלא תהינה תקלות כאלה. זה התפקיד של מנהל הפורם.

עריכה אחרונה על ידי oldcar

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, גם לאומי וגם לדודי על הייתייחסות.

ועכשיו אשתדל לענות על הטענות, במידת האפשר ובאוביקטיביות מלאה.

1. הפורום מהווה במה שווה לכולם; מידי שישי מועלות תמונות וחוויות מהמפגש הצפוני והמפגש בגעש, שאינם מוגדרים כמקומות מפגש רשמיים של מועדון ה 5.

פעם אחת, בודדת, נעשתה טעות ובצע איחוד שרשורים מיותר, לא נעים אך לא סוף העולם.

לדודי ואמוץ יש "ערוץ תקשורת" פתוח אלי, ותמיד אני פותר להם כל בעייה או סוגייה שמועלת.

2. השרשור של ארז נמחק מאחר והגענו למסקנה ששלושה שרשורים שעוסקים באותו נושא זה קצת יותר מידי, וזה בלי שום קשר שהוא למועדון ה 5.

3. האמת, לא זוכר מי חסום ממועדון החיפושיות, שיפנה אלי בפרטי ונטפל בבעיה, שוב, אין קשר למועדון ה 5.

4. לגבי כתיבה לא איכותית - נכון, ישנם משתמשים רבים שכושר ההתבטאות שלהם לוקה בחסר, וזה בסדר גמור. אבל מי שמתכנן לכתוב עם ....... בסוף כל משפט, או חחחחחחח כתשובה, אז לא כאן. פורום אספנות הוא חלק ממערכת הפורומים, ואנו מקפידים, או משתדלים להקפיד על כתיבה איכותית, למען כולם.

5. לא הבנתי את כוונתך לגבי תתי פורומים; אשמח אם תרחיב בעיניין.

 

ולגבי מועדון ה 5 עצמו - שלושת המנהלים כאן חברים בו, אני עצמי מוגדר כ "משלם מיסים שגרתי" ותו לא, והסיבה העיקרית לחברותי בו היא כניסה חינם להיכל נוקיה בהשקות, ובכל זאת אני חושב שכדאי שיהיה גוף חזק ומאוגד שיפעל מול הרשויות.

לשמחתנו, אלו שעוסקים בקשר הזה הינם אנשים רציניים; ברגע שהעיניין יתפצל עוד ועוד, סופנו שנושלך מהמדרגות בבושת פנים.

מסכים לחלוטין שמועדון ה 5 אינו מונופול בתחום האספנות, וטוב שכך.

אין לאף אחד בעלות על התחביב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי באופן אישי לא מפריעים החוקים ה"נוקשים" - זה מקל על הקריאה וממקד את הדיונים.

 

קשה לי עם הפייסבוק ואני מוצא אותו פחות מעניין ממה שהפורום היה פעם.

...אבל גם הפורום פחות מעניין ממה שהיה פעם... אולי זה אני :wink:

 

מצטרף לטענות בעניין הקושי בהעלאת תמונות וקבצים.

 

בקיצור, אשמח לתחיית המתים פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון יקר,

אם הפסקת להרגיש "בבית", זה הזמן לקום ולעשות בתוך מועדון החמש ולא מחוצה לו.

בוא. עזור לי לשנות מבפנים ולתת לאנשים תחושה של "בית".

נעשות היום המון פעולות קירוב, שינוי, שיפור וטיוב.

צריך לאחד כוחות שוב ולא להתפצל לתתי קבוצות ושברי קטגוריות.

 

מזמין אותך ליצור איתי קשר. הנייד שלי יימסר לך במידה ותרצה.

רון

 

רון אני מעריך שאינך חבר מועדון שנים רבות. אני הייתי חבר מועדון בין השנים 1995-2007 לערך, והייתי מאלו שפועלים מבפנים. אני לא רק הגבתי בפורום. הייתי בוועדת הביקורת, הייתי אחד מהמנסחים של התקנון של מועדון החמש, הבאתי לפני וועד המועדון מספר פעמים הצעות לשינויים ולהרחבת פעילות (כמו מפגשים איזוריים - שבתקופתי היה טאבו בוועד כנגדם) ועוד.

