Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין להתחיל לייצר קו מוצרים משלי. מחפש המלצות וטיפים ממנוסים


Guest car4fun
שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

אני עובד בתחום היופי מעל 10 שנים. מעוניין להתחיל בייצור קו מוצרים משלי .

יש לי פלטפורמה טובה קיימת על מנת להריץ את המוצרים המוגמרים (ב"ה)

בשבוע האחרון התחלתי את דרכי בחיפוש באינטרנט ותשאול לגבי מפעלים המייצרים תמרוקים

אני גם מתאר לעצמי שלא כל מפעל הוא ברמה של האחר מבחינת איכות/ רמת החומר (או שאני טועה) ,

אני לא כל כך מצליח לקבל בארץ אינפורמציה בנושא.

חיפושים בגוגל לא מעלים לי תוצאות משביעות רצון, או שאני פשוט לא מחפש טוב .

האם יש כאן מישהו בעל קו מוצרים שיכול להמליץ על מפעל שהוא עובד איתו?

מישהו שיש לו חבר/ה כזה/ו ויכול לקשר בינינו כדי לשמוע חוות דעת, עלויות ,טיפים?

 

בעקרון אשמח עם כל אחד שיש לו איזשהו ניסיון יוכל לזרוק לי כאן עצם כדי להרכיב את הפאזל .

 

תודה ויום נעים (:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין בזה, אצלי מוצרי טיפוח זה שמפו ודאורדוראנט.

 

אבל עם תוציא משהו בריח קוקוס, יש לך גבר קונה רציני ראשון.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין איך יש לך פלטפורמה טובה אם אין לך ספק, עלויות וכו'.

 

ממה שאני מבין יש לך את שמות החנויות שאתה עובד איתן. צר לי לאכזב אותך אבל זה ממש לא קרוב אפילו להקמת ליין.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא ממש הבנתי. אבל אם אתה מתכוון שאתה רוצה לפנות למפעל מסויים כדי לקנות את המוצרים שלו תחת המותג שאתה יוצר אז גוגל מחזיר די הרבה תוצאות לדוגמה:

 

http://www.pinnaclecosmetics.com/en/Private-labeling.html

http://www.auralinebeauty.com/

http://www.ladyburd.com/

 

יש עוד המון חברות כאלה, תעשה חיפוש private label cosmetics.

 

לפני שאתה נכנס לזה הייתי מתחיל דווקא לבדוק מבחינת משרד הבריאות ומכון התקנים איזה אישורים נדרשים ומה העלויות.

 

עוד אופציה,

http://www.themarker.com/markets/1.1521706

http://www.buyisraeli.co.il/Manufacturer/222/PAGE_1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לנהג לילה, לא ברור איזו פלטפורמה יש לך בראש אבל עושה רושם שיש לך עוד הרבה עבודה.

אם התעסקת במכירות אזי יש לך כלי חשוב ביד- היכרות עם האחראים על הרכש אצל הלקוחות השונים והיכרות עם הרגלי הצריכה (מה מתאים או לא מתאים להם וכן הלאה ).

 

לגבי מפעל שיוכל להוציא לפועל את קו המוצרים שלך- אתה עובד בתמרוקים, אני משער שחלקם מיוצרים בארץ, קרא את התווית של המוצר, סביר להניח שתמצא שם את פרטי היצרן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פלטפורמה, אין לי פלטפורמה מה זה משנה חברים. לא לשם כך עלה הפוסט.

לא אפרט מה הופך את הפלטפורמה שלי לטובה , פשוט כי זה לא רלוונטי.

רלוונטי עבורי אניפורמציה מאנשים שעברו את התהליך ויש בידיהם טיפים והמלצות שבדיעבד. אנשים שיצרו פרייבט ליין בארץ ומחוצה לה ויודעים להמליץ על מפעל כזה או אחר ולהעביר את הידע הבסיסי.

כל שאלה שלי יכולה להפתר בטלפון למפעל, אבל אני מעדיף לשמוע גם מישהו שעבר את זה מבלי לספר לי סיפורי מעשיות כמו שהמפעל המייצר יספר כי בסופו של יום הוא מוכר.

תודה לכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירגון amitgo. מדובר על טיפוח לשיער לא לגוף, לכן שמפו לגבר סביר שיהיה כיוון. לגבי הקוקוס, לקחתי לתשומת ליבי

עריכה אחרונה על ידי car4fun
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דין מוצרי טיפוח לעגבניות.

