Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק עם מכה מאחור (משמעות גבוהה) - מצורפת בדיקה


לוקי2
שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין מה לברר עוד פרטים. מדובר על פגיעה במשמעות גבוהה שמשמעותה היא פגיעה משמעותית בחוזק המבני של המרכב ובבטיחות הרכב. לא לרכוש בשום מחיר.

 

לחפש רכב אחר.

 

"בשום מחיר" זו אמירה לא רצינית.

גם מתוך הנחה שמדובר בפגיעה בבטיחות של הרכב תמיד צריך לשקול חלופות.

נניח שהתקציב הוא 12,000 ש"ח ובגלל התאונה הרכב מוצע במחיר הזה. במצב כזה הוא ככל הנראה בטוח וטוב משמעותית מכל החלופות האחרות.

 

אין דבר כזה לא לקנות בשום מחיר.

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש מחיר לבטיחות (או לאי הבטיחות) של הנוסעים ?

(תשובה - אין. לכן zvit רשם את שרשם. הרכב אינו בבעלות פות"ש אלא מתכוון / מתעניין לקנותו. ובשל אפשרות ה"בחירה" אם לקנות או לא - אנחנו ממליצים לו שלא)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ודאי שיש.

אני משוכנע שיש רכב יותר בטיחותי מהרכב שלך אבל אתה לא קונה אותו כי הוא יקר מדי..

אחרת כל האנשים שסוברים כמוך היו נוסעים ב XC90 או משהו כזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר שאין ולא יכולה להיות לנו אינדיקציה על טיב הההלחמות והריתוכים שנעשו לרכב בעת התיקון, אנחנו צריכים להתייחס לנקודות אלה כעל נקודת כשל שעלולה להתפרק בעת תאונה, ולהפוך את הרכב למלכודת מוות. זאת מעבר לעובדה שבעבר מוסכים/וחברות השתמשו בחלפים שאינם עומדים בתקנים של יצרני הרכב כמו מכסה מנוע חליפי שלא קרס בעת תאונה (כפי שמכסה מקורי היה קורס) וגרם לעריפת ראשו של הנהג שיתכן שהיה יוצא בלא פגע לו במכוניתו היה מותקן מכסה מנוע העומד בתקנים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, אולי זה רק אני, אבל לא חסר רכבים כאלה בשוק.

למה ללכת על רכב שעבר תאונה ושנפגעה בו השלדה? בגלל המחיר? אני לא חושב שאתה יכול לדעת כמה נפגע החוזק המקורי של השלדה, אם נפגע ומה המשמעויות של זה במקרה של חלילה לא עלינו, תאונה.

 

אם אתה רוצה לקחת סיכון ולנסוע ברכב כזה זו כבר החלטה שלך, אבל אני הייתי מתרחק מרכבים כאלה כמו מאש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי מחיר, שווה את ההימור.

 

רכבים כאלה כיום נמכרים בכיף ב-20% מתחת למחירון, בגלל השוק הבעייתי של המשומשות כיום - דהיינו 55K זה המחיר המסחרי לרכב שמור.

 

כמה צריך להוריד כדי שרכב כזה יהיה אטרקטיבי? אני מניח שכל מחיר בין 35K ל-40K הוא הגיוני. בכ"ז אתה מסכן את עצמך פה במידה מסויימת.

רכבים כאלו נמכרים במחירון ואף יותר. השוק הבעייתי של היום נכון לשברולט אופטרה, למיצובישי לנסר, ולעוד מכוניות. אבל להונדה יד סיוויק יד ראשונה עם 60 אלף השוק ממש לא בעייתי. רכב כזה נמכר היום במחירון בקלות.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי סיויק כזו והיא לא נמכרה במחירון בגלל התאונה אלא 33% פחות.

אגב, לחבר טוב יש סיויק 2009 יד שניה50 אלף ק"מ דגם הכי מפואר צבע שחור מושקעת בעוד 7000 ש"ח תוספות בלי תאונה ובלי שום מכה, כשהוא רצה למכור אותה נתנו לו מקסימום 7000 מתחת המחירון.

בסופו של דבר החליט להישאר עם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ על סמך מקרה אחד לא בונים סטטיסטיקה ודיי מצחיק לצאת בהצהרות. הרגשתי את שמירת הערך של הדגם הנ"ל על בשרי כאשר רכשתי סיוויק במקום הבי 3 שהייתה לי. ומכיר עוד כמה מקרים שבעלי סיוויק מכרו את רכבם בלי בעיה באזור המחירון.

 

ואגב על תוספות ידוע שהדרך כלל לא מקבלים כסף במעמד המכירה.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מעדכן: על פי המוכר הרכב נמסר לטרייד אין של הונדה במחיר של 60 אלף שח.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן: על פי המוכר הרכב נמסר לטרייד אין של הונדה במחיר של 60 אלף שח.

 

נשמע הזוי לחלוטין.

בלי קשר- הבדיקה נראית נקייה מדי, בלי שום מילה בתחום מנוע/גיר/מתלים, אפילו ללא הכסתחי"ם הרגילים.

אני משער שהבדיקה סופקה לך ע"י הסוחר.

אם אתה מחליט לרכוש את הרכב- עשה לעצמך טובה וקח אותו לבדיקה מטעמך במכון בדיקה אחר.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לברר עוד פרטים. מדובר על פגיעה במשמעות גבוהה שמשמעותה היא פגיעה משמעותית בחוזק המבני של המרכב ובבטיחות הרכב. לא לרכוש בשום מחיר.

 

לחפש רכב אחר.

מחזק.

תחפש רכב אחר, אין פה שאלה בכלל לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן: על פי המוכר הרכב נמסר לטרייד אין של הונדה במחיר של 60 אלף שח.

 

הבחור צחק עליך.

אני מכיר את הטרייד אין של הונדה (אוטו סנטר ברוב המקרים) ושיגיד תודה אם יקבל במקרה הטוב 38-40k.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שהוא צוחק. חסר לך מידע מהו הדגם שהבחור קנה, ומה הסבסוד שהיבואן החליט לעשות לטרייד-אין.

 

ואגב זהות הטרייד-אין תלויה בסוכנות בה נרכש הרכב, לא תמיד מדובר באוטוסנטר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. רשמתי ברוב המקרים.

ב. גם אם הוא קנה רכב שבור, אין מצב שקיבל 60k.

ג. אם הרכב נמכר לטרייד אין של סוכנות פרטית, מהיכרות שלי עם הנפשות הפועלות שם, גם 38k זו הצעה גבוהה מידיי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...