 

רון, להבדיל ממך הייתי מעורב בפוליטיקה הפנימית והתנהלות הוועד. והפוליטיקה אינה מתנהלת עפ"י "טובת" האספנים!!

 

אני איני חבר כי הבנתי שהמועדון "שייך" למספר אנשים הרואים בו את "הבייבי" שלהם והרבה מרחב לשינוי ולתמרון אין שם.

 

היום טוב לי "בבית" החדש בו אני פועל ומצוי, אתה, כמו כולם, יותר ממוזמן למפגשים של "אספני כלי הרכב הארצישראליים" - אני מבטיח לך שתראה שם כלי רכב שלא מגיעים למפגשי המועדון.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

והסיבה העיקרית לחברותי בו היא כניסה חינם להיכל נוקיה בהשקות, ובכל זאת אני חושב שכדאי שיהיה גוף חזק ומאוגד שיפעל מול הרשויות.

לשמחתנו, אלו שעוסקים בקשר הזה הינם אנשים רציניים; ברגע שהעיניין יתפצל עוד ועוד, סופנו שנושלך מהמדרגות בבושת פנים.

מסכים לחלוטין שמועדון ה 5 אינו מונופול בתחום האספנות, וטוב שכך.

אין לאף אחד בעלות על התחביב.

 

חן אני קורא את דבריך וקצת מוצא את עצמי מתחבט כיצד להשיב לך. להזכירך גם בתחילת שנות ה2000 המועדון שלח אנשים "רציניים"....ותראה לאן הדבר התגלגל.

 

פעילות מול הרשויות מתבצעת גם על ידי גופים נוספים שמטעמם אנשים לא פחות רציניים מאשר נציגי מועדון החמש. והיות ואני מעורב בעניין אוכל להעיד שאף אחד לא יזרק מהמדרגות - זו היא רק טענה שיקרית המופצת על ידי אלו המעוניינים במונופול יחיד בעניין!!!

 

ובנימה אישית - אתה כנראה בעל מספר דעות - אני שמעתי ממך דעה שונה בשיחות הרבות שערכנו והנוגעות לעניין זה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון, כנראה שלא הובנתי נכון.

הכוונה " באנשים רציניים " הם לנציגי מועדון ה 5 היום ולנציגי ivc.

אם יתחילו לבחוש בקלחת עוד גורמים, ניזרק כולנו לכל הרוחות.

בדיוק כמו בסיפור על הדייג ודג הזהב.

דעתי לא השתנתה כהוא זה, והיה לי חלק בהקמת ivc ועד היום אני רואה עצמי כחלק ממנו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח על ההבהרה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנימה אישית לגמרי, מהצד שלי - אתמול היתקיימה השקה מרהיבה בנוקיה, של דופין 58' ששופצה באהבה רבה, והתוצאה יוצאת מן הכלל יפה.

לא הועלתה לכאן אף תמונה אחת, בודדה, לפחות של המכונית.

לא יודע אם זה מכוון, אבל לדעתי מועדון ה 5 ויתר, אולי במתכוון ואולי לא, על הפורום כבמה המרכזית שלו.

ואני רואה בזה סוג של כפיות טובה; לחלק לא מבוטל מהישגי המועדון הוא הגיע בזכות החשיפה שלו כאן, אבל זה שיקול שלהם.

 

​אשמח מאד לשמוע את דעתכם, כולל אלו שכבר אינם פעילים כאן.

 

חן, גם אני חיפשתי תמונות של ההשקה היוצאת מן הכלל של הדופין בפורום ולצערי לא מצאתי.

לשאלתו של שלמה דן גדרון "אין תמונות?" עניתי שיש בפייסבוק ואז ראיתי את השירשור שלך על ירידת נפח התנועה בפורום.

 

קראתי את תגובות הכותבים כאן ולמרות שרבים ממשיכים להאשים את הפוליטיקה (די נמאס) ואת הפלטפורמה המסובכת (מתרגלים לכל דבר) ואת הפייסבוק (

). אני לא חושב שתירוצים יפתרו את הבעיה!

 

שם המשחק הוא: תחרות.

ככל הנראה בתחרות עם הפלטרפורמות האחרות (בחלקם המועדון מתחרה בעצמו) הפורום מפסיד. לכן יש לנצל את היתרון היחסי של כל פלטפורמה וליצור תחרות מחודשת.