 

בניית מותג כרוכה בהרבה פרסום ומיצוב ואתה צריך כהתחלה לבדוק את המעמד הרגולטורי של המוצרים שאתה רוצה (משרד בריאות/מכון תקנים וכו') ואת עומק הכיס שלך כי מדובר בהשקעה ממש לא קטנה.

 

רק אחרי זה הפלטפורמה בכלל נכנסת לדיון.

 

לגבי יצרנים, תבדוק על האריזות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור,

 

לא יודע באיזה חברה אתה עובד כרגע והאם החברה הזאת מייצרת או מייבאת, באם היא מייצרת ואתה בקשר טוב עם בעל החברה אולי שווה לשקול להתייעץ עימו?

 

יש בוסים\בעלים שאם היתה להם מערכת יחסים טובה עם העובד ישמחו להכווין ולייעץ לעובד טוב שרוצה לפרוש כנפיים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש כדי להשיק קו מוצרים צריך שיהיה לך איזשהוא יתרון יחסי. או שיש לך שטח מדפים ברשת שיווק (לדוגמא אם אתה רמי לוי) ואתה רוצה לקנות מוצר בכמויות גדולות בזול, לארוז לבד באריזות קטנות ולמכור יותר ביוקר. או שיש לך מותג בעל מוניטין מוכח שאנשים יקנו אותו (למשל: פנינה רוזנבלום)

 

אני מתקשה להבין איפה היתרון היחסי שלך - אם אפילו יצרנים אתה לא מכיר...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

מעיון בחתימה שלי אתה יכול להבין שיש לי נגיעה לנושא (מינרלז זו החברה של אשתי).

אם אין לך כ 250K ש"ח פנויים להשקיע, אל תכנס לסיפור הזה.

 

המדינה שלנו מאוד מפגרת בתחום הרגולציה על תמרוקים ולא אימצה עדיין את הדירקטיבות האירופאיות, וגם כשהיא כן תאמץ יהיה לך עדיף כנראה לייצר בחו"ל ולהיות יבואן.

 

תמרוקים בארץ חובה לייצר רק במפעל מאושר של משרד הבריאות, כתנאי לקבלת רשיון תמרוק שאתה חייב לכל מוצר שלך כדי שיהיה באישור משרד הבריאות. למכור ללא אישור - אסור.

 

כל יצרן שתלך אליו (טרופיקל דגיל, א. משי ועוד - תשקיע זמן באתר משרד הבריאות ותמצא את הרשימה של כולם) לא ייצר לך שום דבר אלא אם תשכיב הרבה כסף מראש כדי לייצר Batch שמי יודע איפה ואיך תמכור אותו, והוא מתקלקל בינתיים...

 

ומי יתקע לך שאם זה מוצר מוצלח הוא לא לוקח ומייצר אותו בעצמו תחת המותג "שמפואי מומו ובניו בע"מ" ?

ואיך תוודא שהמפעל OEM מוציא לך מוצר אחיד בטיבו בכל אצווה ?

ואם משתלם לו יותר לייצר מוצר אחר שהוא מייצר ואתה תקוע בלי סחורה בדיוק כשסגרת הסכם שיווק והפצה ?

 

זה כאב ראש אדיר, סיכון כספי לא מבוטל בכלל ורווחיות נמוכה, תעשה את זה רק אם אתה ממש מורעל על הנושא ומוכן להיות עני, עייף, חולה לב ומעוצבן בגללו.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דין מוצרי טיפוח לעגבניות.

 

בניית מותג כרוכה בהרבה פרסום ומיצוב ואתה צריך כהתחלה לבדוק את המעמד הרגולטורי של המוצרים שאתה רוצה (משרד בריאות/מכון תקנים וכו') ואת עומק הכיס שלך כי מדובר בהשקעה ממש לא קטנה.

 

רק אחרי זה הפלטפורמה בכלל נכנסת לדיון.

 

לגבי יצרנים, תבדוק על האריזות.

