Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחליף לפיג'ו 3008 ב-85,000 אשמח לעצתכם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי פג'ו 3008 (מודל 2011) עד לפני שבוע, ביום בו גנבים החליטו שהם זקוקים לרכב שלי ונפרדנו בטרם עת.

 

מחפש כעת תחליף.

 

ה-3008 היה רכב נפלא, הן ברמה הדינמית בנסיעה והן מבחינת האבזור העשיר של הרכב. אלא ש.. הרכב סבל מבעיות אמינות (פיח במנוע, מגדש טורבו שהוחלף ועוד).

לכן שקלתי ללכת הפעם על רכב אחר מאותה קטגוריה.

 

בצעתי נסיעת מבחן קצרה על יונדאי ix35, מיצובישי אאוטלנדר ובעבר גם על הקאיה ספורטג'.

כל הרכבים הללו (לטעמי) עולים 20%-30% יותר מהפיג'ו ונותנים בתמורה 20%-30% פחות.

מנועים עצלים (ככה זה כשאין מגדש טורבו), צריכת דלק פחות טובה ואבזור אומלל עד מבזה (חוסר בבקרת שיוט, מיזוג ללא טמפרטורה נפרדת לנהג ולנוסע - שלא לדבר על פתחי אוורור במושבים האחוריים ועוד ועוד).

 

אשמח לתובנות ורעיונות אלו רכבים נוספים באים בחשבון ובמחיר כאמור של עד 85K (מוכן לשלם עוד 5K בשביל רכב ראוי).

 

המון תודה!

פורסם

ניסית לבדוק משהו כמו רנו סניק?

זה אמנם לא בדיוק קרוסאובר אבל זה מיניוואן והוא יענה על ההגדרה שלך מבחינת נוחות, אבזור ועדיין יהיה מרווח וגבוה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

ברמת המחירים של 3008 יהיה לך קשה מאד למצוא תחליף ראוי מבחינת נוחות,בטיחות ואבזור. תצטרך להתפשר . קח למשל רכב אמין ומשעמם כמו הסוזוקי קרוסאובר משנתון נמוך יותר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תודה על דעתכם.

ייטי אפשרות מעניינת. אבדוק.

 

רנו סניק... לא אוהב את רנו.

סוזוקי קרוסאובר, התמורה רחוקה מאד מפיג'ו.

 

אין ספק שלמרבה הצער, ה-3008 שהיה לי, איבד הרבה מערכו ולכן אכן קשה למצוא תחליף ראוי.

 

כנראה שלאור המציאות והמחירים, שהכיוון שלי יהיה אחר לגמרי ויילך רכב משפחתי גדול כלשהו כגון סקודה סופרב, טויוטה קאמרי וכיו"ב.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...