למועדון החמש שלוש פלטפורמות עיקריות: אתר (למי ששכח), פייסבוק, ופורום.

יש גם וואצאפ אבל הוא מתאים לקבוצות קטנות וסגורות ולכן לא בתחרות.

 

טבלת השוואה:

[TABLE=class: grid, width: 500]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]אתר[/TD]

[TD]פייסבוק[/TD]

[TD]פורום[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]זמן חיים

להודעה/פוסט[/TD]

[TD]ארוך מאוד

(שנים רבות)[/TD]

[TD]קצר מאוד

(שעות עד ימים)[/TD]

[TD]ארוך

(שנים)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]אינראקטיבי[/TD]

[TD]לא[/TD]

[TD]כן - מאוד[/TD]

[TD]כן[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ויזואלי[/TD]

[TD]כן[/TD]

[TD]כן - מאוד[/TD]

[TD]לא[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]חיפוש[/TD]

[TD]מעולה[/TD]

[TD]קשה מאוד[/TD]

[TD]טוב מאוד[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

זו הצעתי:

אתר - משמש בעיקר כ"מוזאון" או "ספריה" ומאפשר להציג חומר אינפורמטיבי ותמונות לאורך שנים. מאפשר למשתמש לחזור ולמצוא חומר שיחפש, מאירועים, פעילויות, כתבות, סיפורים אישיים, האבטומוביל, תמונות וסרטונים.

 

פייסבוק - משמש כ"כיכר העיר" ומאפשר לכל אחד להעלות תמונות, פוסטים ותגובות (תחת מגבלות הקבוצה) בכמויות גדולות לדיונים בדרך כלל קצרים מאוד, תחרותיים ו"מבקשי" לייקים. פתרון מצויין לצעירים (גם אם רק ברוחם) ודינמיים, החיים את הרגע.

 

פורום - משמש כ"מפגש הפרלמנט" - קבוצה איכותית שמעלה בעיקר פוסטים אישיים, מקצועיים לדיונים מעמיקים. כמו סיפורי שיפוצים (שלרוב מתמשכים שנים) ויש דוגמאות לרוב בפורום, מסעות ברכבי אספנות - כמו המסע בכבאית או המשפחה מארגנטיה. חיפושים אחרי רכבי אספנות (חמישי חופשי או ענתיקות בחצרות...), חומר טכני - שאלות ותשובות, שוב יש דוגמאות רבות ואציין אחת מהבלתי נשכחות של ישראל סמילנסקי (ברזלים מעופפים שעושים בום)

ועוד ועוד.

 

אין דרך לנצח בתחרות עם פייסבוק אבל יחודיות ומקצועיות תוך ניצול היתרון היחסי יחזירו את הפורום לגדולתו.

ופרסום אצל המתחרים (פייסבוק ואתר) לשירשורים נבחרים יאיץ את התהליך.

עריכה אחרונה על ידי רם מילון

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, אני מאמין לך שאתה לא עושה דווקא לאף אחד. אבל עובדתית רבים וטובים לא מוכנים לכתוב כאן כבר שנים.

עובדתית אנשים מרגישים (ולדעתי בצדק) שאין במה שווה.

 

אולי שלושה שרשורים הם יותר מידי, אבל אולי גם שניים? הרי בחיים לא הייתה נועל חמישי חופשי (שרשור שאני מאוד אוהב אגב).

 

זה שתגידו שהיחס כאן שוויוני לא יהפוך אותו לכזה.

 

לגבי רמת הכתיבה, אני גם לא אוהב ....... !!11!!!! חחחחח. ולא הייתי רוצה לראות כתיבה כזו. אבל גם כתיבה הרבה יותר סבירה זכתה כאן לביקורת, ומשכה מפה דמות מעניינת אם כי לא הכי רהוטה.

 

לגבי תתי פורומים, לדעתי זה כבר מאוחר אבל בעבר ביקשתי בשם מועדון החיפושיות תת פורום בשבילינו. לא הסכמתם, אולי זה היה מוסיף כמה ביטים לתעבורה.

היום כבר יש לנו פורום אחר, אני לא אשים קישור אליו, כי חסמתם את מי ששם.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3080 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...