לא הבנתי את המוסר השכל שבמשפט. אתה מדבר כאילו אתה בקיא בעניין. אתה נותן דוגמאות על הוצאות ומיתוג וקהל. אתה מדבר מניסיון? או שסתם זו דעתך? אני שואל בכנות ולא כדי להקניט או לזלזל רק רוצה לדעת על פי אילו אמות מידה אתה מגיע למסקנות

פותח השרשור,

 

לא יודע באיזה חברה אתה עובד כרגע והאם החברה הזאת מייצרת או מייבאת, באם היא מייצרת ואתה בקשר טוב עם בעל החברה אולי שווה לשקול להתייעץ עימו?

 

יש בוסים\בעלים שאם היתה להם מערכת יחסים טובה עם העובד ישמחו להכווין ולייעץ לעובד טוב שרוצה לפרוש כנפיים.

היי

אני לא עובד בחברה. אם אני לא טועה הרי פעם בקשתי ממך טובה לגבי מספריים יוקרות ערך מיפן.

אני עצמאי ובעל עסק בתחום עיצוב שיער.

פות"ש כדי להשיק קו מוצרים צריך שיהיה לך איזשהוא יתרון יחסי. או שיש לך שטח מדפים ברשת שיווק (לדוגמא אם אתה רמי לוי) ואתה רוצה לקנות מוצר בכמויות גדולות בזול, לארוז לבד באריזות קטנות ולמכור יותר ביוקר. או שיש לך מותג בעל מוניטין מוכח שאנשים יקנו אותו (למשל: פנינה רוזנבלום)

 

אני מתקשה להבין איפה היתרון היחסי שלך - אם אפילו יצרנים אתה לא מכיר...

היתרון היחסי שלי מבחינת מכירת המוצרים הוא פשוט. יש לי עסק שנותן שרות פרונטלי מקצועי לכמה מאות לקוחות גברים ונשים. אבל זה רק הם.

יש לי סוכנים שיכולים להפיץ את המוצרים האלו לעסקים אחרים. לא מדובר על מכירה למוסדות, סופרים וכיו' לפחות לא בהתחלה. זה לא מה שמעניין אותי.

כעת אני מוכר מוצרים גם לחברה שיש לה את אנדי הקשר שלה בחו"ל והם מוכרים להם (לחנויות של מוצרי שיער) . בנוסף החברה הזאת מאוד רצינית בכל הנוגע לאיביי אמזון ושות כך שגם זו פלטפורמה נהדרת.

בנוסף בגלל שאני מוכר כמויות ובסופו של יום מדובר על הכנסה מכובדת שאני מייצר לחברה אני יכול " לאלץ" את החברה ממנה אני קונה את מוצרי השיער כיום (שאותם אני מוכר לחברה שמוכרת לחו"ל) לרכוש ממני את המוצרים שלי או לכל הפחות להכניב את המוצרים שלי לארסנל מוצרי הצכר שלהם. מדובר על סיטונאי שמוכר כל מיני מוצרים ואין לו התחייבות חוזית לחברה ספיציפית.

אגב אני לא מתכוון לפרסם את עצמי או שם העסק שלי בלוגו אלא יומצא שם מסחרי כלשהו.

 

שלום,

מעיון בחתימה שלי אתה יכול להבין שיש לי נגיעה לנושא (מינרלז זו החברה של אשתי).

אם אין לך כ 250K ש"ח פנויים להשקיע, אל תכנס לסיפור הזה.

 

המדינה שלנו מאוד מפגרת בתחום הרגולציה על תמרוקים ולא אימצה עדיין את הדירקטיבות האירופאיות, וגם כשהיא כן תאמץ יהיה לך עדיף כנראה לייצר בחו"ל ולהיות יבואן.

 

תמרוקים בארץ חובה לייצר רק במפעל מאושר של משרד הבריאות, כתנאי לקבלת רשיון תמרוק שאתה חייב לכל מוצר שלך כדי שיהיה באישור משרד הבריאות. למכור ללא אישור - אסור.

 

כל יצרן שתלך אליו (טרופיקל דגיל, א. משי ועוד - תשקיע זמן באתר משרד הבריאות ותמצא את הרשימה של כולם) לא ייצר לך שום דבר אלא אם תשכיב הרבה כסף מראש כדי לייצר Batch שמי יודע איפה ואיך תמכור אותו, והוא מתקלקל בינתיים...

 

ומי יתקע לך שאם זה מוצר מוצלח הוא לא לוקח ומייצר אותו בעצמו תחת המותג "שמפואי מומו ובניו בע"מ" ?

ואיך תוודא שהמפעל OEM מוציא לך מוצר אחיד בטיבו בכל אצווה ?

ואם משתלם לו יותר לייצר מוצר אחר שהוא מייצר ואתה תקוע בלי סחורה בדיוק כשסגרת הסכם שיווק והפצה ?

 

זה כאב ראש אדיר, סיכון כספי לא מבוטל בכלל ורווחיות נמוכה, תעשה את זה רק אם אתה ממש מורעל על הנושא ומוכן להיות עני, עייף, חולה לב ומעוצבן בגללו.

אהלן ותודה על התגובה חבר.

אני לא יודע בוודאות אבל אני חושב שמכיוון שאני מכוון לתחום מוצרי השיער (התחום בו אני שולט) זה מעט שונה מאיפור.

אשתך צריכה לדאוג למגוון רחב ובלתי מבוטל של מוצרים כדי לתת מענה רציני ומקצועי. לעומת זאת אני יכול לצאת בליין רק של שמפו ומסכה לשיער יבש/פגום לצורך העניין. ולייצר בתור התחלה רק כמות מינ' של 1000-2000 יח'. בנוסף אני יודע כבר עכשיו מה הם המוצרים הכי מבוקשים לגברים ונשים. אני יודע מה הריח שהן מעדיפות, איזו תחושה בשיער עושה להן את זה יותר, ואיך הן יעדיפו לראות את האריזה של המוצר שהן קונות. אני יודע מה השילוב שיגרום לפורמולה אחת להיות טובה מהפשוטה, וכמובן אני עדיין מדבר על מוצרים ברמה סבירה המספקת תוצאה מספקת, אני לא הולך להתחרות עם קרסטס (מוצר יוקרה) .

לא יודע, נורא בא לי על זה.

עריכה אחרונה על ידי car4fun
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קדימה, רוץ על זה. כנס לביקור אצל א. משי ברח' פנקס בראשון לציון, הם מייצרים oem לפנינה רוזנבלום, אם אני לא טועה גם שוקי זיקרי (תסתכל על התווית בסופרפארם ותראה).

 

רק שתבין, כדי להחזיר את ההשקעה תצטרך למכור עשרות אלפי יחידות, זה לא משהו שאתה יכול לעשות לבד בלי רשתות שיווק והפצה ועם כל הכבוד אתה צריך שם כמו פול מיטשל, שוקי זיקרי או משהו כזה כדי להגיע למאס מרקט.

 

ב2000 יחידות הם ימלאו לך קופסה גנרית באותו השמפו שהם מוכרים תחת מותג שקרכלשהו, ישימו הדפסה של השם שלך על הקופסה, האגו שלך יהיה גבוה אבל תכלס לא עשית שום דבר חדש ולמוצר אין ערך מוסף.

 

לעצור קו יצור כדי לייצר פורמולה ייחודית שלך זה סיפור יקר, אף אחש לא יעשה את זה בשביל כמה אלפי יחידות, ואם אתה חושב שיפתחו לך פורמולה בחינם.... ובכן, אז לא.

 

 

מצטער לבעס אותך אבל מה שאתה מבקש לא ישים בלי השקעת הון,לך דבר עם מפעלים ותשמע בעצמך.

 

אם כבר - תייבא תכשירים שמוצאים בעיניך מחול עם תקינה אירופית במיכלים גדולים ובארץ תעביר לאריזות ממותגות שלך, זה מודל יותר ולידי.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל השאלה שלך במקום ובכלל לא מקניטה.

 

אני חי את העולם העסקי אבל לא בתחום מוצרי הצריכה אלא התשתיות. מיתוג של מוצר טיפוח שונה ממיתוג של תוצ שדה ושונה ממיתוג של ליפט למוסך כי לכל אחד מהם יש קהל יעד שונה שדורש דברים שונים ובעל לגשים שינים.

 

לגבי מה שכתבתי בנושא העלויות, תצטרך להשקיע בםרסום שנשען יותר על פרזנטורים מפורסמים ופחות על דף תכונות ובדיקות מעבדה והדברים האלה עולים הרבה כסף ולאורך זמן. כשאני צריך לטפח את המותג שלי אני צריך לעשות את זה בצורה מאוד טכנית אבל אתה צריך לעשות את זה אמוציונאלית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...